Dać szansę chińszczyźnie?

Data: 2013-11-17 00:32:24
Autor: BUNIEK
Dać szansę chińszczyźnie?
Najpierw mały opisik. Potrzebuję skuterka na działkę na dojazdy do sklepu
żeby samochodu nie targać i jakieś małe wycieczki po okolicy. Miałem przez
sezon pożyczoną od kolegi pełnoletnią Hondę Vision, sprzęt starutki, ale
nie zawiódł przez cały sezon, fakt, że stan idealny. Niestety po sezonie
musiałem oddać i w po następnym bez skuterka postanowiłem kupić, bo to była
super sprawa.
Mam jakieś 2500zł na ten cel, początkowo chciałem kupić taką samą Hondę,
sprawdziła się super nawet w dwie osoby i nie wyglądałem na niej jakoś
strasznie zabawnie, a mam 36 latek i 100kg wagi i miałem obawy, czy mnie
nie wezmą za porywacza komunijnych prezentów ;-).

Skoro jesteś w stanie dołożyć do jakiegoś nowego chińskiego trupa, to może kup markowy jeszcze jeżdżący i potem jego wyremontuj.
np. Gilera runner w podanej kwocie raczej poprzednia wersja ale to sprawdzony sprzęt, dodatkowo poprzedniego modelu jest spora podaż i jest mocny.

Buniek

Data: 2013-11-17 08:38:35
Autor: Iglo
Dać szansę chińszczyźnie?
Dnia Sun, 17 Nov 2013 00:32:24 +0100, BUNIEK napisał(a):

[...]

Reczywiście wygląda ciekawie. Trochę dziwna konstrukcja, trzeba wsiadać na
jak na prawie normalny motocykl, ma tą przekładkę tam gdzie zwykle w
skuterkach jest płaska podłoga.

http://otomoto.pl/gilera-runner-przepiekna-99r-limitowane-mal-M3766037.html

Czy do każdego (np. tej Gilery) da się dołożyć kufer? Czy tylko patrzeć na
takie co mają bagażnik z tyłu, zakupy, sprzęt foto, jakiś wędkarski
zamierzam tam pakować, bez kuferka ani rusz...

Data: 2013-11-18 17:05:58
Autor: BUNIEK
Dać szansę chińszczyźnie?
Reczywiście wygląda ciekawie. Trochę dziwna konstrukcja, trzeba wsiadać na
jak na prawie normalny motocykl, ma tą przekładkę tam gdzie zwykle w
skuterkach jest płaska podłoga.
Tam są wbudowane nawiewy ciepłego powietrza z chłodnicy, choć czytałem ze dopiero 125 dobrze grzeje w chłodne dni i chyba jest tam bak (na pewno jest tam nowszej wersji która miałem).

Czy do każdego (np. tej Gilery) da się dołożyć kufer? Czy tylko patrzeć na
takie co mają bagażnik z tyłu, zakupy, sprzęt foto, jakiś wędkarski
zamierzam tam pakować, bez kuferka ani rusz...

Myślę ze tak tylko potrzebny jest stelaż kufra poszukaj na alledrogo.

Buniek

Data: 2013-11-20 15:18:02
Autor: Iglo
Dać szansę chińszczyźnie?
[...]

Czy skutery Kymco można zaliczyć do tych markowych, czy szala się przechyla
w kierunku ChDRL?

Data: 2013-11-20 15:52:54
Autor: BUNIEK
Dać szansę chińszczyźnie?
Czy skutery Kymco można zaliczyć do tych markowych, czy szala się przechyla
w kierunku ChDRL?

Bym go okrasił jako markowy Tajwańczyk :) z dostępnymi częściami oraz serwisem.

z Wikipedii (sam się zaskoczyłem):

Historia marki KYMCO[edytuj | edytuj kod]

Wytwórnia Kwang Yang Motor Company, czyli w skrócie KYMCO, została założona w 1963 roku w kooperacji z Honda Corporation. Przez 30 lat do 1993 KYMCO był producentem motocykli i skuterów na licencji Hondy oraz dostawcą części motocyklowych, silnikowych oraz samochodowych dla japońskich fabryk Hondy. Od 1993 wszystkie pojazdy wytwórni firmowane są marką KYMCO, ale technologie KYMCO ściśle bazują na technologiach Hondy. Obecnie KYMCO jest największym tajwańskim producentem skuterów, motocykli i części do samochodów Honda oraz motocykli Honda i pojazdów ATV. W 1998 roku akumulowana produkcja wytwórni osiągnęła poziom 6 milionów sztuk.

Buniek

Data: 2013-11-20 16:01:20
Autor: Iglo
Dać szansę chińszczyźnie?
Dnia Wed, 20 Nov 2013 15:52:54 +0100, BUNIEK napisał(a):

[...]

Bo właśnie znalazłem Kymcowy odpowiednik tego Visiona od Hondy z którego
byłem tak zadowolony. Kropka w kropkę to samo, nieco nowocześniej wygląda,
ale sama konstrukcja, napęd, ba nawet zegary takie same. A wyciągając
wznioski z wikipediowego opisu wynika, że sprawa może być godna ręki i oka
:-).

Dać szansę chińszczyźnie?