Dach

Data: 2015-12-29 18:52:44
Autor: J.F.
Dach

https://youtu.be/jLz1K_PqLnY?t=108

Gdzie takie zadaszenie jest i po co ?

A kto sobie wybudowal pozniejszy Hotel Gorski ?
Wyglada dosc imponujaco.

J.

Data: 2015-12-29 19:00:12
Autor: Cavallino
Dach
W dniu 29.12.2015 o 18:52, J.F. pisze:

https://youtu.be/jLz1K_PqLnY?t=108

Gdzie takie zadaszenie jest i po co ?

A kto sobie wybudowal pozniejszy Hotel Gorski ?
Wyglada dosc imponujaco.

Jest tam jakiĹ› samochĂłd?

Data: 2016-01-04 11:54:22
Autor: J.F.
Dach
UĹĽytkownik "Cavallino"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:n5uhn7$71h$1@node2.news.atman.pl...
W dniu 29.12.2015 o 18:52, J.F. pisze:
https://youtu.be/jLz1K_PqLnY?t=108
A kto sobie wybudowal pozniejszy Hotel Gorski ?
Wyglada dosc imponujaco.
Jest tam jakiĹ› samochĂłd?

Sporo ... na parkingu :-)

J.

Data: 2015-12-29 19:55:11
Autor: yabba
Dach
Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:1rbljbo0g8ymc.1epoe24rwy2ra$.dlg40tude.net...

https://youtu.be/jLz1K_PqLnY?t=108

Gdzie takie zadaszenie jest i po co ?

Warszawa, trasa S8 w okolicach mostu przez Wisle.
Jedni mówia, ze dach jest po to, aby jezdnia byla sucha. Inni, ze to ekran dzwiekowy.

A kto sobie wybudowal pozniejszy Hotel Gorski ?
Wyglada dosc imponujaco.

Zawsze myslalem, ze to ten sam wlasciciel, który mial w tym miejscu bar w chacie góralskiej. Ale moge sie mylic.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-12-29 20:22:18
Autor: Czesław Wiśniak
Dach

https://youtu.be/jLz1K_PqLnY?t=108

Gdzie takie zadaszenie jest i po co ?

Ekran dźwiękochłonny na toruńskiej w Wawie. Nie mieli co z kasa zrobić. Taka fanaberia, żeby inwestycja za tania nie była. Jak to w Polsce :)

Data: 2015-12-29 23:00:45
Autor: jerzu.xyz
Dach
On Tue, 29 Dec 2015 18:52:44 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

A kto sobie wybudowal pozniejszy Hotel Gorski ?

http://www.krs-online.com.pl/kompleks-gastronomiczno-hotelarski-gorski-krs-681328.html

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2015-12-30 19:41:04
Autor: Irek.N.
Dach
A kto sobie wybudowal pozniejszy Hotel Gorski ?
Wyglada dosc imponujaco.

Jarku,miejscowość to Polichno, świetnie jedzenie za rozsądne pieniądze... kiedyś tam było. Teraz trochę gorzej, ale nadal nieźle.

Lubiłem się zakładać, że nie da się zjeść 2 daniowego obiadu u nich (ze względów wielkościowych). Tylko jeden raz przegrałem :)

W kaĹĽdym razie jak jestem w pobliĹĽu, to korzystam.

Miłego.
Irek.N.

Data: 2015-12-30 12:46:33
Autor: Przemek
Dach
Parę km dalej, w stronę Piotrkowa, można zje¶ć dużo smaczniej, choć może nie aż tak obficie. Trzeba zjechać na najbliższym wiadukcie, polecam spróbować.

Data: 2015-12-31 20:25:39
Autor: jerzu.xyz
Dach

To masz na my¶li? http://www.dworek-pod-debami.pl/

Data: 2015-12-31 16:28:16
Autor: Przemek
Dach
Dokładnie to.

Data: 2016-01-02 10:48:23
Autor: Irek.N.
Dach
Przemek pisze:
Dokładnie to.

A dzięki.
Bardzo chętnie sprawdzę :)

Miłego.
Irek.N.

Data: 2016-01-03 21:29:11
Autor: Tengu
Dach
On 2015-12-29 18:52, J.F. wrote:

https://youtu.be/jLz1K_PqLnY?t=108

Gdzie takie zadaszenie jest i po co ?

A kto sobie wybudowal pozniejszy Hotel Gorski ?
Wyglada dosc imponujaco.

Gdzie¶ już to widziałem:
https://youtu.be/yfMAXukRpSU
A kokretnie: