Dach odsuwany elastyczny - czym skleic, gdzie kupic?

Data: 2009-09-10 03:30:59
Autor: Elektryk
Dach odsuwany elastyczny - czym skleic, gdzie kupic?
Witam!

Zaczal mi sie rozwarstwiac dach odsuwany z materialu w Xsarze Picasso.
Oryginalne w serwisie 8500 + robocizna !!!!!!!!
Tego materialu nie trzyma sie nawet dobra tasma naprawcza (taka
srebrna).
Moze ktos mial ten problem:
- czym skleic rozwarstwienie, butapren?
- co nakleić z wierzchu - coś niebieskiego, odpornego na warunki
atmosferyczne, z mocnym klejem który złapie do dachu
- jakis inny sposob - tapicer stwierdzil, ze nawet jak zdejme to
niewiele zrobi, bo miejsca po wkluciach igly beda cieknac

No i gdzie szukać uzywanych - moze ktos ma jakis adres firmy ktora
specjalizuje sie w takich dachach i ma wybor? Wydrukowali mi w
serwisie jak to wymienic, zrobie sam.

Z gory dzieki za pomoc :-)

PZDR

Slawek

Data: 2009-09-10 12:57:52
Autor: J_K_K
Użytkownik "Elektryk" <lukacha1@gmail.com> napisał w wiadomości news:b87ccfe5-8bb5-403d-a5c5-c23f09c556cde8g2000yqo.googlegroups.com...
- co nakleić z wierzchu - coś niebieskiego, odpornego na warunki
atmosferyczne,

Plandeka - taka jak na TIR-y.
Tam też powinni mieć odpowiedni klej.

Pzdr

JKK

Data: 2009-09-10 13:30:21
Autor: Grzenio
[...]

hejku kejkum

polecam plandeke winilowa typu frontlight do reklam (lub samachodow
ciezarowych) - jesli jestes z warszawy to zobacz na wolskiej lub plandeki
raszyn, a do klejenia moze klej do sklejania pcv - tytan??? moze jakis
inny - podpytaj w tych firmach od plandek - moze nawet zrobia ci calosc/nowy
dach???

pozdrawiam
grzenio

Data: 2009-09-10 15:06:01
Autor: Paweł
[...]

Jest w Polsce kilka firm specjalizujących się w dachach do kabrioletów.
Tam popytaj

--
Paweł

Data: 2009-09-14 02:43:35
Autor: Elektryk
Dach odsuwany elastyczny - czym skleic, gdzie kupic?
Dzieki za wszystkie podpowiedzi :-)

Pozdrawiam

Slawek

Dach odsuwany elastyczny - czym skleic, gdzie kupic?