Dacia Dokker opinie

Data: 2019-09-30 20:26:58
Autor: Jacek
Dacia Dokker opinie
Szukam kogoś, kto jeździ lub jeździł Dokkerem i się podzieli opinią o tym aucie. Najlepiej z silnikiem benzynowym albo LPG. Przymierzam się do zakupu takiego pojazdu słyszę różne opinie. A to, że rdzewieje, albo że silniki słabe i paliwożerne - zwłaszcza LPG.
Jacek

Data: 2019-09-30 14:45:34
Autor: laisar
Dacia Dokker opinie
W dniu poniedziałek, 30 września 2019 20:27:00 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
[...]

Poczytaj DaciaKlub.pl

W skrócie: to jest najtańszy dostawczak na rynku, więc dostajesz tyle, za ile zapłaciłeś - (nie)rdzewieje tak samo jak reszta marek, silniki są wystarczające, a paliwa spalają tyle, ile się wleje do baku.

Data: 2019-10-01 07:35:59
Autor: Jacek
Dacia Dokker opinie
W dniu 30.09.2019 o 23:45, laisar pisze:
[...]

Dzięki. Muszę się tylko do klubu zarejestrować.
Co do spalania, to żona jeździ Capturem benzynowym 1,2 litra, który żłopie 8 litrów na setkę. Syn jeździł ostatnio Golfem 1,0, który nie chciał pić więcej, jak 6 i przy tym był w miarę żwawy, mimo 55 kW
Jacek

Data: 2019-10-01 00:00:53
Autor: Bolko
Dacia Dokker opinie
W dniu wtorek, 1 października 2019 07:36:01 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
Co do spalania, to żona jeździ Capturem benzynowym 1,2 litra, który żłopie 8 litrów na setkę. Syn jeździł ostatnio Golfem 1,0, który nie chciał pić więcej, jak 6 i przy tym był w miarę żwawy, mimo 55 kW
co do spalania mam seata od 10 lat raz była robiona generalka silnika bo zatarłem.
I ZAWSZE palił mi wiecej niż piszew internetach. Wiec tym bym się średnio przejmował.

Data: 2019-10-01 10:00:01
Autor: robot
Dacia Dokker opinie
W dniu 2019-10-01 o 09:00, Bolko pisze:
[...]

Już dawno zauważyłem, że w internetach samochody mniej palą.

Data: 2019-10-01 07:15:40
Autor: sczygiel
Dacia Dokker opinie
W dniu wtorek, 1 października 2019 03:00:02 UTC-5 użytkownik robot napisał:

> [...]
> I ZAWSZE palił mi wiecej niż piszew internetach.
> Wiec tym bym się średnio przejmował.
> Już dawno zauważyłem, że w internetach samochody mniej palą.

Bo po co sie chwalic jak auto pije 8/100?
Jak pali 6 to jest o czym pisac.
A jak mniej to pisze sie o tym czesto.

O mojej foce pisalem pare razy bo palila 5.5/100.

Data: 2019-10-01 18:21:48
Autor: LordBluzg(R)
Dacia Dokker opinie
W dniu 2019-10-01 o 16:15, sczygiel@gmail.com pisze:

O mojej foce pisalem pare razy bo palila 5.5/100.
O aktualnym nie pisze bo pali 10-11 :)

Zmień koła na mniejsze o cal. Będzie palił 9-10 :D

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2019-10-01 11:59:56
Autor: Budzik
Dacia Dokker opinie
Użytkownik robot adresfalszywy@onet.pl ...

[...]

Bo nie umiecie jezdzic :))))

--
Pozdrawia... Budzik
Wątroba była cały dzień śledziona

Data: 2019-10-01 14:30:52
Autor: t-1
Dacia Dokker opinie
W dniu 2019-10-01 o 13:59, Budzik pisze:
Użytkownik robot adresfalszywy@onet.pl ...

Już dawno zauważyłem, że w internetach samochody mniej palą.

Bo nie umiecie jezdzic :))))

Samochód musi coś palić.
Jak nie benzynę to zawory.

Data: 2019-10-01 13:43:32
Autor: RadoslawF
Dacia Dokker opinie
W dniu 2019-10-01 o 10:00, robot pisze:

[...]

Ba, jak się spotka kilku fanboi marki czy modelu to im dalej
jadą tym więcej im w baku przybywa.

Pozdrawiam

Data: 2019-10-06 12:02:46
Autor: T.
[...]