Dacia Duster znane są już ceny

Data: 2010-03-12 12:19:00
Autor: Bydlę
Dacia Duster znane są już ceny
On 2010-03-12 10:52:28 +0100, krzysiek82 <saab@user.pl> said:

liczyłem, na coś w okolicy 50tyś albo trochę mniej ponieważ za 50tyś miał być już napęd 4x4.

1. tys. nie tyś.

2.

"Duster, jako szósty model z gamy Dacia i jednocześnie pierwszy samochód terenowy tej marki, w kwietniu oficjalnie zadebiutuje w Polsce. Solidne i niezawodne auto będzie dostępne już od 39 900 zł w wersji 4x2 oraz od 49 900 zł w wersji 4x4."

od nie znaczy za.

--
Bydlę

Data: 2010-03-12 12:34:07
Autor: szerszen
Dacia Duster znane są już ceny

Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości news:hnd7v4$pcd$1inews.gazeta.pl...

od nie znaczy za.

pozwole sie nie zgodzic, od, znaczy dolna cene za ktora juz mozna kupic, pominales za to inny znaczacy fakt
"Niniejsza oferta jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego." :)

Data: 2010-03-12 13:26:43
Autor: Bydlę
On 2010-03-12 12:34:07 +0100, "szerszen" <szerszen@tlen.pl> said:

Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości news:hnd7v4$pcd$1inews.gazeta.pl...

od nie znaczy za.

pozwole sie nie zgodzic, od, znaczy dolna cene za ktora juz mozna kupic,

I proszę bardzo, Dacia oferuje taki samochód za 49 900 zł.
Tzn. z napędem na 4 koła.
Potem cena idzie do sześćdziesięciu paru tysięcy, ale idzie _od_ 49 900.

<http://www.dacia.pl/media/duster/att00028638/AM10_DST.pdf>

 pominales za to inny znaczacy fakt
"Niniejsza oferta jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego." :)

???
Podałem zapowiedź cenową, która zgadza się co do joty z cennikiem podanym na stronie Dacii.

To, że sprzedwcy samochodów sprzedają zazwyczaj lepiej wyposażone samochody jest spowodwane tym, że klienci chcą płacić więcej za extra wyposażenie.
Ale gdyby się uprzeć, to zgodnie z założeniem można kupić samochód za mniej niż 50 000.

I dalej "od" nie oznacza "za", jak chciał (albo jak rozumie) krzysiek82.

:-)
--
Bydlę

Data: 2010-03-12 14:11:06
Autor: szerszen

Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości news:hndbu3$9io$1inews.gazeta.pl...

I proszę bardzo, Dacia oferuje taki samochód za 49 900 zł.
Tzn. z napędem na 4 koła.
Potem cena idzie do sześćdziesięciu paru tysięcy, ale idzie _od_ 49 900.

no dokladnie, do tej pory wszystko sie zgadza

???
Podałem zapowiedź cenową, która zgadza się co do joty z cennikiem podanym na stronie Dacii.

a przeczytales to co drobnym drukiem? ;)

To, że sprzedwcy samochodów sprzedają zazwyczaj lepiej wyposażone samochody jest spowodwane tym, że klienci chcą płacić więcej za extra wyposażenie.

dokladnie tak, co nie zmienia faktu, ze za za=od mozna kupic samochod

I dalej "od" nie oznacza "za", jak chciał (albo jak rozumie) krzysiek82.

i to juz jest blizsze prawdy ;)

Data: 2010-03-12 21:03:02
Autor: Bydlę
On 2010-03-12 14:11:06 +0100, "szerszen" <szerszen@tlen.pl> said:

[...]

Tak. Ale tu konfrontujemy zapowiedź (prawdziwą, jak się okazało) ceny _od_, z wyobrażeniem, że to będzie Funkiel Nówka Nieśmigana Pełen Wypas _za_.
:-)

--
Bydlę

Data: 2010-03-15 08:45:59
Autor: szerszen

Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości news:hne6lm$dpv$1inews.gazeta.pl...

Tak. Ale tu konfrontujemy zapowiedź (prawdziwą, jak się okazało) ceny _od_, z wyobrażeniem, że to będzie Funkiel Nówka Nieśmigana Pełen Wypas _za_.

ale to by trzebabyc naiwnym jak pijane niemowle we mgle, aby myslec, ze od, to "na wypasie" bedzie i to jeszcze "w dizlu" ;)

Data: 2010-03-12 14:55:08
Autor: BaX
Dacia Duster znane są już ceny

..
Ale gdyby się uprzeć, to zgodnie z założeniem można kupić samochód za mniej niż 50 000.

Myślę, że nawet jak byś się uparł to takiej wersji za 49.900 nie kupisz bo fabryka takiej nie montuje.

Data: 2010-03-12 23:44:21
Autor: Bydlę
On 2010-03-12 14:55:08 +0100, "BaX" <bax@_klub.chip.pl> said:

.
Ale gdyby się uprzeć, to zgodnie z założeniem można kupić samochód za
mniej niż 50 000.

Myślę, że nawet jak byś się uparł to takiej wersji za 49.900 nie kupisz bo
fabryka takiej nie montuje.

Wyłóż 50 000 zł, a kupię.
;-)

--