Dętka "nieprzebijalna" (?), polimerowa g uma

Data: 2012-04-12 14:30:18
Autor: Cr
Dętka "nieprzebijalna" (?), polimerowa g uma
Kolega podesłał mi ciekawostkę:
http://www.szumgum.com/nieprzebijalna-detka-rowerowa-foss-28-700x23c-25c.html

Ktoś kiedyś miał z czymś takim do czynienia?
Pytałem kiedyś o takie dętki w sklepie i mnie wyśmiali :P

--
Cr

Data: 2012-04-12 05:53:35
Autor: GG
Dętka "nieprzebijalna" (?), polimerowa guma
Miałem do czynienia w zeszłym sezonie, na 4 kupione dętki wszystkie zostały zwrócone w ramach reklamacji. Problemem było rozklejanie na "szwie". Może w tym sezonie klejenie na szwie zostało wzmocnione, generalnie wyleczyłem się z dętek Fossa.

Pozdrawiam
GG

Kto¶ kiedy¶ miał z czym¶ takim do czynienia?
Pytałem kiedy¶ o takie dętki w sklepie i mnie wy¶miali :P

Data: 2012-04-12 06:02:11
Autor: grelak
Dętka "nieprzebijalna" (?), polimerowa guma
Dodam jeszcze że, przy normalnym użytkowaniu dętki spisywały się rewelacyjnie,
żadnych ubytków powietrza, zero kapci itp. Czar prysn±ł w górach, podczas
zjazdów po kamienistych trasach dętki nie wytrzymywały. Problem ten sam, o którym pisałem wcze¶niej- rozklejanie na szwie.

Data: 2012-04-12 09:42:32
Autor: rzymo
Dętka "nieprzebijalna" (?), polimerowa guma
Po przygodach z jedn± sztuk± - wspomniane już puszczanie na szwie - wolę inne "nieprzebijalne" rozwi±zanie. Opona tubeless-ready zalana płynem uszczelniaj±cym.

Data: 2012-04-12 12:36:27
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Thu, 12 Apr 2012 14:30:18 +0200, Cr napisał(a):

Ktoś kiedyś miał z czymś takim do czynienia?
Osobiście nie ale znajomi nie zachwalali. Zresztą wiele razy było na preclu.

Pytałem kiedyś o takie dętki w sklepie i mnie wyśmiali :P
A czemu wyśmiali?

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-04-12 14:45:52
Autor: Cr
Dętka "nieprzebijalna" (?), polimerow a guma
W dniu 12.04.2012 14:36, piecia aka dracorp pisze:
A czemu wyśmiali?

Czemu to nie wiem.
Wkurzony tym, że muszę 3cią dętke w ciągu 2 tyg. kupować (moje miasto Kraków nie kwpi się o sprzatania szkła z powodu - zapewne - dziury budżetowej), zapytałem sie o takie dętki. Słyszałem zresztą o takim czymś na forumrowerowe.org.

Ja: "Kiedyś czytałem o nieprzebijalnych dętkach..."
Sprzedawca (przerywa): "A jak o jednorożcach też słyszałem".
Po czym cała załoga ze sklepu w śmiech :]
Poradzili mi, żebym bił studentów, którzy rozbijają szkło, a nie szukał niestworzonych rzeczy. I pewnie mieli rację... ale poziom rozmowy był niezawysoki.

--
Cr

Data: 2012-04-12 05:50:26
Autor: tadek
On 12 Kwi, 14:45, Cr <cypherr...@gazeta.cutthis.pl> wrote:
W dniu 12.04.2012 14:36, piecia aka dracorp pisze:

> A czemu wy¶miali?

Czemu to nie wiem.
Wkurzony tym, że muszę 3ci± dętke w ci±gu 2 tyg. kupować (moje miasto
Kraków nie kwpi się o sprzatania szkła z powodu - zapewne - dziury
budżetowej), zapytałem sie o takie dętki. Słyszałem zreszt± o takim
czym¶ na forumrowerowe.org.

Ja: "Kiedy¶ czytałem o nieprzebijalnych dętkach..."
Sprzedawca (przerywa): "A jak o jednorożcach też słyszałem".
Po czym cała załoga ze sklepu w ¶miech :]
Poradzili mi, żebym bił studentów, którzy rozbijaj± szkło, a nie szukał
niestworzonych rzeczy. I pewnie mieli rację... ale poziom rozmowy był
niezawysoki.

--
Cr

kup sobie oponę z wkładk± antyprzebiciow± i problem detki przestanie
istnieć

Data: 2012-04-12 12:52:54
Autor: piecia aka dracorp
Dętka "nieprzebijalna" (?), polimerowa guma

Zawsze można kleić dętkę zamiast kupować nową. A rozciętą oponę zawsze można zszyć. Aczkolwiek ostatnio wyrzuciłem zszywaną oponę do szosówki. 8atm jednak swoje zrobiło.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-04-12 15:45:04
Autor: Fabian
On 12.04.2012 14:52, piecia aka dracorp wrote:

Zawsze można kleić dętkę zamiast kupować nową. A rozciętą oponę zawsze
można zszyć. Aczkolwiek ostatnio wyrzuciłem zszywaną oponę do szosówki.
8atm jednak swoje zrobiło.

Nie udało się poszyć? Bo u mnie w szafie leży od dłuższego czasu jedna, a 2 tygodnie temu doszła druga całkiem nie zużyta opona szosowa rozcięta z boku i tak się zbieram do naprawy, bo żal wyrzucać.

Fabian.

Data: 2012-04-12 17:11:56
Autor: piecia aka dracorp

Dało się( http://goo.gl/ZBlk9 ), kilka miesięcy jeszcze pojeździłem. Ale z czasem zrobiła się "gula" na szwie. Może gdyby dać sztywniejszego pod spód. Ja dałem tylko zwykła łatkę jaką można kupić w rowerowym. Może łatka do opon była by lepsza ale wówczas nie miałem.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-04-12 13:17:01
Autor: rmikke
Dętka "nieprzebijalna" (?), polimerowa guma
Dnia Thu, 12 Apr 2012 05:50:26 -0700 (PDT), tadek naskrobał/a:

On 12 Kwi, 14:45, Cr <cypherr...@gazeta.cutthis.pl> wrote:
W dniu 12.04.2012 14:36, piecia aka dracorp pisze:

> A czemu wy=B6miali?

Czemu to nie wiem.
Wkurzony tym, =BFe musz=EA 3ci=B1 d=EAtke w ci=B1gu 2 tyg. kupowa=E6 (moj=
e miasto
Krak=F3w nie kwpi si=EA o sprzatania szk=B3a z powodu - zapewne - dziury
bud=BFetowej), zapyta=B3em sie o takie d=EAtki. S=B3ysza=B3em zreszt=B1 o=
takim
czym=B6 na forumrowerowe.org.

Ja: "Kiedy=B6 czyta=B3em o nieprzebijalnych d=EAtkach..."
Sprzedawca (przerywa): "A jak o jednoro=BFcach te=BF s=B3ysza=B3em".
Po czym ca=B3a za=B3oga ze sklepu w =B6miech :]
Poradzili mi, =BFebym bi=B3 student=F3w, kt=F3rzy rozbijaj=B1 szk=B3o, a =
nie szuka=B3
niestworzonych rzeczy. I pewnie mieli racj=EA... ale poziom rozmowy by=B3
niezawysoki.

--
Cr

kup sobie opon=EA z wk=B3adk=B1 antyprzebiciow=B1 i problem detki przestani=
istnie=E6

Dopoki nie wjedziesz na drut zbrojeniowy (Schwalbe Marathon Plus vs Remont
Torowiska Na Poniatoszcaku 0:1). A własciwie 0:duzo, bo ta oslaniajaca warstwa
gumy rozlazla sie z czasem i zaczela zzerac (przyszczypwac) detki, a troche
potrwalo, zanim sie polapalem, co robi w nich dziury.

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-04-12 14:54:07
Autor: Michał \"Mhrok\" Kalida
W dniu 2012-04-12 14:50, tadek pisze:
kup sobie oponę z wkładk± antyprzebiciow± i problem detki przestanie
istnieć
Dokładnie, ja mam Schwalbe Marathon i sobie chwalę. Przez rok i jakie¶ 12k km nawet powietrze nie zaczęło schodzić z opony. Dętki zwykłe z zaworem auto ;)

Data: 2012-04-12 15:45:44
Autor: Fabian
On 12.04.2012 14:54, "Michał \"Mhrok\" Kalida" wrote:
[...]

I uważasz, że to opona tak dobrze powietrze trzyma?

Fabian.

Data: 2012-04-12 21:41:20
Autor: Kapsel
Thu, 12 Apr 2012 05:50:26 -0700 (PDT), tadek napisał(a):

kup sobie oponę z wkładk± antyprzebiciow± i problem detki przestanie
istnieć

Zależy które. W Marathonach miałem jedn± gumę, a w szosowych Stelvio, ponoć też z wkładk±
ino że rachityczn± strasznie, to gumy łapałem do¶ć regularnie :)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-04-12 17:38:10
Autor: mbut
W dniu 12-04-12 14:30, Cr pisze:
Kolega podesłał mi ciekawostkę:
http://www.szumgum.com/nieprzebijalna-detka-rowerowa-foss-28-700x23c-25c.html

Ktoś kiedyś miał z czymś takim do czynienia?
Pytałem kiedyś o takie dętki w sklepie i mnie wyśmiali :P

Kiedyś kupiłem takie dwie dętki wybierając się do Norwegii, ale one nie zdały egzaminu. Dla mnie to wielka lipa nie mówiąc już o cenie 45zł za jedną.

Data: 2012-04-12 18:54:37
Autor: Cr
W dniu 12.04.2012 17:38, mbut pisze:
Kiedyś kupiłem takie dwie dętki wybierając się do Norwegii, ale one nie
zdały egzaminu. Dla mnie to wielka lipa nie mówiąc już o cenie 45zł za
jednÄ….

Właściwie jeżdżę tylko po mieście, więc może nie byłyby takie złe. Taka cena byłaby akceptowalna, gdyby te dętki faktycznie były takie cudowne.

--
Cr

Data: 2012-04-12 19:25:50
Autor: ToMasz
W dniu 12.04.2012 14:30, Cr pisze:
Kolega podesłał mi ciekawostkę:
http://www.szumgum.com/nieprzebijalna-detka-rowerowa-foss-28-700x23c-25c.html

Ktoś kiedyś miał z czymś takim do czynienia?
Pytałem kiedyś o takie dętki w sklepie i mnie wyśmiali :P

ja gdzieĹ› widziaĹ‚em testy takiej dÄ™tki. utkwiĹ‚o mi w pamiÄ™ci, ĹĽe gwoĹşdzia to ona przeĹĽyje, ale rozciÄ™cia nie. to samo tyczy siÄ™ pĹ‚ynĂłw uszczelniajÄ…cych. sam testowaĹ‚em w warunkach warsztatowych  - gwóźdĹş nie robiĹ‚ wiekszego wraĹĽenia - zielony glut wypĹ‚ywaĹ‚ i dziurka siÄ™ zatykaĹ‚a. jednak rozciÄ™cie 8mm - zgon.

Gdzieś czytałem o gumie w której są zatopione mikrobąbelki z klejem dwuskładnikowym. bąbelki "a" i "B" gdy następuje rozerwanie bąbelków a i b, klej wycieka łączy się i zastyga. to by było dobre, ale nie słyszałem o takich produktach w praktyce.

ToMasz

PS zielony "glut" z duĹĽej beczki kosztuje 10zĹ‚ za dÄ™tkÄ™, nie  48..

Data: 2012-04-12 19:49:07
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Cr" <cypherrain@gazeta.cutthis.pl> napisał w wiadomości news:jm6hsr$8f6$1inews.gazeta.pl...
Kolega podesłał mi ciekawostkę:
http://www.szumgum.com/nieprzebijalna-detka-rowerowa-foss-28-700x23c-25c.html

Ktoś kiedyś miał z czymś takim do czynienia?
Pytałem kiedyś o takie dętki w sklepie i mnie wyśmiali :P

TrochÄ™ autospamu, ale mam nadziejÄ™, ĹĽe mi ujdzie na sucho tym razem  :)

http://endurorider.pl/2011/07/ghetto-tubeless-manual/

Przebijalne, ale samo Ĺ‚atalne ;)

--
http://Endurorider.pl
08/04/2012 koniec testu SR Suntour Duro

Data: 2012-04-13 16:42:45
Autor: m4rkiz
"Cr" <cypherrain@gazeta.cutthis.pl> wrote in message news:jm6hsr$8f6$1inews.gazeta.pl...
Kolega podesłał mi ciekawostkę:
http://www.szumgum.com/nieprzebijalna-detka-rowerowa-foss-28-700x23c-25c.htm
Ktoś kiedyś miał z czymś takim do czynienia?
Pytałem kiedyś o takie dętki w sklepie i mnie wyśmiali :P

Schwalbe Marathon Plus + detki Schwalbe + Slime Inner tube sealant
(ostatnie w sumie niepotrzebne, ale...)

czwarty miesiac bez problemow, wczesniej musialem kleic conajmniej
raz na miesiac

Dętka "nieprzebijalna" (?), polimerowa g uma