Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.rowery   »   DÄ™tki GAADI - ile sÄ… warte?

Dętki GAADI - ile są warte?

Data: 2014-03-15 08:29:40
Autor: ToMasz
Dętki GAADI - ile są warte?

Okazało się, że opony (Schwalbe CX Comp 26x2.00 ETRTO 50-559) straciły
na swojej twardości i z dętek uszło sporo powietrza.
jeśli były mocno miękkie - normalka
jeśli rower stał na obręczach - dziura

Próbowałem
dopompować ręczną pompką od roweru, ale moje wysyłki spełzły prawie na
niczym.
Odpowiedz na pierwsze pytanie. jak stał na powietrzu, to musisz przejść szkolenie z pompowania.


GAADI - <http://www.gaadi.de/index.php?id=3&L=1> Widziałem ją w paru
na targach pokazywała to firma Tora-Zajdel. Na trasie - fajny pomysł. w warsztacie? Nie widzę sensu. jendna istotna wada. Jeśli teraz swój rower poprowadzisz na stacje na flakach, to mimo zwinięcia dętki napompujesz i pojedziesz do serwisu. jeśli będziesz miał dętkę liniową, to jak się zwinie w oponie, to podczas pompowania wypchnie opone i wystrzeli.


Jaka jest jej trwałość,
odporność na przebicia itp. itd.? Z góry oraz z dołu dziękuję i pozdrawiam.
Nie lepsza niż zwykłych dętek. jak chcesz super wytrzymałe to kup "slime" z takim budyniem wewnątrz

ToMasz

Data: 2014-03-15 09:34:21
Autor: JDX
Dętki GAADI - ile są warte?
On 2014-03-15 08:29, ToMasz wrote:

Okazało się, że opony (Schwalbe CX Comp 26x2.00 ETRTO 50-559) straciły
na swojej twardości i z dętek uszło sporo powietrza.
jeśli były mocno miękkie - normalka
jeśli rower stał na obręczach - dziura
Nie rozumiem. Opona staje się miękka i w wyniku tego z dętki schodzi
powietrze?!

Data: 2014-03-15 14:29:41
Autor: ToMasz
Dętki GAADI - ile są warte?
W dniu 15.03.2014 09:34, JDX pisze:
On 2014-03-15 08:29, ToMasz wrote:

Okazało się, że opony (Schwalbe CX Comp 26x2.00 ETRTO 50-559) straciły
na swojej twardości i z dętek uszło sporo powietrza.
jeśli były mocno miękkie - normalka
to znaczy że powietrze uszło przez gumę, lub dziurka jest tak mała, że nie watro się nią przejmować, warto pompować raz na 2 miesiące.
jeśli rower stał na obręczach - dziura
zero powietrza w ogumieniu, obręcz stoi na podłodze albo tnie opone-
to jest normalna dziura z kolca od róży, szpilki szkła lub coś większego. Wymiana dętki
ToMasz


Nie rozumiem. Opona staje się miękka i w wyniku tego z dętki schodzi
powietrze?!


Data: 2014-03-15 16:30:20
Autor: Krystek
Dętki GAADI - ile są warte?
W dniu 2014-03-15 08:29, ToMasz pisze:
Okazało się, że opony (Schwalbe CX Comp 26x2.00 ETRTO 50-559) straciły
na swojej twardości i z dętek uszło sporo powietrza.
jeśli były mocno miękkie - normalka
jeśli rower stał na obręczach - dziura

Na obręczach nie stał. Stał normalnie na kołach. Tylko, że z opon wyszło sporo powietrza, nie na tyle jednak, by zrobił się z nich kapeć. W ubiegłym roku opony były napompowane "na twardo" i przy siadaniu na rower opona się nie uginała. Teraz ugina się dość mocno. Do tego stopnia, że w tylnym kole powstaje naleśnik, gdy się usiądzie na siodełku.

Próbowałem
dopompować ręczną pompką od roweru, ale moje wysyłki spełzły prawie na
niczym.
Odpowiedz na pierwsze pytanie. jak stał na powietrzu, to musisz przejść
szkolenie z pompowania.

To też niewykluczone. Napisałem, że pompka dołączona do roweru nie jest najwyższej klasy.

GAADI - <http://www.gaadi.de/index.php?id=3&L=1> Widziałem ją w paru
na targach pokazywała to firma Tora-Zajdel. Na trasie - fajny pomysł. w
warsztacie? Nie widzę sensu. jendna istotna wada. Jeśli teraz swój rower
poprowadzisz na stacje na flakach, to mimo zwinięcia dętki napompujesz i
pojedziesz do serwisu. jeśli będziesz miał dętkę liniową, to jak się
zwinie w oponie, to podczas pompowania wypchnie opone i wystrzeli.

Jaka jest jej trwałość,
odporność na przebicia itp. itd.? Z góry oraz z dołu dziękuję i
pozdrawiam.
Nie lepsza niż zwykłych dętek. jak chcesz super wytrzymałe to kup
"slime" z takim budyniem wewnÄ…trz

Znaczy polecasz opony bezdętkowe, czy sugerujesz wlanie do opony uszczelniacza na przebicia? Coś takiego? - <http://www.slime.pl/Produkty,brand,67,product,101/Tube_sealant_uszczelniacz_detek_rowerowych>

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2014-03-15 15:34:52
Autor: AZ
Dętki GAADI - ile są warte?
On 2014-03-15, Krystek <spamtrap@krystek.art.pl> wrote:

jeśli były mocno miękkie - normalka
jeśli rower stał na obręczach - dziura

Na obręczach nie stał. Stał normalnie na kołach. Tylko, że z opon wyszło sporo powietrza, nie na tyle jednak, by zrobił się z nich kapeć. W ubiegłym roku opony były napompowane "na twardo" i przy siadaniu na rower opona się nie uginała. Teraz ugina się dość mocno. Do tego stopnia, że w tylnym kole powstaje naleśnik, gdy się usiądzie na siodełku.

No to standard, powietrze uchodzi przez pory w gumie.

Nie lepsza niż zwykłych dętek. jak chcesz super wytrzymałe to kup
"slime" z takim budyniem wewnÄ…trz

Znaczy polecasz opony bezdętkowe, czy sugerujesz wlanie do opony uszczelniacza na przebicia? Coś takiego? - <http://www.slime.pl/Produkty,brand,67,product,101/Tube_sealant_uszczelniacz_detek_rowerowych>

Pewnie chodzi mu o detki z takim uszczelniaczem. Pytanie po co? Napompuj
to co masz i jezdzij.

--
Artur

Data: 2014-03-15 18:41:31
Autor: jg
Dętki GAADI - ile są warte?
Dnia Sat, 15 Mar 2014 16:30:20 +0100, Krystek napisa³(a):

 
W ubieg³ym roku opony by³y napompowane "na twardo" i przy siadaniu na rower opona siê nie ugina³a. Teraz ugina siê do¶æ mocno. Do tego stopnia, ¿e w tylnym kole powstaje nale¶nik, gdy siê usi±dzie na siode³ku.

ja duzego doswiadczenia nie posiadam, ale myslalem, ze to normalne. ja po 2
tyg. przerwy i wiecej dopompowuje oba kola bez gadania i zdziwienia. tak do
2 tyg. przerwy to byc moze nie musialbym dopompowywac. po pol roku to juz
flak i tyle. a ze w obu kolach podobnie to ciezko podejrzewac jakies
dziury.

--
jg

Dętki GAADI - ile są warte?

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona