Daewoo tacuma - wynalazek?

Data: 2015-02-12 13:20:05
Autor: yabba
Daewoo tacuma - wynalazek?
Użytkownik "abn140" <abn140@googlemail.com> napisał w wiadomości news:mbi48v$pvc$1dont-email.me...
hey, czy wzmiankowany wyzej pojazd to jest jakis wielki wynalazek w dzisiejszych czasach?
To tu na grupe wyczytalem ze Nubira - dosc mocno krewna z Tacuma - to wbrew pozorom auto trwale i
bardzo tanie co do czesci.
Domyslam sie ze jset to prawda i dzisiaj - co do nubiry.
A tacuma? Sa tam jakies miny w tym czyms?
Wiem ze auto jest niesprzedawalne pewnie z powodu brzydoty
i wlasnie fakt niesprzedawalnosci chcialbym wykorzystac przy ew. kupnie.
stany i ceny wygladaja zachecajaco.
Ale o czesciach zamiennych nic nie wiem . Dostepne? Ceny?
mial to ktos?

Taaa, niesprzedawalne. Z powodu niskiej ceny znikają bardzo szybko z ogłoszeń.
Z tego co ja się dowiedziałem to silnik 2,0 jest z Nubiry. Znajomy mechanik mówił, że reszta części (zawieszenie, hamulce, osprzęt silnika) trochę nietypowa i zawsze musiał je zamawiać, bo nie było w InterCars od ręki. Ceny części w normie.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-02-12 16:52:16
Autor: J.F.
Daewoo tacuma - wynalazek?
Użytkownik "yabba"  napisał w wiadomości
Taaa, niesprzedawalne. Z powodu niskiej ceny znikają bardzo szybko z ogłoszeń.
Z tego co ja się dowiedziałem to silnik 2,0 jest z Nubiry.

Ale to nie jest dobry silnik.
Przynajmniej ten z wersji 1, w Nubirze 2 moze troche lepszy.

Trwalosc to moze i w normie, ale spalanie, glosnosc ... czasem mi Nubira chodzila po glowie, ale zawsze sobie przypominalem "juz raz powiedziales nie".

Moze po zagazowaniu ...

J.

Data: 2015-02-13 20:08:18
Autor: Robert Bylinowicz
Daewoo tacuma - wynalazek?
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> Wrote in message:

Z tego co ja się dowiedziałem to silnik 2,0 jest z Nubiry.

Ale to nie jest dobry silnik.
Przynajmniej ten z wersji 1, w Nubirze 2 moze troche lepszy.

To jest bardzo dobry silnik. Stara, sprawdzona jednostka Holdena.
 Fakt, lubi swoje wypić, ale w Nubirze 2 daje rade. Fajnie się
 zbiera, nie psuje się, osiąga duże przebiegi bez remontu. W
 Tacumie też powinien. Moja była Nubira 2 jeździ teraz u siostry i
 mimo przebiegu 363 tysiące wszystko działa jak należy. Olej
 Castrol Magnatec 5w40. I oczywiście LPG. Co do Tacumy, to auto to występowało tez pod nazwą Chevrolet
 Rezzo. I pewnie DAEWOO Rezzo. Warto sprawdzić w ogłoszeniach.
 --

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Daewoo tacuma - wynalazek?