Dahab najnowsze wieści

Data: 2009-05-20 16:34:39
Autor: SHARMDIVER.PL
Dahab najnowsze wieści
Wiesiek Łopata wrócił z grupą z Dahab.
Jest wściekły.
Może napisze dlaczego?

Data: 2009-05-20 16:50:32
Autor: Wiesław Łopata
Dahab najnowsze wieści

Użytkownik "SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał w wiadomości news:gv14cb$bl6$1news.onet.pl...
Wiesiek Łopata wrócił z grupą z Dahab.
Jest wściekły.
Może napisze dlaczego?

Nie wściekły tylko lekko nie-całkiem-ukontentowany.
Nie kuś! Nie napisze!
Wiesiek

Data: 2009-05-20 16:55:47
Autor: VENTURICTP venturi@o2.pl
Dahab najnowsze wieści

> [...]
> Jest wściekły.
> Może napisze dlaczego?

Nie wściekły tylko lekko nie-całkiem-ukontentowany.

Chętnie bym się dowiedział czemu w moim mieście ludzie się nie ukontentowali ???

Pozdrawiam z Dahab

Adam Klimek - instruktor płetwonurkowania.

P.S.
Ostatecznie może być na priv venturi@o2.pl

Data: 2009-05-20 17:03:46
Autor: Wiesław Łopata
Dahab najnowsze wieści

Chętnie bym się dowiedział czemu w moim mieście ludzie się nie
ukontentowali ???

Pozdrawiam z Dahab

Adam Klimek - instruktor płetwonurkowania.

.....bo,...bo.... mi nie smakowała ośmiornica z grila po Beduińsku.
Wiesiek

Data: 2009-05-20 17:37:44
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
Dahab najnowsze wieści
.....bo,...bo.... mi nie smakowała ośmiornica z grila po Beduińsku.
Wiesiek

Sądzę, że taki wynalazek mnie też by nie smakował.
A gdzie te specjały podają??

Adam

Data: 2009-05-20 19:06:37
Autor: Zboj
Dahab najnowsze wieści
No nie daj się prosić. ;-)

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2009-06-14 16:58:27
Autor: SHARMDIVER.PL
Dahab najnowsze wieści
Wiesław Łopata wrote:

[...]

Nie napisze!
Wiesiek

Witaj,

ile płaciła grupa za nurkowania/ile zapłacili mniej w stosunku do oficjalnego cennika?

Moje pytanie nie jest bezinteresowne - chcę wprowadzić bardzo duże zniżki dla grup bez "opiekuna, organizatora, pośrednika, specjalisty, wybitnego znawcy tematu, profesjonalnego nurka itp..."

Data: 2009-06-14 17:55:03
Autor: RO
Dahab najnowsze wieści
Wiesław Łopata wrote:
> [...]

Moje pytanie nie jest bezinteresowne - chcę wprowadzić bardzo duże zniżki dla grup bez "opiekuna, organizatora, pośrednika, specjalisty, wybitnego znawcy tematu, profesjonalnego nurka itp..."

Dawno juz to wprowadziles i ciagle o tym zapominasz. Bez odbioru, poniewaz nie dyskutuje sie z ludzmi Twojego pokroju.

Data: 2009-06-14 23:16:35
Autor: _Slnt_
Dahab najnowsze wieści
SHARMDIVER.PL pisze:

Moje pytanie nie jest bezinteresowne - chcę wprowadzić bardzo duże zniżki dla grup bez "opiekuna, organizatora, pośrednika, specjalisty, wybitnego znawcy tematu, profesjonalnego nurka itp..."

To wprowadź bałwanie rzetelne cenniki, nie każdy leci na "zniżki", no, chyba, że twoi klajenci...

--

Dahab najnowsze wieści