Dahab w lutym

Data: 2011-01-21 15:38:18
Autor: Henryk Cieszyński
Dahab w lutym
jaki   zabrać   skafander w lutym  7  czy  wystarczy  5 mm ?

Data: 2011-01-21 19:16:45
Autor: Rafal Rutkowski
Dahab w lutym
Cześć.

Zależy ile i jakie nurkowania.

Jak 5 dni i nurkowania powietrzne 5 mm pownno wystarczyć.Na wszelki wypadek proponuje wziąć  kaptur.

Jeżeli nurkowania tmx lub jedziesz na dłużej nawet pianka 7 mm może być słaba.
Ja biorę ze sobą suchy - tri  ( bez kaptura ) i cieńki ocieplacz .Załatwiam przy okazji podwójne żródło wyporu.

Oczywiście rozważamy wyjazd w lutym

Pozdrawiam

Rafał

Data: 2011-02-16 10:32:14
Autor: 666
Dahab w lutym
No właśnie, ciekawa sprawa.
Z każdym dniem nurkowania jest nam subiektywnie nieco chłodniej.
Organizm się wychładza i ma już nieco "dość", czy może pianka ugniata/nasiąka z dnia na dzień?

-- -- -

Data: 2011-02-16 10:42:24
Autor: Zakrzówek Kraken
Dahab w lutym

Użytkownik " 666" <666@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ijg5g9$2lo$1inews.gazeta.pl...
No właśnie, ciekawa sprawa.
Z każdym dniem nurkowania jest nam subiektywnie nieco chłodniej.
Organizm się wychładza i ma już nieco "dość", czy może pianka ugniata/nasiąka z dnia na dzień?

Wszystko razem
Pierwsze nurki idą na zapasach energetycznych,
Przyjeżdżamy przyzwyczajeni do zimnej wody czy zimnego klimatu i po paru dniach organizm przestawia się na ciepłe otoczenie
Pianka staje się trochę zimniejsza - gdzieś tam w jej porach jest jednak trochę wody a nie powietrza co widać po wadze, elastyczności.
Pianki stają się cieńsze ale to raczej z roku na rok niż z dnia na dzień??

Osobiście uważam, że dwa pierwsze czynniki działają na mnie najbardziej

MSC

Data: 2011-02-16 11:10:12
Autor: 666
Dahab w lutym
Ewentualny trzeci czynnik to odżywianie.
Inne na wyjeździe, niż w domu.
Więc inny metabolizm.

-- -- -

Data: 2011-02-24 00:09:03
Autor: mazurskinurek
Dahab w lutym
Jak możesz 2x7 zabrać to nie ma co się zastanawiać!
O ile gazów wystarcza zawszę warto dłużej posiedzieć pod wodą niż być
z niej wyganianym przed czasem :)

MN