Dahon Curve vs Dahon Curve SL [skladak]

Data: 2012-05-26 15:18:06
Autor: Titus Atomicus
Dahon Curve vs Dahon Curve SL [skladak]
Witam,
Sa takie rowery:
Dahon Curve D3:
http://www.dahon.pl/index.php?cat=modele_opis&s=16&bike=curve_d3

I Dahon Curve SL: <http://www.domenasportowa.pl/product-pol-11154-Rower-skladany-DAHON-Curv
e-SL.html> <-- - ten jest tez w wersji D3 czyli z piasta planetarna zamiast przerzutki.

O ile tego drugiego, SL, nie widzialem nigdzie ponizej 3000zl to zwyklego kurwia mozna dostac juz za 2000zl. Czyli roznica w cenie 1000zl.
Pytanie - czy roznica w wyposazeniu jest warta te 1000zl?

--
TA

Data: 2012-05-27 15:03:40
Autor: pitagor
Dahon Curve vs Dahon Curve SL [skladak]
Sa takie rowery:
Dahon Curve D3
I Dahon Curve SL

Od środy będą też takie ;) http://www.aldi.pl/aldi_od_srody_3005_5_161.html

Data: 2012-05-27 08:31:33
Autor: Wilk
On 27 Maj, 17:03, "pitagor" <pitagor.SKA...@gazeta.pl> wrote:

Od środy będą też takie ;)http://www.aldi.pl/aldi_od_srody_3005_5_161.html

Ciii...
Nie trzeba było tego wrzucać - teraz Titus będzie nam tworzył wątki
porównując ten rower z każdym z innych Dahonów
;))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-05-27 18:01:05
Autor: Titus Atomicus
Dahon Curve vs Dahon Curve SL [skladak]
In article <f4e4ddc2-a87e-463a-958b-79ad28b736a4@l5g2000vbo.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

Nie trzeba było tego wrzucać - teraz Titus będzie nam tworzył wątki
porównując ten rower z każdym z innych Dahonów

Jak zwykle debilny i niemerytoryczny komentarz.
Plus kolejna proba pozycjonowania swojej nudnej strony.
Spadaj, Wilk.
--
TA

Data: 2012-05-28 10:08:32
Autor: Olgierd
On Sun, 27 May 2012 18:01:05 +0200, Titus_Atomicus wrote:

Jak zwykle debilny i niemerytoryczny komentarz.

Niedebilny, nawet jeśli przeciętnie merytoryczny.

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-05-27 18:05:19
Autor: Titus Atomicus
Skladaki w ALDI Re: Dahon Curve vs Dahon Curve SL [skladak]
In article <jptfoc$46b$1@inews.gazeta.pl>,
 "pitagor" <pitagor.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

> Sa takie rowery:
> Dahon Curve D3
> I Dahon Curve SL Od środy będą też takie ;) http://www.aldi.pl/aldi_od_srody_3005_5_161.html

O, ciekawe czy to sie ma do Dahonow tak jak makrokesze do firmowych rowerow? I ciekawe ile to wazy?

--
TA

Data: 2012-05-27 18:57:32
Autor: z
W dniu 2012-05-27 18:05, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
O, ciekawe czy to sie ma do Dahonow tak jak makrokesze do firmowych
rowerow?
I ciekawe ile to wazy?

O... właśnie jakby kumpel mojego. Znaczy będzie ciężki 14 kg ale za to w pełni funkcjonalny. Po co przepłacać :-)

Data: 2012-05-27 19:13:49
Autor: z
Skladaki w ALDI Re: Dahon Curve vs Dahon Curve SL [skladak]
Tak się zacząłem przyglądać dokładniej (bardzo duże pokrewieństwo) i mam radę dla przyszłych użytkowników żeby kierownicę łamać w drugą stronę, po złożeniu między kołami. Ja jeszcze zmieniłem tylną zębatkę na mniejszą bo przełożenia raczej kobiece były. :-)

Data: 2012-05-27 19:31:38
Autor: Sebastian Pawłowski
z <zch280672@gazeta.pl> napisał(a):
Tak się zacząłem przyglądać dokładniej (bardzo duże pokrewieństwo)

Ten model w Aldi sprzedawany jest raz w roku od co najmniej 3 lat.

i mam radę dla przyszłych użytkowników żeby kierownicę łamać w drugą stronę

W porównaniu z zeszłorocznym modelem zmienił się system składania kierownicy i
lampa przednia (teraz jest LED)

<zch280672@gazeta.pl> napisał(a):
Ciekawe ile sztuk będzie do kupienia? Kłyt makentigoy?

W zeszłym roku w każdym sklepie było 1-2 sztuki

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Bractwo Rowerowe, Radom
http://www.bractworowerowe.ats.pl
http://bractworowerowe.blox.pl/html

Data: 2012-05-27 21:39:13
Autor: Titus Atomicus
Skladaki w ALDI [skladak]
In article <jptveq$fe2$1@inews.gazeta.pl>,
 "Sebastian  Pawłowski" <pitagor.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

z <zch280672@gazeta.pl> napisał(a): > Tak się zacząłem przyglądać dokładniej (bardzo duże pokrewieństwo) Ten model w Aldi sprzedawany jest raz w roku od co najmniej 3 lat.

A kto je robi? I jak one wygladaja z bliska?

> Ciekawe ile sztuk będzie do kupienia? Kłyt makentigoy?

W zeszłym roku w każdym sklepie było 1-2 sztuki

A duzo bylo chetnych?
Znaczy: czy rozeszly sie szybko?

--
TA

Data: 2012-05-27 19:56:57
Autor: Sebastian Pawłowski
Skladaki w ALDI [skladak]
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
A duzo bylo chetnych? Znaczy: czy rozeszly sie szybko?
 W Radomiu są trzy sklepy Aldi, w jednym byłem o 8 i w biegu po rower
wyprzedził mnie starszy gość ;) W drugim nie wystawili rowerów na sprzedaż
(podejrzewam, że zarezerwowali je sobie pracownicy). W trzecim jeden poszedł
około godziny 9 drugi stał do godzin popołudniowych.   -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2012-05-28 07:14:16
Autor: gom1
Skladaki w ALDI [skladak]
Sebastian__Paw=B3owski?= <pitagor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

W znanym serwisie aukcyjnym rower ten jest dużo tańszy (450 PLN). Z tego co
widzę różni się tylko nazwą (Cyco).

Data: 2012-05-28 07:17:28
Autor: gom1
Skladaki w ALDI [skladak]
gom1 <gom1@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
W znanym serwisie aukcyjnym rower ten jest dużo tańszy (450 PLN). Z tego co
widzę różni się tylko nazwą (Cyco).

Kurczę, nie spojrzałem, że za tyle "chodzi" używany :-/ Nowy w podobnej cenie
jak w Aldi. Ale za to od ręki :-)

Data: 2012-05-28 13:50:06
Autor: Titus Atomicus
Skladaki w ALDI [skladak]
In article <jpv8q8$49m$1@inews.gazeta.pl>,
 "gom1 " <gom1@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

gom1 <gom1@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): > W znanym serwisie aukcyjnym rower ten jest dużo tańszy (450 PLN). Z tego co
> widzę różni się tylko nazwą (Cyco).

Kurczę, nie spojrzałem, że za tyle "chodzi" używany :-/ Nowy w podobnej cenie
jak w Aldi. Ale za to od ręki :-)

E, widze kilka ofert, ale w trakcie licytacji.
No i czy to jest wersja tegoroczna, na LEDach jak w ALDI czy z lat ubieglych...
--
TA

Data: 2012-05-28 17:24:04
Autor: pitagor
Skladaki w ALDI [skladak]
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
No i czy to jest wersja tegoroczna, na LEDach jak w ALDI czy z lat ubieglych...
 Przede wszystkim jest na SRAM, w ALDI jest na SHIMANO Nexus

Data: 2012-05-28 20:21:58
Autor: Titus Atomicus
Skladaki w ALDI [skladak]
In article <jq0cbj$8oj$1@inews.gazeta.pl>,
 "pitagor" <pitagor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a): > No i czy to jest wersja tegoroczna, na LEDach jak w ALDI czy z lat > ubieglych...
 Przede wszystkim jest na SRAM, w ALDI jest na SHIMANO Nexus

Ale czy to taka duza roznica?

--
TA

Data: 2012-05-28 19:01:00
Autor: Sebastian Pawłowski
Skladaki w ALDI [skladak]
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
Ale czy to taka duza roznica?

Może nie, ale ja nie chcę mieć już do czynienia z wew. biegami SRAM. Na swoje
nieszczęście miałem 2, obie piasty w dość krótkim czasie poległy. Nexusów
miałem około 5 (7, 8) to wyrób godny polecenia.

Data: 2012-05-28 22:07:50
Autor: Titus Atomicus
Skladaki w ALDI [skladak]
In article <jq0i1c$o3d$1@inews.gazeta.pl>,
 "Sebastian  Pawłowski" <pitagor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a): > Ale czy to taka duza roznica?

Może nie, ale ja nie chcę mieć już do czynienia z wew. biegami SRAM. Na swoje
nieszczęście miałem 2, obie piasty w dość krótkim czasie poległy. Nexusów
miałem około 5 (7, 8) to wyrób godny polecenia.

Dziwne.
Sheldon Brown bardzo cieplo pisze o SRAMie/Sachs 3... Podobne opinie sa na forach angielskich.

--
TA

Data: 2012-05-28 20:56:27
Autor: Sebastian Pawłowski
Skladaki w ALDI [skladak]
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
Sheldon Brown bardzo cieplo pisze o SRAMie/Sachs 3... Podobne opinie sa na forach angielskich.

Ja używałem S7. Ciepło czyli lepiej niż o Nexusie?

Data: 2012-05-28 23:49:50
Autor: Titus Atomicus
Skladaki w ALDI [skladak]
In article <jq0opr$e6i$1@inews.gazeta.pl>,
 "Sebastian  Pawłowski" <pitagor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a): > Sheldon Brown bardzo cieplo pisze o SRAMie/Sachs 3... Podobne opinie sa > na forach angielskich.

Ja używałem S7. Ciepło czyli lepiej niż o Nexusie?

E, nie pamietam.
O Nexusie pisal chyba ze to pierwsza udana seria piast Shimano...
--
TA

Data: 2012-05-27 19:19:19
Autor: Titus Atomicus
In article <jptmdv$iug$1@inews.gazeta.pl>, z <zch280672@gazeta.pl> wrote:

> [...]
O... właśnie jakby kumpel mojego. Znaczy będzie ciężki 14 kg ale za to w pełni funkcjonalny. Po co przepłacać :-)

Zeby byl ze 3 kilo lzejszy...

--
TA

Data: 2012-05-27 20:05:20
Autor: z
Skladaki w ALDI Re: Dahon Curve vs Dahon Curve SL [skladak]
W dniu 2012-05-27 19:19, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Zeby byl ze 3 kilo lzejszy...

Tak to tylko w erze. :-) Wywal wszystkie niepotrzebne rzeczy (bagażnik, amortyzowane sztyce, błotniki albo pozamieniaj na super lekkie.
Moim zdaniem to jest rozsądna cena przy założeniu że jakość porównywalna z moim (a wszystko na to wskazuje).

PS. Ciekawe ile sztuk będzie do kupienia? Kłyt makentigoy? :-)

Data: 2012-05-27 20:15:03
Autor: Titus Atomicus
Skladaki w ALDI [skladak]
In article <jptqd3$co$1@inews.gazeta.pl>, z <zch280672@gazeta.pl> wrote:

> [...]

Tak to tylko w erze. :-) Wywal wszystkie niepotrzebne rzeczy (bagażnik, amortyzowane sztyce, błotniki albo pozamieniaj na super lekkie.

Ale moj Dahon Presto Lite z amortyzowana sztyca, bagaznikiem i blotnikami wazy niecale 11kg.

Moim zdaniem to jest rozsądna cena przy założeniu że jakość porównywalna z moim (a wszystko na to wskazuje).

No jak za nowy to jest ok. Cekawe kto jest producentem. W szczegolnosci producentem ramy. I przedniej skladanej sztycy.

Ale chyba jest sporo podobnych. Chocby Born2Ride...
Ich wspolna wada jest WAGA.

PS. Ciekawe ile sztuk będzie do kupienia? Kłyt makentigoy? :-)
Sadze raczej tak.

--
TA

Data: 2012-05-27 20:23:44
Autor: z
Skladaki w ALDI [skladak]
W dniu 2012-05-27 20:15, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Ale moj Dahon Presto Lite z amortyzowana sztyca, bagaznikiem i
blotnikami wazy niecale 11kg.

Przypomnij cenę.
Sorry ale dla mnie 3 kg różnicy to bez znaczenia.
Bardziej zwracam uwagę na udźwig (u mnie 125kg)
Ostatnio z 6-letnim synem do przedszkola jeżdżę :-)

Data: 2012-05-27 21:22:31
Autor: Titus Atomicus
Skladaki w ALDI [skladak]
In article <jptrfk$3tq$1@inews.gazeta.pl>, z <zch280672@gazeta.pl> wrote:

W dniu 2012-05-27 20:15, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

> Ale moj Dahon Presto Lite z amortyzowana sztyca, bagaznikiem i
> blotnikami wazy niecale 11kg.

Ooops. Pomylilem sie w nazwie. Moj jest Dahon Presto. I wazy 11kg. Wersja Lite jest jeszcze 2 kg lzejsza. Czyli 5 kilo lzejszy od twojego :-)

Przypomnij cenę.

500-600 zl  (z wysylka i drobnymi naprawami)

Sorry ale dla mnie 3 kg różnicy to bez znaczenia.
Dla mnie tak.
Bardziej zwracam uwagę na udźwig (u mnie 125kg)
Ostatnio z 6-letnim synem do przedszkola jeżdżę :-)

Ale ja w ten udzwig nie do konca wierze.
Znaczy - byc moze Dahon przesadza z ostroznoscia albo producent twojego przesadza i zawyza ladownosc. Byc moze nie. Jestem jednak przekonany ze zaden Dahon (a WSZYTSKIE maja ladownosc 105 kg tylko) nie rozpadnie sie przy przekroczeniu tych 105 kg.

--
TA

Data: 2012-05-28 06:45:02
Autor: z
Skladaki w ALDI [skladak]
W dniu 2012-05-27 21:22, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

500-600 zl  (z wysylka i drobnymi naprawami)

A używany. :-) Na giełdzie za 500 da radę kupić niedahona 20".

[...]

Właśnie się wybieram. Ja ważę 105 a syn pewnie 20 kilka + leki bagaż jak to do pracy.
Takich kursów 3km zrobiłem już chyba ze 30. :-)

Data: 2012-05-28 10:09:00
Autor: Olgierd
On Sun, 27 May 2012 18:05:19 +0200, Titus_Atomicus wrote:

Od środy będą też takie
http://www.aldi.pl/aldi_od_srody_3005_5_161.html

O, ciekawe czy to sie ma do Dahonow tak jak makrokesze do firmowych
rowerow?

.... o właśnie ...

--
pozdrawiam, Olgierd