Dahon Eco a Dahon Vitesse

Data: 2011-04-06 10:44:46
Autor: Robert
Dahon Eco a Dahon Vitesse
Witam,

Czy ktos moglby porownac te dwa modele, Eco i Vitesse?

TA

ECO jest minimalnie krotszy (odleglosc siodla od kierownicy), jechalem na ECO i
przesiadka na drozszy model jest odczuwalna. Poprostu jest wygodniej! Regulowany
na wysokosc mostek tez sie przydaje (wiem bo mam :) Wczesniej byl poruszany
temat drogich akcesoriow, dodam jeszcze ze czesci tez tanie nie sa i mozna sie
zdziwic bo prawie wszystko niestandardowe :(
pzdr robert

--

Dahon Eco a Dahon Vitesse