Dahon Glide P7

Data: 2012-01-31 05:28:41
Autor: tadek
Dahon Glide P7
On 31 Sty, 10:51, Kapsel <kapselWYTNI...@op.pl> wrote:
Wymarzyłem sobie taki rowerek:http://www.dahon.pl/index.php?cat=modele_opis&s=24&bike=glide_p7

Odwiedziecie mnie od tego pomysłu?

Chciałem brązowy miejski taki, żeby był w klimacie "retro" i użyteczny i do
pociągu wrzucić (znacie jakieś fajne lekkie pokrowce? bo płacić za rower to
nie bardzo, a pokrowce od Dahona jakieś dziwne).

Możliwość składania jest bardzo kusząca, mam dwa rowery ale to rasowy górak
i przełajówka, na oba nie wsiadam bez lycry, a taki do miasta dostojnie w
płaszczu się przemieszczać i może do pracy pociągiem, byłoby ciekawie.

Dobry to pomysł?

--
Kapsel
 http://kapselek.net

jak chcesz kupić taki rower to wejdź na ebay.de i kupisz go za połowę
ceny w Polsce

Data: 2012-01-31 14:59:12
Autor: Kapsel
Dahon Glide P7
Tue, 31 Jan 2012 05:28:41 -0800 (PST), tadek napisał(a):

jak chcesz kupić taki rower to wejdź na ebay.de i kupisz go za połowę
ceny w Polsce

Faktycznie,  może nie za połowę, ale 750E to jakieś 3k względem 4,5 u nas.
Tyle, że ja nic po niemiecku nie umiem - wg Waszych doświadczeń jak napiszę
np. do sprzedawcy po angielsku to jest szansa że ogarnie i mi sprzeda do
Pl?

Raz byłem w Niemczech parę dni i prawie nikt nie mówił po angielsku :P

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-01-31 06:48:22
Autor: tadek
Dahon Glide P7
On 31 Sty, 14:59, Kapsel <kapselWYTNI...@op.pl> wrote:
> [...]

Pl?

Raz byłem w Niemczech parę dni i prawie nikt nie mówił po angielsku :P

spokojnie dogadasz się po angielsku. Ja kupuję na ebayu z 2 powodów:
1/ często jest taniej nawet znacznie
2/ niektórych rzeczy nie da się kupić w Polsce. Ostatnio kupiłem
dynamopiastę SON + lampkę Edelux. Aktualnie prowadzę rozmowy w sprawie
kupna koła z pisatą Rohloff-a dla żony. Korespondencja tylko po
angielsku. Córka "robi" za tłumacza.

Data: 2012-01-31 07:21:41
Autor: tadek
Dahon Glide P7
On 31 Sty, 15:48, tadek <tadekl...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

dynamopiastę SON + lampkę Edelux. Aktualnie prowadzę rozmowy w sprawie
kupna koła z pisatą Rohloff-a dla żony. Korespondencja tylko po

najśmieszniej było jak kupowałem przewodnik po ścieżce naddunajskiej.
Przewodnik jest po niemiecku. Mnie interesowały szczegółowe mapki
trasy. Treści i tak nie rozumiem. Korespondencja z Niemcem była Ja po
angielsku On po niemiecku.Wyobrażałem sobie zdziwienie faceta do
którego klient na niemieckojęzyczną książkę pisze z uporem maniaka po
angielsku

Data: 2012-02-01 13:56:44
Autor: rmikke
Dahon Glide P7
Dnia Tue, 31 Jan 2012 14:59:12 +0100, Kapsel naskrobaďż˝/a:

Tue, 31 Jan 2012 05:28:41 -0800 (PST), tadek napisaďż˝(a):

jak chcesz kupi� taki rower to wejd� na ebay.de i kupisz go za po�ow�
ceny w Polsce

Faktycznie,  moďż˝e nie za poďż˝owďż˝, ale 750E to jakieďż˝ 3k wzglďż˝dem 4,5 u
nas.
Tyle, �e ja nic po niemiecku nie umiem - wg Waszych do�wiadcze� jak
napiszďż˝
np. do sprzedawcy po angielsku to jest szansa �e ogarnie i mi sprzeda do
Pl?

Sprzedaz to zaden problem, jak ma zaznaczone, ze wysyla do EU i zaplacisz - to
wysle.

Gorzej, jak chcesz dopytac...

Raz by�em w Niemczech par� dni i prawie nikt nie m�wi� po angielsku :P

A w takim Brunszwiku jedyna osoba, z ktora nie dalo sie pogadac po angielsku jak
siedzialem tam przez tydzien, byl sprzedawca w sklepie rowerowym. A i tak
dynamopiaste z hamulcem rolkowym udalo sie u niego zamowic, sciagnal i mi
sprzedal.

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-02-01 13:10:07
Autor: tadek
Dahon Glide P7
On 1 Lut, 14:56, rmikke <rmi...@mailinator.com> wrote:
Dnia Tue, 31 Jan 2012 14:59:12 +0100, Kapsel naskroba /a:

Sprzedaz to zaden problem, jak ma zaznaczone, ze wysyla do EU i zaplacisz - to
wysle.
Nawet jak nie ma zaznaczone to zawsze możesz zapytać czy wyśle do
Polski i za ile? Kilka rzeczy kupiłem w ten sposób. Oczywiście
zdarzają się odmowy. Czasami w opisie aukcji jest że nie wysyła do
Polski. Na ebay-u w licytacji można kupić nową rzecz od prywatnego
sprzedawcy za niższą cenę niż w sklepie. Trzeba obserwować i być
czujnym

Dahon Glide P7