Dahon My Mu Ex Kinetix Sram Red

Data: 2010-09-03 14:30:31
Autor: tadek
Dahon My Mu Ex Kinetix Sram Red
tak mnie naszło aby sobie kupić Dahona na 20" kołach. Zastanawiam się
po co mi 4-ty rower i gdzie będę nim ew. jeździł.Może jakiś niższy
model jak się trafi okazja. Spotkałem faceta który miał podobny rower
Aythor Simplex i mówił że jak np jedzie do Warszawy to zostawia
samochód na parkingu i po mieście jeździ rowerem ale ja ..nie jeżdżę
do Warszawy.
Co o tym pomyśle sądzicie?

Data: 2010-09-03 21:32:21
Autor: Jan Srzednicki
On 2010-09-03, tadek wrote:
tak mnie naszło aby sobie kupić Dahona na 20" kołach. Zastanawiam się
po co mi 4-ty rower i gdzie będę nim ew. jeździł.
[..]
Co o tym pomyśle sądzicie?

Może kup tramwaj? To dopiero coś.

Data: 2010-09-03 23:46:42
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Dahon My Mu Ex Kinetix Sram Red
Jan Srzednicki bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne
skreślić):
On 2010-09-03, tadek wrote:
[...]

Albo pociąg metra.

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-09-04 00:11:05
Autor: Piotr M

On 2010-09-03, tadek wrote:
[...]

Najlepiej kolejkę górską, bo jak wiadomo, podobnież jak w rowerach, co  górskie to uniwersalne.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-09-04 01:07:09
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Dahon My Mu Ex Kinetix Sram Red
Piotr M bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):

On 2010-09-03, tadek wrote:
[...]

Jak ma być uniwersalne to najlepiej jakąś lokomotywę serii *U. Najlepiej
SU, bo EU nie pojedzie bez prądu, a SU - prąd se zrobi.
Takie luźne przemyślenia.

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-09-04 08:15:13
Autor: Leszek \"QSi\" Pasoń
Dnia 04-09-2010 o 00:11:05 Piotr M <xx@xx.xx> napisał(a):

Najlepiej kolejkę górską, bo jak wiadomo, podobnież jak w rowerach, co  górskie to uniwersalne.

zakopianska kolejke do monopolowego, to bylby wypas

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2010-09-04 13:50:18
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Dahon My Mu Ex Kinetix Sram Red
Leszek \"QSi\" Pasoń bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne
skreślić):
Dnia 04-09-2010 o 00:11:05 Piotr M <xx@xx.xx> napisał(a):

Najlepiej kolejkę górską, bo jak wiadomo, podobnież jak w rowerach, co  górskie to uniwersalne.

zakopianska kolejke do monopolowego, to bylby wypas

Albo kolejkę na Giewont.

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-09-04 16:34:48
Autor: Leszek \"QSi\" Pasoń
Dnia 04-09-2010 o 13:50:18 Marek 'marcus075' Karweta  <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał(a):

zakopianska kolejke do monopolowego, to bylby wypas

Albo kolejkę na Giewont.

zakopianska kolejka z monopolowego na Krupowkach do monopolowego na  Giewoncie, wuoooooohaaaaaa

Data: 2010-09-11 07:02:19
Autor: tadek
<m.karweta-nie-trawi-sp...@gmail.com> napisał(a):

> Albo kolejkę na Giewont.

zakopianska kolejka z monopolowego na Krupowkach do monopolowego na
> [...]

i co Panowie poużywaliście sobie. A ten rowerek nowy był na ebayu za
600 E w sklepie 1800. Niestety licytacja się potoczyła cena
przekroczyła 1000E a ja w międzyczasie przejechałem się Dahonem w
sklepie który ma te rowery w mojej wiosce. Okazało się że ktoś
przyzwyczjony do normalnych rowerów tym "wynalazkiem" może jechć
najwyżej na piwo i to tylko wtedy jak "pijalka" jest w odległości
poniżej 1 km

Dahon My Mu Ex Kinetix Sram Red