Dahon Speed vs Vitesse

Data: 2012-04-11 12:54:01
Autor: Titus Atomicus
Dahon Speed vs Vitesse
Witam,
Sa dwa blizniacze skladaki Speed i Vitesse. Tylko, ze Speed ma rame Chro-Mo a Vitesse - Alu. Wydaje mi sie, ze Speed jest nieco ciezszy (czy sie myle?). Pytanie - ktory wybrac - widze ze Speed w wersji TR (rama chyba ta sama) jest chetnie uzywany w turystyce. Vitesse - kojarzy sie mi bardziej miejsko. Ale z kolei rowerowa rodzinka korzystala w Armenii z vitesse i sie sprawdzil.

TA

Data: 2012-04-11 13:51:16
Autor: ziemo
Dahon Speed vs Vitesse
W dniu 2012-04-11 13:00, Wojciech Waga pisze:
[...]

Czerwonego, będzie szybki. ;)

--
Ziemo

Data: 2012-04-11 14:28:47
Autor: Titus Atomicus
Dahon Speed vs Vitesse
In article <jm3o99$pkr$1@z-news.wcss.wroc.pl>,
 Wojciech Waga <adun_wywalto_@o2.pl> wrote:

> [...]
> chyba ta sama) jest chetnie uzywany w turystyce. Vitesse - kojarzy sie
> mi bardziej miejsko. Ale z kolei rowerowa rodzinka korzystala w Armenii

Weź Speeda.
A uzasadnienie? Speed jest jednak prawie kilogram ciezszy. Ciekawe skad ta popularnosc speedow w turystyce...

TA

Data: 2012-04-12 17:14:35
Autor: Titus Atomicus
Dahon Speed vs Vitesse
In article <Titus_Atomicus-0390FF.14284711042012@node2.news.atman.pl>,

In article <jm3o99$pkr$1@z-news.wcss.wroc.pl>,
 Wojciech Waga <adun_wywalto_@o2.pl> wrote:

A uzasadnienie? Speed jest jednak prawie kilogram ciezszy. Ciekawe skad ta popularnosc speedow w turystyce...

Poprawka. Jak podal mi sprzedawca - Speed D3 wazy 14,5kg!
Troche za duzo. Nawt jesli czesc wagi 'robi' pradnica w piascie.

TA

Data: 2012-04-13 22:28:39
Autor: Titus Atomicus
Dahon Speed vs Vitesse
In article <Titus_Atomicus-0A21F8.12540111042012@node2.news.atman.pl>,

[...]

To ten Vitesse:
http://allegro.pl/dahon-vitesse-d3-skl-fa-gw-z-2099-zl-i2252184424.html
Speed byl w tej samj konfiguracji o 100zl tanszy.
Ale konfiguracja bez sensu troche. Ta pradnica w piascie niepotrzebnie zwieksza wage...

TA

Dahon Speed vs Vitesse