Dahon Speed vs Vitesse

Data: 2012-04-13 22:28:39
Autor: Titus Atomicus
Dahon Speed vs Vitesse
In article <Titus_Atomicus-0A21F8.12540111042012@node2.news.atman.pl>,

Witam,
Sa dwa blizniacze skladaki Speed i Vitesse. Tylko, ze Speed ma rame Chro-Mo a Vitesse - Alu. Wydaje mi sie, ze Speed jest nieco ciezszy (czy sie myle?). Pytanie - ktory wybrac - widze ze Speed w wersji TR (rama chyba ta sama) jest chetnie uzywany w turystyce. Vitesse - kojarzy sie mi bardziej miejsko.

To ten Vitesse:
http://allegro.pl/dahon-vitesse-d3-skl-fa-gw-z-2099-zl-i2252184424.html
Speed byl w tej samj konfiguracji o 100zl tanszy.
Ale konfiguracja bez sensu troche. Ta pradnica w piascie niepotrzebnie zwieksza wage...

TA

Dahon Speed vs Vitesse