Dahon i Arthur-podobny rower Romet Wigry 7 - jakie¶ oceny?

Data: 2011-06-03 16:32:28
Autor: Tadeusz Jerzy Korsak
Dahon i Arthur-podobny rower Romet Wigry 7 - jakie¶ oceny?
Portal Allegro zasypany jest ofertami składanych rowerów Romet Wigry 7 i Wigry 3 z napędem SRAM 7 i SRAM 3, odpowiednio.
S± to niew±tpliwie współczesne produkty chińskie, interesuje mnie jak blisko znajduj± się one względem swoich prototypów z firm Dahon i Author, i jak spisuj± się one w codziennym użytkowaniu?
Nieciekawy jest rower w którym otwiera się zamek ramy podczas jazdy! Czy kto¶ na grupie ma jakie¶ do¶wiadczenia?
Pozdrowienia, Tadeusz

Data: 2011-08-02 08:49:38
Autor: Piotr Skrzynkowski
Dahon i Arthur-podobny rower Romet Wi gry 7 - jakieĹ› oceny?
W dniu 2011-06-03 16:32, Tadeusz Jerzy Korsak pisze:
Portal Allegro zasypany jest ofertami składanych rowerów Romet Wigry 7 i Wigry 3 z napędem SRAM 7 i SRAM 3, odpowiednio.
Są to niewątpliwie współczesne produkty chińskie, interesuje mnie jak blisko znajdują się one względem swoich prototypów z firm Dahon i Author, i jak spisują się one w codziennym użytkowaniu?
Nieciekawy jest rower w którym otwiera się zamek ramy podczas jazdy! Czy ktoś na grupie ma jakieś doświadczenia?

Wigry 7 - beznadziejny mechanizm składania kierownicy, powstają w nim luzy, dwa razy wymieniony i dalej kierownica "lata". Poza tym OK.

P.S.

Data: 2011-08-02 12:12:40
Autor: Titus Atomicus
> [...]

> S± to niew±tpliwie współczesne produkty chińskie, interesuje mnie jak > blisko znajduj± się one względem swoich prototypów z firm Dahon i Author, i > jak spisuj± się one w codziennym użytkowaniu?

Ale te nowe Wigry nawet do Dahonow nie podobne.
:-(
> Nieciekawy jest rower w którym otwiera się zamek ramy podczas jazdy! Czy > kto¶ na grupie ma jakie¶ do¶wiadczenia?

To to jest chyba malo prawdopodobne, ale znajomy zakupil jakies nowe Wigry w wersji singlespeed i jakoscia jest mocno rozczarowany (nawet za te 400zl)

TA

Dahon i Arthur-podobny rower Romet Wigry 7 - jakie¶ oceny?