Dahon'owe pokusy,

Data: 2009-07-29 08:40:13
Autor:
Dahon'owe pokusy,
Witam
Mam od 2 miesięcy Dahona Eco – tego z przerzutką zewnętrzną. Kupiony ze względu na możliwość przewiezienia w boxie samochodowym – bawię się w karawaning.  Na co dzień używam Gary Fishera 26” i właśnie Wigry (po bułki).
W skrócie Dahon jest:
-szybki – utrzymuję bez problemu tempo normalnych rowerów, również na dużych dystansach
-łatwo się składa – podstawowa przewaga nad Wigry
-wygodny, poręczny
-prosta przerzutka działa bez zarzutu
-wygląda delikatnie – nie wiem jak będzie z trwałością zwłaszcza w miejscu ruchomych połączeń
Z roweru jestem bardzo zadowolony ale... w porównaniu z Wigry nie ma przepaści uzasadniającej przepaść cenową. Gdyby Wigry miało taką przerzutkę i kosztowało odpowiednio mniej...

Dahon'owe pokusy,