Daihatsu rocznik 1987

Data: 2009-08-10 07:46:40
Autor: Karol Y
Daihatsu rocznik 1987
Warto pchać się w zabytek? Bo moje rozumowanie jest takie, że albo ten
wypieszczony Daihatsu za 1200 zł, albo coś za minimum 8 tysięcy. Jakoś
nie wierzę w Daewoo za 3 tyś.

To dobrze, ze nie wierzysz, bo dajEwo się kupuje właśnie za min. ok. 8 tys. zł. Za 3 tys. to możesz kupić trupa.

Pozdrawiam

Maciek

Mateusz Bogusz

Data: 2009-08-10 11:45:38
Autor: colidar
Daihatsu rocznik 1987
Karol Y pisze:

To dobrze, ze nie wierzysz, bo dajEwo się kupuje właśnie za min. ok. 8 tys. zł. Za 3 tys. to możesz kupić trupa.

A za 1200 zł?

--
http://maciejochocki.blogspot.com/

Jeżeli teoria względności okaże się prawdziwa, to Niemcy nazwą mnie wielkim Niemcem, Szwajcarzy Szwajcarem, a Francuzi wielkim uczonym. Jeżeli natomiast teoria względności okaże się błędna, wtedy Francuzi nazwą mnie Szwajcarem, Szwajcarzy Niemcem, a Niemcy Żydem.
A. Einstein

Data: 2009-08-10 13:56:25
Autor: jerry
Daihatsu rocznik 1987
colidar natekścił posta h5oq85$6lh$1@news.onet.pl:
To dobrze, ze nie wierzysz, bo dajEwo się kupuje właśnie za min. ok.
8 tys. zł. Za 3 tys. to możesz kupić trupa.
A za 1200 zł?
ducha?

Data: 2009-08-10 15:29:13
Autor: Marek P.
[...]