Daily Dime - Stuckey

Data: 2009-03-11 03:57:46
Autor: Leszczur
Daily Dime - Stuckey
Czy ktorys z Was sluchal wywiadu ze Stuckeyem na dzisiejszym DD? A
jezeli tak to czy wytrwaliscie do konca?
Bo ja szczerze powiedziawszy poddalem sie po czterdziestym "you know"
w ciagu 90 sekund. Tego nie da sie sluchac bez szkody dla zdrowia.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-11 04:20:00
Autor: sooobi
Daily Dime - Stuckey
On 11 Mar, 11:57, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
[...]

Hehe, ta dobry jest. W koncu bycie sobowtorem 50centa zoobowiazuje.

pzdr

Data: 2009-03-11 06:59:56
Autor: L'e-szczur
Daily Dime - Stuckey
On 11 Mar, 12:20, soo...@gmail.com wrote:
> [...]

> w ciagu 90 sekund. Tego nie da sie sluchac bez szkody dla zdrowia.

Hehe, ta dobry jest. W koncu bycie sobowtorem 50centa zoobowiazuje.

Ale poza tym koleś odpowiadal tak cicho jakby siedzial u jakiejs laski
w szafie podczas przedwczesnego powrotu jej meza. ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-11 07:23:03
Autor: sooobi
Daily Dime - Stuckey
On 11 Mar, 14:59, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Hehe, ta dobry jest. W koncu bycie sobowtorem 50centa zoobowiazuje.

Ale poza tym koleś odpowiadal tak cicho jakby siedzial u jakiejs laski
w szafie podczas przedwczesnego powrotu jej meza. ;-)

My tu gadu gadu a najgorszym zespolem NBA sa...Sacramento Kings.Jakbym
nie spojrzal w standings to bym nie uwierzyl:)

pzdr

Daily Dime - Stuckey