Daisuke wrócił do domu...

Data: 2009-11-05 04:10:52
Autor: Stefandora
Daisuke wrócił do domu...
....i teraz chce znaleść normalną pracę i napisać księżkę o swojej
podróży :)

Właśnie podali wiadomość w wiadomościach Trójki, a rano mówili o
grupie rowerzystów, którzy ruszą przez Afrykę śladami Kazimierza
Nowaka.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-05 04:51:58
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Daisuke wrócił do domu...
On Nov 5, 12:10 pm, Stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:
...i teraz chce znaleść normalną pracę i napisać księżkę o swojej
podróży :)

znalezc?

Data: 2009-11-05 05:42:22
Autor: Michał Wolff
Daisuke wrócił do domu...
On 5 Lis, 13:51, "frank.castle0...@googlemail.com"
<frank.castle0...@googlemail.com> wrote:

znalezc?

A może jednak znaleźć? Nie bądź świętszy od papieża, a jak już nie
możesz wytrzymać i bierzesz się do poprawiania - to napisz poprawną
polszczyzną.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-11-05 07:10:16
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Daisuke wrócił do domu...
On Nov 5, 1:42 pm, Michał Wolff <m-wo...@wp.pl> wrote:
> [...]

A może jednak znaleźć? Nie bądź świętszy od papieża, a jak już nie
możesz wytrzymać i bierzesz się do poprawiania - to napisz poprawną

A chuja, moze mam strone kodowa innego jezyka i mam tak miec?

Data: 2009-11-05 07:46:03
Autor: Stefandora
Daisuke wrócił do domu...
On 5 Lis, 16:10, "frank.castle0...@googlemail.com"
> [...]

> polszczyzną.

A chuja, moze mam strone kodowa innego jezyka i mam tak miec?

No nareszcie jakiś flejm ;)) Jeszcze czekam na M. Kruka :p

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-05 10:58:09
Autor: Michał Wolff
Daisuke wrócił do domu...
On 5 Lis, 16:46, Stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:

No nareszcie jakiś flejm ;)) Jeszcze czekam na M. Kruka :p

M. Kruk to tak ciekawie dyskutuje, że zasnąć można. Prawda jest taka,
że nikt tak publiki jak Paroń nie rozkręci :))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-11-05 21:48:32
Autor: kml
Daisuke wrócił do domu...

Użytkownik "Michał Wolff" <m-wolff@wp.pl> napisał w wiadomości news:ffa2da37-109a-4b6b-8d49-c939dc7746c8b15g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Jezuuuuuuuuuuuuuuusicku! NIE WYWOŁUJ!

kml
Last update 1/11/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy.

Data: 2009-11-05 21:53:40
Autor: stefandora
Daisuke wrócił do domu...
kml wrote:
[...]

To samo chciałam powiedzieć. Ale... czy to Paroń czy to Kruk, Wolff jest w pogotowiu :) (no offence)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-05 13:28:46
Autor: Michał Wolff
Daisuke wrócił do domu...
On 5 Lis, 21:53, stefandora <stefand...@onet.eu> wrote:

To samo chciałam powiedzieć. Ale... czy to Paroń czy to Kruk, Wolff jest
w pogotowiu :) (no offence)

A jak!
Tylko z tą różnicą, że na dyskusjach z Paroniem to się można rozerwać
i pośmiać, z Krukiem przysnąć
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-11-05 22:31:03
Autor: stefandora
Daisuke wrócił do domu...
Michał Wolff wrote:
[...]

To fakt... Paroń wzbudza we mnie takie emocje, że go najzwyklej nie czytam ;))

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-06 11:49:09
Autor: Coaster
Daisuke wrócił do domu...
stefandora wrote:
Michał Wolff wrote:
[...]

Slusznie - nie nalezy karmic zwierzat i trolli ;-)

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-11-05 22:43:34
Autor: Coaster
Daisuke wrócił do domu...
Michał Wolff wrote:
[...]

Nic podobnego. Nawet we flejmie trzeba jednak umiec zachowac odrobine przyzwoitosci...

--
PoZdR
"If you find yourself standing to accelerate,

Data: 2009-11-05 18:48:28
Autor: Coaster
Daisuke wrócił do domu...
Stefandora wrote:
[...]

Prawda, ze zaczynalo juz byc troche nudno? ;-)

Data: 2009-11-05 19:38:05
Autor: stefandora
Daisuke wrócił do domu...
Coaster wrote:
Prawda, ze zaczynalo juz byc troche nudno? ;-)

Prawda :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-05 11:32:23
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Daisuke wrócił do domu...
On 5 Nov, 18:38, stefandora <stefand...@onet.eu> wrote:
Coaster wrote:
> Prawda, ze zaczynalo juz byc troche nudno? ;-)

Prawda :)

--
Dorota,
Szprota.

Za rozrywke nalezy sie piec zlotych!

Data: 2009-11-05 09:32:45
Autor: Michał Wolff
Daisuke wrócił do domu...
On 5 Lis, 16:10, "frank.castle0...@googlemail.com"
<frank.castle0...@googlemail.com> wrote:

A chuja, moze mam strone kodowa innego jezyka i mam tak miec?

To jak nie chce Ci się wysłać jak potrzeba - to nie pouczaj innych, co
szybko pisząc zwykłą literówkę zrobili
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-11-05 11:36:46
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Daisuke wrócił do domu...
On 5 Nov, 17:32, Michał Wolff <m-wo...@wp.pl> wrote:
> [...]

> A chuja, moze mam strone kodowa innego jezyka i mam tak miec?

To jak nie chce Ci się wysłać jak potrzeba - to nie pouczaj innych, co

E tam. Hm. Choiaz x i s sa kolo siebie. Ale nie, to byl premedytacyjny
blad, dlatego ja mam racje, a January blefuje!

A jak slusznie zauwazono, moja polszczyzna jest poprawna! :)

Data: 2009-11-05 22:04:15
Autor: Titus Atomicus
Daisuke wrócił do domu...
In article <0cef1c1e-afca-4297-bad0-1873143adfa5@v36g2000yqv.googlegroups.com>,
 Michał Wolff <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

> A chuja, moze mam strone kodowa innego jezyka i mam tak miec?

To jak nie chce Ci się wysłać jak potrzeba - to nie pouczaj innych, co

Ale pisanie bez pliterek jest zgodne z faq i duchem usenetu. Wiec jak zwykle sie czepiasz.

TA

Data: 2009-11-05 13:22:29
Autor: Michał Wolff
Daisuke wrócił do domu...
On 5 Lis, 22:04, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

Ale pisanie bez pliterek jest zgodne z faq i duchem usenetu. Wiec jak
zwykle sie czepiasz.

Ale nie jest zgodne z poprawną polszczyzną - a o tym rozmawiamy.
Normalnie oczywiście na takie duperleki się nie zwraca uwagi, ale
jeśli ktoś bierze się za zabawę w panią od polonistyki i czepia do
literówek innej osoby - to sam powinien być bez zarzutu, bo inaczej
wychodzi na błazna. Rozumiem że można się czepić do ewidentnego byka
typu chonor itd. - ale takie uwagi jak w tym wątku nie mają żadnego
sensu, bo takich błędów są tysiące, większość wynika z za szybkiego
pisania.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-11-05 17:15:49
Autor: kml
Daisuke wrócił do domu...

Użytkownik <frank.castle0407@googlemail.com> napisał w wiadomości news:3a8f868b-9773-419d-8d11-7b64bcada143r24g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

polszczyzną.
-- http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

A chuja, moze mam strone kodowa innego jezyka i mam tak miec?

O, znowu się DOT skończył i nie ma czym Tektro Auriga zalać?

--
NIE pozdrawiam

Data: 2009-11-05 15:46:39
Autor: Titus Atomicus
Daisuke wrócił do domu...
In article <892de76d-ae0e-4a6d-9b64-5596ef64368a@l2g2000yqd.googlegroups.com>,
> [...]

A może jednak znaleźć? Nie bądź świętszy od papieża, a jak już nie
możesz wytrzymać i bierzesz się do poprawiania - to napisz poprawną
Przeciez napisal normalna polszczyzna.

TA

Data: 2009-11-05 14:16:56
Autor: Coaster
Daisuke wrócił do domu...
frank.castle0407@googlemail.com wrote:
On Nov 5, 12:10 pm, Stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:
...i teraz chce znaleść normalną pracę i napisać księżkę o swojej
podróży :)

znalezc?

Kto wie, jak to jest po japonsku ;-)

Data: 2009-11-05 16:14:50
Autor: Titus Atomicus
Daisuke wrócił do domu...
In article <4d4b1cce-e609-4155-a0a3-3a84c5babcc8@v25g2000yqk.googlegroups.com>,
 Stefandora <stefandora@gmail.com> wrote:

...i teraz chce znaleść normalną pracę i napisać księżkę o swojej
podróży :)
O, zobacz. A jak byl w PL i pozniej to we wszystkich redakcjach mowili ze nikogo to nie obchodzi.
'A bo to jeden jedzi na rowerze?'

Właśnie podali wiadomość w wiadomościach Trójki, a rano mówili o
grupie rowerzystów, którzy ruszą przez Afrykę śladami Kazimierza
Nowaka.

www.welocypedy.pl

TA

Data: 2009-11-05 13:31:45
Autor: Michał Wolff
Daisuke wrócił do domu...
On 5 Lis, 16:14, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

www.welocypedy.pl

Oj chyba nie :))
http://www.afrykanowaka.pl/
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-11-08 13:07:04
Autor: Titus Atomicus
Daisuke wrócił do domu...
O, a teraz tutaj:
<http://wiadomosci.wp.pl/kat,1515,title,Niesamowita-podroz-rowerzysty-z-J
aponii,wid,11660857,wiadomosc.html>
Ale bez zdjec. No coz, bo za zdjecia wypada zaplacic.
Smutne jest to, ze o Japonczyku bylo PR3, jest na wp.pl, pewnie bedzie w jakims Fakcie/Superexpresie, a jak pisalem/dzwonilem z tym newsem do Magazynu Rowerowego, Bikeboardu, Rowertouru, Globtrotera to nie byli zainteresowani.
TA

Daisuke wrócił do domu...