Daj spokój, to zboczenie jest, a nie jurność

Data: 2019-02-02 09:38:09
Autor: boukun
Daj spokój, to zboczenie jest, a nie jurność
Sprawa jest szeroko komentowana w internecie. Portal politykawsieci.pl poinformował, że hasztag "Niesiołowski" ma na Twitterze zasięg ponad 12 mln, a na temat wywoływano ponad 40 tysięcy razy.

- Nic nie wiem o tym człowieku. Wiem, że to katolik, ale to jeszcze nic nie znaczy. Kilka razy widziałem natomiast w telewizji jego wystąpienia w Sejmie - przyznał psychiatra, psychoterapeuta i ekspert z zakresu seksuologii prof. Zbigniew Lew-Starowicz w rozmowie z onet.pl.

- Pamiętam jego riposty. Cięte, ostre. Nie dzielił włosa na czworo. Potrafił odważnie mówić. Wyglądało na to, że ma dużo cech męskich - dodał.

Seksuolog przyznał, że medialne doniesienia o "zarwanym łóżku", pisaliśmy o tym TUTAJ, zupełnie go nie zaskoczyły. Stwierdził, że w życiu widział już niejedno połamane łóżko.

Lew-Starowicz zaznaczył, że "władza działa na mężczyznę jak afrodyzjak, i mocno go dowartościowuje".

- Jest dzięki władzy podziwiany, doceniany, cieszy się większym szacunkiem. I rosną wtedy jego potrzeby seksualne. Wiadomo, że mężczyźni, którzy są przegrani, np. stracili firmę, pracę czy majątek, mają spadek popędu. A ci, którzy właśnie osiągnęli sukces, to mają wzrost - podkreślił.
"On by non stop to robił jakby mógł"

Jak ustaliła Wirtualna Polska, biznesmeni którzy mieli "sprezentować" posłowi Stefanowi Niesiołowskiemu prostytutki, mieli dostawać intratne kontrakty na dostawy do Zakładu Chemicznego w Policach. Żaden z nich nie był związany z branżą chemiczną lecz gastronomiczną.

Przedsiębiorców, którzy mieli spełniać zachcianki polityka, wybujałe potrzeby parlamentarzysty z czasem zaczęły irytować. Wirtualna Polska dotarła do nagranych przez służby rozmów. Co na nich słychać?

- Przesadza, kur... Przesadza no, kur... Bez przesady, ja pierd... On to kur...by non stop to robił jakby mógł - irytował się jeden z biznesmenów.

- Ale jaki on jurny jest, nie? - odpowiadał drugi.

- Daj spokój, to zboczenie jest, a nie jurność (...) Wiesz, on to naprawdę przesadza, no jeszcze oprócz tego on mnie pyta, czy ty możesz albo coś takiego, on żąda wręcz - dodawał pierwszy.

https://wiadomosci.wp.pl/lew-starowicz-polamane-lozko-nie-jestem-zaskoczony-6344934547342977a

Gość ???
wczoraj (23:25)

No to wpadł jak mirabelka w kompot

MN01
3 min. temu

TAKIE TERAZ ROBIĄ ..... ŁÓŻKA. ?????

Luisa
4 min. temu

Fefan wiagrę kupuje na wiadra.

Data: 2019-02-02 11:21:37
Autor: Pajdak
jurny jak kocur
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
Sprawa jest szeroko komentowana w internecie. Portal politykawsieci.pl
poinformował, że hasztag "Niesiołowski" ma na Twitterze zasięg ponad 12
mln, a na temat wywoływano ponad 40 tysięcy razy.

No paczcie towarzyszu, 75 latek nie dość że taki jurny i na dodatek
"zboczony" !.

 Czy kot z Żoliborza przypadkiem nie jest zazdrosny? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-02-02 21:59:02
Autor: Pisiorowy Escobar
jurny jak kocur
"Pajdak" <remove_it_runt@anekumena.org> napisał(-a):

> [...]

"zboczony" !.
 Czy kot z Żoliborza przypadkiem nie jest zazdrosny? ;-)))

bo powinien bić żony jak typowy pisiorek

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Daj spokój, to zboczenie jest, a nie jurność