Dajcie mi cz艂owieka, a znajd臋 na niego z艂 oty paragraf

Data: 2015-04-26 15:04:14
Autor: u2
Dajcie mi cz艂owieka, a znajd臋 na niego z艂 oty paragraf
ubecki s臋dziulka wyr贸偶niony przez Radka Sika:)))

http://niezalezna.pl/66432-skazal-szefa-cba-na-3-lata-wyrozniony-zostal-za-odwage-i-brak-koniunkturalizmu

S臋dzia Wojciech 艁膮czewski z S膮du Rejonowego w Warszawie otrzyma艂 nagrod臋 "Z艂oty Paragraf" dla najlepszego s臋dziego. To w艂a艣nie 艁膮czewski skaza艂 by艂ego szefa CBA, Mariusza Kami艅skiego na 3 lata pozbawienia wolno艣ci za dzia艂ania ws. afery gruntowej. Wyr贸偶nienia "Dziennika Gazeta Prawna" s臋dziemu i innym laureatom pogratulowa艂 Rados艂aw Sikorski.

Jak wynika z uzasadnienia s臋dziego 艁膮czewskiego wyr贸偶niono za "bezkompromisowo艣膰, odwag臋 oraz brak koniunkturalizmu". - Orzeczenia wydawane przez s臋dziego 艁膮czewskiego to orzeczenia niesztampowe, odwa偶ne, czasami wr臋cz kontrowersyjne - tak uzasadniono nagrod臋 dla s臋dziego.

Opr贸cz s臋dziego 艁膮czewskiego wyr贸偶nienie otrzyma艂y jeszcze cztery osoby:
Z艂oty Paragraf za dzia艂ania na rzecz prawa i gospodarki 鈥 dla Jerzego Buzka
Z艂oty Paragraf dla najlepszego prokuratora 鈥 Ma艂gorzata S艂omi艅ska, prokurator Prokuratury Okr臋gowej w Katowicach
Z艂oty Paragraf dla najlepszego radcy prawnego 鈥 Marcin Dziurda
Z艂oty Paragraf dla najlepszego adwokata 鈥 Piotr Girdywoy艅
Honorowy patronat nad Z艂otymi Paragrafami i Bona lex sprawuje Marsza艂ek Sejmu Rados艂aw Sikorski, kt贸ry pogratulowa艂 wszystkim laureatom.

Oficjalnie werdyktami s臋dziego, jakie sta艂y si臋 bezpo艣redni膮 przyczyn膮 wyr贸偶nienia by艂y wyroki: skazuj膮cy na kar臋 wi臋zienia w zawieszeniu policjanta, kt贸ry pobi艂 uczestnika Marszu Niepodleg艂o艣ci i skazuj膮cy 17 kibic贸w za skandowanie na meczu Legii Warszawa z Widzewem 艁贸d藕 antysemickich hase艂. Fakyczne powody poda艂a na swoich 艂amach "Gazeta Wyborcza"

http://niezalezna.pl/uploads/zdjecie2015/66432944511430032355.jpg

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-04-26 07:27:26
Autor: szklanynocnik
Dajcie mi cz硂wieka, a znajd na niego z硂ty paragraf
u縴tkownik u2 napisa:

http://niezalezna.pl/uploads/zdjecie2015/66432944511430032355.jpg

Michniki musz ujada, jak rz眃 sko馽zy zamawia og硂szenia/reklamy
w GW to oni padno na pysk. Frukty siem sko馽zo:)

Donald Tusk ju ma z kim przegra. Gorzej - Donald Tusk ju przegrywa.. "Gazeta Wyborcza w panice! Prawo i Sprawiedliwo舵 dojdzie do w砤dzy i odetnie frukty, jak cho鎎y te strony og硂sze w dzisiejszym numerze gazety.
http://januszwojciechowski.blog.onet.pl/2011/09/21/jak-gw-wytropila-praworzadnosc-kaczynskiego/

Data: 2015-04-26 07:29:11
Autor: szklanynocnik
Dajcie mi cz硂wieka, a znajd na niego z硂ty paragraf
W latach 2008-2013 wydatki wszystkich ministerstw na og硂szenia i komunikaty w "Gazecie Wyborczej" wynios硑 prawie 7 mln z. Z kolei w tygodniku "Polityka" w tym samym czasie rz眃 drukowa og硂szenia za ponad 600 tys. z. I czemu si tu dziwi...

http://niezalezna.pl/60246-porazajacy-raport-zobacz-ile-wydaje-rzad-w-mainstreamowych-mediach

Data: 2015-04-26 15:48:24
Autor: Mark Woydak
Dajcie mi cz艂owieka, a znajd臋 na niego z艂oty paragraf
U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:553ce24d$0$8387$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Aaaaaa tu cie boli PiS-owski oszo艂omie! Potrafi膰 durniu czyta膰 ze zrozumieniem? Kwiatki i dyplom zafundowa艂a Gazeta Prawna. Gdzie tu durniu widzisz Sikorskiego?

MW

Data: 2015-04-26 17:01:14
Autor: Joschi
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:553ce24d$0$8387$65785112news.neostrada.pl...
[...]

I bardzo dobrze, teraz czas na kolejnego gangstera Ziobr臋...

Dajcie mi cz艂owieka, a znajd臋 na niego z艂 oty paragraf