Dajcie mi człowieka, a znajdę na niego złoty paragraf

Data: 2015-04-26 15:48:24
Autor: Mark Woydak
Dajcie mi człowieka, a znajdę na niego złoty paragraf
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:553ce24d$0$8387$65785112news.neostrada.pl...
ubecki sędziulka wyróżniony przez Radka Sika:)))

http://niezalezna.pl/66432-skazal-szefa-cba-na-3-lata-wyrozniony-zostal-za-odwage-i-brak-koniunkturalizmu

Sędzia Wojciech Łączewski z Sądu Rejonowego w Warszawie otrzymał nagrodę "Złoty Paragraf" dla najlepszego sędziego. To właśnie Łączewski skazał byłego szefa CBA, Mariusza Kamińskiego na 3 lata pozbawienia wolności za działania ws. afery gruntowej. Wyróżnienia "Dziennika Gazeta Prawna" sędziemu i innym laureatom pogratulował Radosław Sikorski.

Aaaaaa tu cie boli PiS-owski oszołomie! Potrafić durniu czytać ze zrozumieniem? Kwiatki i dyplom zafundowała Gazeta Prawna. Gdzie tu durniu widzisz Sikorskiego?

MW

Dajcie mi człowieka, a znajdę na niego złoty paragraf