Dajcie mi lupe Dajcie

Data: 2009-05-29 20:15:04
Autor: awe
Dajcie mi lupe Dajcie
Bo chce zobaczyc ten wielki wzrost gospodarczy:-)
awe

Data: 2009-05-29 19:43:11
Autor: Hans Kloss
Dajcie mi lupe Dajcie
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
Bo chce zobaczyc ten wielki wzrost gospodarczy:-)

Jeszcze lepsze jaja będą po ojrowyborach, kiedy pełostwo przystąpi do (nieuniknionej a idiotycznie odwlekanej na "po ojrowyborach" ) korekty swojej księżycowej ustawy budżetowej. Jean-Vincent Bez Peselu wyjaśni maluczkim że żaden fachowiec na świecie nie był w stanie przewidzieć załamania gospodarki swiatowej, a  sugestię że zanim ją uchwalono zrobił to nawet ekonomiczny ignorant i cięzko chory alkoholik skwituje uwagą "dziękuję za uwagę". Potem kłamecki przepastuje  na psp te natchnione wynurzenia Jean-Vincenta wraz z komentarzem jakiegoś pełogeniusza że  wszystko wina PiS. A ja moze wtedy wygrzebię ten temat z archiwum, o ile będę wtedy w kraju...
J-23

Data: 2009-05-29 20:32:33
Autor: konserwator
Dajcie mi lupe Dajcie

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvp8h4$hu7$1news.onet.pl...
Bo chce zobaczyc ten wielki wzrost gospodarczy:-)
awe

a co? chcialbys zobaczyc wypelnienie pierwszej z wielu obietnic PO?
  1. Przyspieszymy i wykorzystamy wzrost gospodarczy
:-)

Data: 2009-05-29 22:21:06
Autor: awe
Dajcie mi lupe Dajcie

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:gvp9rl$eug$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

oj chyba nas az zarzucilo od tego wybicia...no wystrzelil ten wzrost jak swieca...:-)
Zakladam ze mogl byc wiekszy byc moze 2x albo 2,5 ale Tusk jako Ripandoli za co sie zabierze to spierdoli. Nastepnym razem jak bedzie wam mowil o przyspieszeniu uciekacje. To jakis natrent i mitoman.
awe

Data: 2009-05-29 21:01:54
Autor: raff
Dajcie mi lupe Dajcie
awe pisze:
Bo chce zobaczyc ten wielki wzrost gospodarczy:-)
awe

Do autostrad moge ci dac.

R.

Data: 2009-05-29 22:40:19
Autor: MH
Dajcie mi lupe Dajcie
Bo chce zobaczyc ten wielki wzrost gospodarczy:-)

Jest podobno kryzys globalny. Tak lub Nie ?! OK , mam nadzieję , że w tym temacie jesteśmy zgodni.
Jeżeli nie , to nie czytaj reszty !!

1) Podaj mi IDIOTO link , w którym wzrost gospodarczy 0.8% jest określany jako
WIELKI !! Jeżeli takowy znajdziesz , gdzie pada przymiotnik WIELKI , znaczy to ,
że autor jest takim samym idiotą jak ty. 2) Wynik GUS'u jest dodatni . Rozumiesz co to znaczy ? A może GUS pirdoli 3x3 ,
a ty użyjesz argumentów stoczniowych.. Oby nie był sprzeczne z twoją opinią n/t
zbiórki Taty Grzyba , gdzie twierdziłeś , że stocznia to syf i dawno należałoby
ten komunistyczny twór roz .... Nie pamiętasz , mam przypomnieć ?!

3) Ty skończyłeś ekonomię ?! Chyba ... polityczną socjalizmu ..

MH

Data: 2009-05-30 22:40:39
Autor: greg
Dajcie mi lupe Dajcie
awe pisze:
Bo chce zobaczyc ten wielki wzrost gospodarczy:-)
awe
nie rozumiem po co ci lupa, możesz sobie sprawdzić w jakieś gazecie, czy na stronie internetowej? Jest i trzeba być dumnym!!

Data: 2009-05-31 07:41:38
Autor: Jarek orędownik PO
Dajcie mi lupe Dajcie
Będziesz sobie mózgu szukał?

P.

--
Współtwórca kampanii wyborczej PiS zatrzymany i aresztowany. Michał B. jest także znany jako autor filmu "Nocna zmiana".

W trosce o los Ojczyzny olej pisuar, wybierz Platforme Obywatelską! Lista numer 9.

Data: 2009-05-31 07:51:58
Autor: Andrzej Adam Filip
Dajcie mi lupe Dajcie
"Jarek orędownik PO" <adres@email.pl> pisze:
"awe" pisze:
>  Bo chce zobaczyc ten wielki wzrost gospodarczy:-)

Będziesz sobie mózgu szukał?

A twój da się znaleźć z pomocą *zaledwie* lupy? :-)

--
Im większa różnica między społecznym i technologicznym rozwojem obu
walczących stron, tym większe prawdopodobieństwo , że kraj biedny i

Dajcie mi lupe Dajcie