Dajcie mi lupe Dajcie

Data: 2009-05-29 22:40:19
Autor: MH
Dajcie mi lupe Dajcie
Bo chce zobaczyc ten wielki wzrost gospodarczy:-)

Jest podobno kryzys globalny. Tak lub Nie ?! OK , mam nadzieję , że w tym temacie jesteśmy zgodni.
Jeżeli nie , to nie czytaj reszty !!

1) Podaj mi IDIOTO link , w którym wzrost gospodarczy 0.8% jest określany jako
WIELKI !! Jeżeli takowy znajdziesz , gdzie pada przymiotnik WIELKI , znaczy to ,
że autor jest takim samym idiotą jak ty. 2) Wynik GUS'u jest dodatni . Rozumiesz co to znaczy ? A może GUS pirdoli 3x3 ,
a ty użyjesz argumentów stoczniowych.. Oby nie był sprzeczne z twoją opinią n/t
zbiórki Taty Grzyba , gdzie twierdziłeś , że stocznia to syf i dawno należałoby
ten komunistyczny twór roz .... Nie pamiętasz , mam przypomnieć ?!

3) Ty skończyłeś ekonomię ?! Chyba ... polityczną socjalizmu ..

MH

--

Dajcie mi lupe Dajcie