Data: 2012-01-11 23:12:55 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Dakar | |
Trwa taka impreza a tu cisza?
Faworytowi pęka pasek (od alternatora) i kończy jazdę. Dzi¶ Hołowczyc cały dzień walczy z awari±. Między WP5 a WP6 pogubilo się około 30 samochodów. Małysz spokojnie, powoli sobie jedzie :) Fajna impreza :) |
|
Data: 2012-01-12 00:43:54 | |
Autor: szufla | |
Dakar | |
Dzi¶ Hołowczyc cały dzień walczy z awari±. Jakby nie dachowal dzien wczesniej to awarii pewnie by nie bylo, w ogole nie rowno jechal, a po cichu liczyl na wygrana bo w koncu mial odpowiedni sprzet. sz. |
|
Data: 2012-01-12 00:57:32 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Dakar | |
On Thu, 12 Jan 2012 00:43:54 +0100, szufla wrote:
Dzi¶ Hołowczyc cały dzień walczy z awari±. Podobno tylko mu się przekuln±ł raz samochód przez dach delikatnie. A dzi¶ wysiadło wspomaganie kierownicy. Niby da się maglownicę uszkodzić przewracaj±c samochód, ale jednak ciężko. Swoj± drog± ile czasu ma serwis między jednym a drugim dniem na ogarnięcie samochodu? |
|
Data: 2012-01-12 01:02:08 | |
Autor: megrims | |
Dakar | |
W dniu 2012-01-11 23:12, Tomasz Pyra pisze:
Trwa taka impreza a tu cisza? a w Dubaju będzie wy¶cig 24h. |
|
Data: 2012-01-12 09:13:30 | |
Autor: komar | |
Dakar | |
W dniu 2012-01-11 23:12, Tomasz Pyra pisze:
Trwa taka impreza a tu cisza? a mógł zdjąć pończochę, zawiązać i założyć na koła pasowe i by jeszcze wygrał. Ciekawe, czy chociaż wąż ogrodowy ma. |
|
Data: 2012-01-12 08:23:10 | |
Autor: Sergiusz Rozanski | |
Dakar | |
Dnia 12.01.2012 komar <komar@125.cc> napisał/a:
W dniu 2012-01-11 23:12, Tomasz Pyra pisze: Pończochę na wielorowek? BTW na baterii można sporo ujechać, osobi¶cie testowałem na 100km bez ¶wiateł zużywałem 1V z acu, do 10V auto jechało (od 13V acu) - główny zjadacz pr±du to pompa paliwa i iskra. -- "A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeĽdzić po asfalcie? Tam, gdzie jest asfalt, nie ma nic ciekawego, a gdzie jest co¶ ciekawego, tam nie ma asfaltu". Strugaccy - Poniedziałek zaczyna się w sobotę. |
|
Data: 2012-01-12 15:37:05 | |
Autor: komar | |
Dakar | |
W dniu 2012-01-12 09:23, Sergiusz Rozanski pisze:
Dnia 12.01.2012 komar<komar@125.cc> napisał/a: No, ale bez świateł to niebezpiecznie, bo go jeszcze ktoś spacerujący pustynią nie zauważy ;) NMSP. a co do jazdy bez paska to też testowałem i faktycznie na jakieś 70km starczyło, ale pod domem nie miałem już nawet kierunkowskazów, więc pewnie i świateł hamulcowych... k. |
|
Data: 2012-01-12 16:16:17 | |
Autor: AL | |
Dakar | |
W dniu 2012-01-12 09:23, Sergiusz Rozanski pisze:
Dnia 12.01.2012 komar<komar@125.cc> napisał/a:tylko, ze tam nie ma kompromisow - i Ty sobie mogles byc moze na to pozwolic, natomiast Nasser Al-Attieah (bo o niego tu chodzi) juz pewnie nie, bo jego Hummer nie przejechalby wiecej niz pare kilometrow (albo i mniej). A tak by the way - to ten gosciu jest obecnie (od tego roku) trzecim fabrycznym kierowca citroena (rajdy wrc) i niedawno zapowiedzial , ze jego marzeniem jest odbudowa fabrycznego zespolu citroena na rajd Dakar na nastepne lata. -- pozdr Adam (AL) TG |
|
Data: 2012-01-12 19:17:25 | |
Autor: V-Tec | |
Dakar | |
W dniu 2012-01-12 09:23, Sergiusz Rozanski pisze:
[..] Pończochę na wielorowek? BTW na baterii można sporo ujechać, osobi¶cie testowałem o ile nie masz elektrycznej pompy wspomagania i nie możesz jej odł±czyć. Wtedy (ze ¶wiatłami pozycyjnymi) robisz ~20km, przy czym kończysz na black-oucie. Komputer (Vectra C) po kolei odcina kolejne urz±dzenia (przynajmniej tak to wygl±dało), w końcu nawet obrotomierz i prędko¶ciomierz przestaj± działać, a auto dalej jedzie. W. |
|
Data: 2012-01-13 22:37:16 | |
Autor: Sergiusz Rozanski | |
Dakar | |
Dnia 12.01.2012 V-Tec <v_tec2@usunto.gazeta.pl> napisał/a:
W dniu 2012-01-12 09:23, Sergiusz Rozanski pisze: Konkretnie był to cherokee 4l, więc wspoma mechaniczna, a bez świateł na Ukrainie wolno jeździć. Padało ładowanie, acu doszedł na ~12.5V (mam volomierz w metromiarce) i tak nim jechałem aż do 10V - powoli gasząc co się dało, na koniec skrzynia przestała zmieniać biegi, a silnik jeszcze ciut pochodził i koniec. Zrobiliśmy jednak ponad 100km. |
|
Data: 2012-01-14 00:07:41 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Dakar | |
On 13 Jan 2012 22:37:16 GMT, Sergiusz Rozanski wrote:
Konkretnie był to cherokee 4l, więc wspoma mechaniczna, a bez ¶wiateł na W sumie niewiele. Corolla bez ¶wiateł brała około 10A przy 2000-2500rpm. 8A na wolnych obrotach. Przy naładowanym akumulatorze 45Ah, powinna przejechać ponad 4h. Nie było tam żadnych dodatkowych urz±dzeń - tylko ECU, układ paliwowy i zapłonowy. Chociaż 4L, to pewnie V8, dużo cewek, dużo wtryskiwaczy, mocna pompa paliwa i tego pr±du szło pewnie sporo więcej. Tak jeszcze warto pamiętać że sporo pr±du bierze nawiew - trzeba wył±czyć i uchylić szybę. Zmniejszanie prędko¶ci jaki¶ wielkich oszczędno¶ci nie przynosi (bo zazwyczaj sterowanie jest oporowe) i na 1 biegu dmuchawa brała chyba połowę pr±du co dmuchaj±c maksymalnie. |
|
Data: 2012-01-12 19:41:17 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Dakar | |
On 12 Jan 2012 08:23:10 GMT, Sergiusz Rozanski wrote:
Pończochę na wielorowek? BTW na baterii można sporo ujechać, osobi¶cie testowałem Tylko do rajdówki zapewne zamontowali akumulator najmniejszy jaki tylko się da. S±dzę że z cał± pewno¶ci± jechał ile się dało. |
|
Data: 2012-01-12 11:35:54 | |
Autor: elmer radi radisson | |
Dakar | |
On 2012-01-11 23:12, Tomasz Pyra wrote:
Fajna impreza :) I super widoczki - transmisje na Eurosporcie, ze zblizeniami i panoramami kadrowanymi ze smiglowcow, z maszynami dziarsko zasuwajacymi po piaszczystym oceanie robia kapitalne wrazenie. -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2012-01-14 00:53:13 | |
Autor: Kris_Poland | |
Dakar | |
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomo¶ci news:9fsajmpl7oqa.zwf54kwps87y.dlg40tude.net... Trwa taka impreza a tu cisza? juz nie tak spokonie a Cholkowi pusily nerwy i Pi.... ale za to sie opalil ciekawe jakie sa jego dochody roczne:P |
|
Data: 2012-01-14 02:28:49 | |
Autor: szufla | |
Dakar | |
juz nie tak spokonie Wez czlowieku nie kalecz nazwiska bo obciach sobie robisz sz. |
|