Dakar?

Data: 2012-01-04 06:32:17
Autor: Qlfon
Dakar?
Kilka dni juĹĽ jadÄ…, Kuba juĹĽ niestety nie jedzie a tu taka cisza?
--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2012-01-04 04:56:07
Autor: Tytus
Dakar?
Siemka
***Kilka dni już jad±, Kuba już niestety nie jedzie a tu taka cisza?

IHMO powody moga byc dwa :

za duzo tu wielbicieli KTM...
za malo tu motocyklistów...

Data: 2012-01-05 08:53:15
Autor: Roman Niewiarowski
Dakar?
W dniu 2012-01-04 13:56, Tytus pisze:

za duzo tu wielbicieli KTM...
za malo tu motocyklistów...

a moze nie wszystkich interesuje dakar?
Tu sie ludzie jaraja jazda po czarnym, zawody offroad (enduro, mx, zuzel) nie ciesza sie taka popularnoscia.

pozdr
newrom
PS. ale Malysz jedzie, wiec moze znow bedzie malyszomania ;)
--
RD07 - dożywocie.

Data: 2012-01-05 10:31:19
Autor: Kopyt
Dakar?

Użytkownik "Roman Niewiarowski" <newrom@poczta.onet.pl> napisał

Czesc!

PS. ale Malysz jedzie, wiec moze znow bedzie malyszomania ;)

Taak. I jak uslyszalem w TV dzielnie broni swojego miejsca w pierwszej
50-tce (fakt, ze na ok. 160 zapisanych zalog). niby fajnie, ale z takimi
wynikami w skokach, nie byloby Malyszomanii.

Ciakawa jest natomiast awaria silnika Przygonskiego. Zal i szkoda, ze z
trzech identycznych silnikow serwisowanych przez tych samych ludzi akurat
ten jeden strzelil. Uraz do KTM mi sie rodzi:))

Pawel

SVSZ i SC33'98

Data: 2012-01-05 09:33:27
Autor: Roman Niewiarowski
Dakar?
W dniu 2012-01-05 10:31, Kopyt pisze:

Taak. I jak uslyszalem w TV dzielnie broni swojego miejsca w pierwszej
50-tce (fakt, ze na ok. 160 zapisanych zalog). niby fajnie, ale z takimi
wynikami w skokach, nie byloby Malyszomanii.

Ej, ale w pierwszym roku skakania tez nie latal daleko, nie ?

Ciakawa jest natomiast awaria silnika Przygonskiego.

A podali gdzies co sie zjebalo ?

Uraz do KTM mi sie rodzi:))

To uprzedzenia! ;)

pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.

Data: 2012-01-05 09:52:36
Autor: zly
Dakar?
Dnia Thu, 05 Jan 2012 09:33:27 +0100, Roman Niewiarowski napisał(a):

A podali gdzies co sie zjebalo ?

http://www.sportowefakty.pl/moto/2012/01/04/przygonski-wielki-dramat-i-zawod/

"Na 69. kilometrze wtorkowego etapu w motocyklu Przygońskiego, który
zajmował czwarte miejsce w klasyfikacji rajdu, korbowód uszkodził silnik.
Doszło do wybuchu, co uniemożliwiło kontynuowanie jazdy."

--
marcin

Data: 2012-01-05 10:55:31
Autor: Kopyt
Dakar?

Użytkownik "Roman Niewiarowski" <newrom@poczta.onet.pl> napisał

A podali gdzies co sie zjebalo ?

Jak to co -- no motocykl:)) Ja nie znalazlem bardziej szczegolowych danych.
Sie poczeka, sie okaze.

Pawel

Data: 2012-01-05 10:00:20
Autor: Arni
Dakar?
W dniu 05.01.2012 10:55, Kopyt pisze:
Użytkownik "Roman Niewiarowski"<newrom@poczta.onet.pl>  napisał

A podali gdzies co sie zjebalo ?

Jak to co -- no motocykl:)) Ja nie znalazlem bardziej szczegolowych danych.
Sie poczeka, sie okaze.

juz dawno pisali, ze korbowód wyszedł przez karter. Dziurka sie zrobiła ;)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2012-01-05 10:01:47
Autor: Kuczu
Dakar?
W dniu 2012-01-05 10:00, Arni pisze:
[...]

znaczy motur kopytko pokazal

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-01-05 11:47:42
Autor: Roman Niewiarowski
Dakar?
W dniu 2012-01-05 10:01, Kuczu pisze:

znaczy motur kopytko pokazal

No tak, a napisali gdzies paczemu temu katemu korba odbila ?

pozdr
newrom
--
RD07 - doĹĽywocie.

Data: 2012-01-05 10:49:44
Autor: AZ
Dakar?
On 2012-01-05, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
znaczy motur kopytko pokazal

No tak, a napisali gdzies paczemu temu katemu korba odbila ?

Bo KTM?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-05 12:06:12
Autor: de Fresz
Dakar?
On 2012-01-05 11:49:44 +0100, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:

znaczy motur kopytko pokazal

No tak, a napisali gdzies paczemu temu katemu korba odbila ?

Bo KTM?

No fakt, tylko w tych motórach się to zdarza...

de Fresz

Data: 2012-01-05 11:21:31
Autor: AZ
Dakar?
On 2012-01-05, de Fresz <defresz@NOSPAMo2.pl> wrote:

Bo KTM?

No fakt, tylko w tych motĂłrach siÄ™ to zdarza...

Jacys wszyscy tacy sztywni i powazni mimo wiosny...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-05 12:34:15
Autor: de Fresz
Dakar?
On 2012-01-05 12:21:31 +0100, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:

Bo KTM?

No fakt, tylko w tych motórach się to zdarza...

Jacys wszyscy tacy sztywni i powazni mimo wiosny...

A że niby to taki żarcik był? A to sorry, nie załapałem.

de Fresz

Data: 2012-01-05 13:12:15
Autor: Roman Niewiarowski
Dakar?
W dniu 2012-01-05 11:49, AZ pisze:

Bo KTM?

patrzac na wyniki dakaru to chujowy kat ma wiekszosc w czolowce, a KicHI to chyba podobnie jak romet i CPI nie wystawia swoich produktow

pozdr
newrom
--
RD07 - doĹĽywocie.

Data: 2012-01-05 13:23:25
Autor: Norbi
Dakar?

No tak, a napisali gdzies paczemu temu katemu korba odbila ?

Napisali tylko ze beda sprawdzac w fabryce czemu prawie nowy silnik wybuchl - a ponoc mial dac rade zrobic ok 4 kkm na pelnych obrotach...

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2012-01-05 14:51:55
Autor: marider
Dakar?
W dniu 2012-01-04 13:56, Tytus pisze:

za duzo tu wielbicieli KTM...
za malo tu motocyklistów...

Przeca nasi moturzysci ponizej 30 miejsca jada...

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2012-01-04 09:41:07
Autor: Marcin N
Dakar?
W dniu 2012-01-04 06:32, Qlfon pisze:
Kilka dni juĹĽ jadÄ…, Kuba juĹĽ niestety nie jedzie a tu taka cisza?

A gdzie to można sobie pooglądać w miarę na żywo?
Chętnie bym popatrzył, jak Hołek stara się wygrać.

Dakar?