Dalajlama: W Polsce zawsze odczuwam wyrazy solidarności

Data: 2010-09-22 18:33:45
Autor: u2
Dalajlama: W Polsce zawsze odczuwam wyrazy solidarności
... a już się bałem, że nadgorliwi sługusi reżimów w Polsce zaaresztują
Dalaj Lamę tak jak Ahmeda Zakajewa :

http://fakty.interia.pl/polska/news/dalajlama-w-polsce-odczuwam-solidarnosc,1535247

"Gdy jestem w Polsce, w Gdańsku, czy Wrocławiu, zawsze odczuwam wyrazy
solidarności, za co wam bardzo dziękuję - powiedział podczas wykładu w
Hali Stulecia we Wrocławiu Dalajlama XIV, duchowy przywódca
Tybetańczyków. Wykładu wysłuchało ponad 6 tys. osób."

Dalajlama: W Polsce zawsze odczuwam wyrazy solidarności