Dalczego P0 nic sie nie udaje?

Data: 2009-05-13 09:52:48
Autor: awe
Dalczego P0 nic sie nie udaje?
Budze sie a tu widze grupe wypastowana przez zwolennikow PO, SLD i cholera
wie jeszcze jakiego badziewia. Czuje ze macie goraco ...pod czachami. Coz
moze byc tego powodem? Intuicja podpowiada wam ze tym razem nie musi byc tak
wesolo jak w poprzednich wyborach?

Ktos a wlasciwie Ktosie mowia ze PO ma bardzo dobry marketing, a moim
zdaniem to nie jest prawda, a przewaznie albo zawsze mam racje wiec moze i
tym razem te racje po prostu mam. Wierzycie?

Otoz uwazam ze PO nie ma dobrego marketingu politycznego, bo to co robi to
nie jest marketing to jest zwykle wprowadzanie w blad spoleczenswa a tym
samym wyborcy. To jest zwykle NIEDOINFORMOWANIE, NIEDOPOWIEDZENIE.

Pod rzadami PO zyje nam sie zle - bo to partia ktora nie koncentruje sie na
czynach, na realizacji zadan, tylko wiekszosc swojego potencjalu poswieca na
SHOW. SHOW MUST GO ON

MUppET SHOW
awe

Dalczego P0 nic sie nie udaje?