Daleka podróş

Data: 2019-11-15 23:17:03
Autor: kk
Daleka podróş
Witajcie,

Planuję w najbliższym czasie udać się w daleką trasę. Myślicie, że na coś powinienm zwrócić uwagę?

Data: 2019-11-15 23:17:41
Autor: sirapacz
Daleka podróş
W dniu 2019-11-15 o 23:17, kk pisze:
Witajcie,

Planuję w najbliższym czasie udać się w daleką trasę. Myślicie, że na coś powinienm zwrócić uwagę?

na agregat? :>

Data: 2019-11-16 00:28:39
Autor: tck
Daleka podróş
W dniu 15.11.2019 o 23:17, sirapacz pisze:
W dniu 2019-11-15 o 23:17, kk pisze:
Witajcie,

Planuję w najbliższym czasie udać się w daleką trasę. Myślicie, że na coś powinienm zwrócić uwagę?

na agregat? :>

10/10!!
:D

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2019-11-16 11:35:04
Autor: kk
Daleka podróş
On 2019-11-15 23:17, sirapacz wrote:
W dniu 2019-11-15 o 23:17, kk pisze:
Witajcie,

Planuję w najbliższym czasie udać się w daleką trasę. Myślicie, że na coś powinienm zwrócić uwagę?

na agregat? :>

No ale ... mam przejechać 40km, powinno wystarczyć :-)

Data: 2019-11-16 11:53:54
Autor: sirapacz
Daleka podróş

na agregat? :>

No ale ... mam przejechać 40km, powinno wystarczyć :-)

Eeeee... jaka to daleka podróż?

.....weź agregat ;)

a na poważnie to zobaczyłbym najpierw czy dobrze pokazuje ci zasięg. Pokręciłbym się przy domu na pustym aku i zobaczyłbym czy jak będzie 0 to stanie czy może przy 20% przestanie;)

Data: 2019-11-16 12:11:22
Autor: Mateusz Viste
Daleka podróş
2019-11-16 o 11:53 +0100, sirapacz napisał:
> No ale ... mam przejechać 40km, powinno wystarczyć :-)  Eeeee... jaka to daleka podróż?
....weź agregat ;)

No ale to Twizy - agregat nie wejdzie. Pewniej będzie wziąć 5m sznurka
i przedłużacz - jak maleństwo stanie, zawsze można dociągnąć do
najbliższej wtyczki.

a na poważnie to zobaczyłbym najpierw czy dobrze pokazuje ci zasięg. Pokręciłbym się przy domu na pustym aku i zobaczyłbym czy jak będzie
0 to stanie czy może przy 20% przestanie;)

Dużo będzie też zależało od zmian wysokości trasy, a to nie zawsze da
się przewidzieć (i obliczyć przewidywalny zasięg).

Mateusz

Data: 2019-11-17 23:08:19
Autor: sirapacz
Daleka podróş
Dużo będzie też zależało od zmian wysokości trasy, a to nie zawsze da
się przewidzieć (i obliczyć przewidywalny zasięg).

wjedzie na górkę to i zjedzie (i podładuje). Poza tym DC jest dość płaskie.

Data: 2019-11-16 13:27:05
Autor: kk
Daleka podróş
On 2019-11-16 11:53, sirapacz wrote:

na agregat? :>

No ale ... mam przejechać 40km, powinno wystarczyć :-)

Eeeee... jaka to daleka podróż?

No daleka :-)

....weź agregat ;)

a na poważnie to zobaczyłbym najpierw czy dobrze pokazuje ci zasięg. Pokręciłbym się przy domu na pustym aku i zobaczyłbym czy jak będzie 0 to stanie czy może przy 20% przestanie;)

przy 12% zgłasza potrzebę ładowania, przy 6% zwalnia

Data: 2019-11-18 12:28:53
Autor: robot
Daleka podróş
W dniu 2019-11-16 o 11:35, kk pisze:

No ale ... mam przejechać 40km, powinno wystarczyć :-)

Kańke mleka weźmiej.

Daleka podróş