Daleko jeździsz rano w korkach do pracy?

Data: 2016-05-24 18:12:31
Autor: Pszemol
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy?
Kup sobie teslę z autopilotem, wyśpisz się przed pracą:
https://www.youtube.com/watch?v=Z2L_mjNFTIU&feature=youtu.be

:-)

Data: 2016-05-25 10:06:26
Autor: Myjk
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy?
Tue, 24 May 2016 18:12:31 -0500, Pszemol
Kup sobie teslę z autopilotem, wyśpisz się przed pracą:
https://www.youtube.com/watch?v=Z2L_mjNFTIU&feature=youtu.be

Wczoraj "test" autopilota oglądałem:
https://www.youtube.com/watch?v=tq_OTcncPH0

Samodzielny wyjazd z garażu, łącznie z automatycznym otwieraniem i zamykaniem bramy, też niezła opcja. :D

Się właśnie biorę do budowy domu i sobie jednak przygotuję instalację elektryczną w garażu pod
jakiegoś elektryka... :D Może kiedyś się doczekamy
wiecej SC i może jakichś dopłat jak to właśnie zrobili
u niemca...

BTW, w zeszłym tygodniu jechałem na Czecha za T P85D.
Ale to zap...la. :P

--
Pozdor
Myjk

Data: 2016-05-25 10:35:18
Autor: RadoslawF
W dniu 2016-05-25 o 10:06, Myjk pisze:

[...]

O ile otwarcie bramy z pilota to nic strasznego to otwarcie
garażu który ma połączenie z resztą domku to jak ułatwianie
wejścia złodziejowi.
Przemyśl czy naprawdę warto.

Pozdrawiam

Data: 2016-05-25 10:52:10
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-05-25 o 10:35, RadoslawF pisze:
[...]

Garaż może mieć w środku drzwi do domu takie, jak wejściowe.

--
Liwiusz

Data: 2016-05-25 21:09:42
Autor: RadoslawF
W dniu 2016-05-25 o 10:52, Liwiusz pisze:
[...]

Może mieć a może i nie mieć. A jak ma to mogą nie być zamykane bo
to wszak drzwi wewnętrzne.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2016-05-26 13:03:24
Autor: Mateusz Bogusz
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy?
Może mieć a może i nie mieć. A jak ma to mogą nie być zamykane bo
to wszak drzwi wewnętrzne.  :-)

Dokładnie, a dodatkowo drzwi często teraz jest więcej - spiżarnia, pokój techniczny - a w nim często "serce domu".

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2016-05-25 10:58:58
Autor: T.
[...]

Obejrzałem ten filmik. Kilka wniosków.
1. Normalnie niespotykane, żeby Amerykaniec miał dashkamerkę w aucie :-)
2. Gość nadaje przez prawie 50 minut - dziób się mu nie zamyka.
3. U nas taka jazda by się nie sprawdzała - kamera rozpoznaje linie wzdłuż jezdni - często są u nas wytarte i d...
4. Ciekaw jestem, jak by to ustrojstwo zareagowało na jakiegoś crazy drivera, który zajechałby drogę z sąsiedniego pasa.

Ps. Gdzieś widziałem bodaj BMW, które można zaparkować po "wysiąściu" z auta - dobre, jak jest ciasno i po wjechaniu na miejsce parkingowe nie byłoby jak wyjśc z auta. Jakie auta już to mają?

T.

Data: 2016-05-25 11:15:33
Autor: Myjk
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy?
Wed, 25 May 2016 10:58:58 +0200, T.
Obejrzałem ten filmik. Kilka wniosków.
1. Normalnie niespotykane, żeby Amerykaniec miał dashkamerkę w aucie :-)

Fakt, nie jak u ruskich. :P

2. Gość nadaje przez prawie 50 minut - dziób się mu nie zamyka.

Opowiada jednak cały czas o systemie który "testuje" oraz o swoich
spostrzeżeniach z użytkowania i zachowania systemu w danej sytuacji.
3. U nas taka jazda by się nie sprawdzała - kamera rozpoznaje linie wzdłuż jezdni - często są u nas wytarte i d...

Nie tylko, bo potrafi się trzymać także pojazdu jadącego wcześniej. Tak czy
siak u nas większość dróg jednak jest oznakowana liniami.

4. Ciekaw jestem, jak by to ustrojstwo zareagowało na jakiegoś crazy drivera, który zajechałby drogę z sąsiedniego pasa.

Nijak. Ten "autopilot" nie zwalnia kierowcy z konieczności zachowania uwagi
i rekacji na sytuacje niespodziewane (w tym odpowiedzialności za kolizje).
Jedyne z czego zwalania, to z konieczności ciągłego trzymania łap na
kierownicy i nogi na pedałach w celu zwolnienia czy przyśpieszenia.

Mnie jedyne co w tym AP irytuje, a na co zwracał także uwagę autor, to
słaby czas reakcji przy ruszaniu ze świateł czy w korku.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2016-05-25 11:19:38
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-05-25 o 11:15, Myjk pisze:
> [...]
Nie tylko, bo potrafi się trzymać także pojazdu jadącego wcześniej. Tak czy
siak u nas większość dróg jednak jest oznakowana liniami.

Skąd założenie, że pojazd poprzedzający jedzie dobrze?

Co z tego, że większość jest oznaczona liniami? Chodzi właśnie o tą mniejszą mniejszość, która nie jest. To już wystarczy, aby wywieźć autoauto w pole.

--
Liwiusz

Data: 2016-05-25 11:54:22
Autor: Myjk
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy?
Wed, 25 May 2016 11:19:38 +0200, Liwiusz
Skąd założenie, że pojazd poprzedzający jedzie dobrze?
Co z tego, że większość jest oznaczona liniami? Chodzi właśnie o tą mniejszą mniejszość, która nie jest. To już wystarczy, aby wywieźć autoauto w pole.

Się w takich miejscach nie włącza autopilota -- czy to zbyt skomplikowane do wykoncypowania?

--
Pozdor
Myjk

Data: 2016-05-25 11:59:14
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-05-25 o 11:54, Myjk pisze:
[...]

W jakich miejscach?
W takich, gdzie może nas zastać złe oznakowanie?

Czyli wszędzie, co prowadzi do wykoncypowania, że ten cały system automatycznego auta to shit.

--
Liwiusz

Data: 2016-05-25 12:32:52
Autor: Myjk
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy?
Wed, 25 May 2016 11:59:14 +0200, Liwiusz
W jakich miejscach?
W takich, gdzie może nas zastać złe oznakowanie?

Co znaczy "zastać"? Czy do Ciebie dociera, że ten system to wspomagacz w
ściśle określonych sytuacjach, jak każdy inny system WSPOMAGAJĄCY kierowcę,
a nadal kierowaniem pojazdem oraz odpowiedzialnością jest obraczony
KIEROWCA siedzący za kierownicą? To nie jest system autonomiczny -- jak to
zrozumiesz, to wróć do dyskusji.

Czyli wszędzie, co prowadzi do wykoncypowania, że ten cały system automatycznego auta to shit.

Największy "shit" to jest jak ludzie nie rozumieją prostych rzeczy.

Przywołuje mi to na myśl takich oszołomów co powodują wypadek, bo nawigacja
im kazała TERAZ skręcić w prawo, gdy auto było na lewym pasie.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2016-05-25 13:10:51
Autor: J.F.
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ni3t1i$lvu$1@node2.news.atman.pl...
[...]

i to z zaskoczenia - sa ladne paski, a nagle remont.

Czyli wszędzie, co prowadzi do wykoncypowania, że ten cały system automatycznego auta to shit.

Liwiuszu, ale czy myslisz, ze w USA nic nie robia, tylko paski maluja ?
Musi sobie ten system z tym radzic.

Tzn Google i byc moze Tesla - za inne o ograniczonej funkcjonalnosci nie recze.

J.

Data: 2016-05-25 13:14:35
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-05-25 o 13:10, J.F. pisze:
Liwiuszu, ale czy myslisz, ze w USA nic nie robia, tylko paski maluja ?
Musi sobie ten system z tym radzic.

Tzn Google i byc moze Tesla - za inne o ograniczonej funkcjonalnosci nie
recze.

Toż chciałbym właśnie zobaczyć jak sobie radzi na drogach stricte źle oznakowanych.

--
Liwiusz

Data: 2016-05-25 16:54:30
Autor: J.F.
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ni41er$rn7$1@node2.news.atman.pl...
[...]

https://youtu.be/TsaES-- OTzM?t=139
https://youtu.be/_qE5VzuYFPU?t=40

To naprawde jest kawal poteznej "sztucznej inteligencji".
Ale i ta moze sie pomylic.

Ale i ludzie sie myla.

J.

Data: 2016-05-25 14:25:44
Autor: Myjk
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy?
Wed, 25 May 2016 13:10:51 +0200, J.F.
Liwiuszu, ale czy myslisz, ze w USA nic nie robia, t ylko paski maluja ?
Musi sobie ten system z tym radzic.

Autor filmu wspominał, że auto przejeżdżało skrzyżowanie, do tego po łuku
(od 22:30 o tym mówi), gdzie nie było "pasków", AP poradził sobie i auto
nie wylądowało w polu. Zresztą wystarczy zerknąć jak mizerne są te
istniejące pasy, czasem ledwo je widać.

Jak dla mnie 37 minut jazdy na AP vs 7 ręcznie to całkiem niezły wynik i
chętnie bym coś takiego posiadł aby nie ściskać w kółko kierownika.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2016-05-25 19:23:51
Autor: Pszemol
"Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote in message news:ni3t1i$lvu$1node2.news.atman.pl...
[...]

Malkontencji byli zawsze i wszędzie...

Na kończu XIX i początku XX w, gdy samochody wchodziły
w użytek tacy jak Ty nakazywali przed każdym autem iść pieszemu
z flagą i ostrzegać pieszych przed diabelską maszyną :-)
https://en.wikipedia.org/wiki/Red_flag_traffic_laws

Data: 2016-05-26 10:21:04
Autor: Myjk
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy?
Wed, 25 May 2016 19:23:51 -0500, Pszemol

Czyli jednym słowem, ciemnogórd. ;P --
Pozdor
Myjk

Data: 2016-05-26 07:31:32
Autor: Pszemol
"Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> wrote in message news:1dgy6ohqm10zk$.dlgmyjk.org...
[...]

Ja Ci powiem że o angielskim pomyśle słyszałem, ale to
co wyczytałem tam w wiki o amerykańskim pomyśle to
już przechodzi ludzkie pojęcie jak silny może być ludzki
strach przed nieznanym a głupie mogą być pomysły
wymyślone pod wpływem takiego strachu.

Data: 2016-05-25 11:45:29
Autor: Shrek
On 25.05.2016 11:15, Myjk wrote:

[...]

Czyli ma to, jeśli chodzi o bezpieczeństwo skutek przeciwny do zamierzonego. Cokolwiek byś nie napisał w instrukcji, to człowiek jadący na autopilocie, będzie mniej zwracał uwagę na sytuację na drodze i będzie miał daleko gorsze czasy reakcji.

Jednym słowem, żeby to miało sens, to musi być to niezawoden i w pełni autonomiczne, a nie "jestem autopilotem i kieruję, ale jak sobie nie daję rady, to przestań żreć kanapke tylko ratuj".

Taki system ma raczej sens w drugą stronę - kieruje człowiek, ale w razie jakby się zbliżył do poprzednika za mocno to hamuje automatycznie, jak zjeżdza (albo wydaje się automatowi, że zjeżdza) z pasa to trzęsie kierownicą, jak masz kogoś w martwym polu i wrzucasz kierunek albo skręcasz, to ostrzega itd. W prostych sytuacja, które automat ogarnie lepiej niż człowiek, ze względu na to, że jest zawsze gotowy i szybszy.

Shrek

Data: 2016-05-25 11:58:34
Autor: J.F.
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ni3s7k$ktn$1@node2.news.atman.pl...
On 25.05.2016 11:15, Myjk wrote:
[...]

Dobrze piszesz, ale jednak - takie systemy tez powstaja.
Kto tu ostatnio pokazywal, jak dziala taka automatyczna jazda w fordzie - trzyma sie pasa ladnie i nagle "ratuj, nie dam rady skrecic".

[...]

To by z jednej strony jak najbardziej mialo sens, z drugiej jednak - a ile bedzie falszywych alarmow ?
Jedziesz sobie, auto przed toba nagle staje, bo mu sie cos ubzduralo.
Wyprzedzasz - kierownica trzesie, wiec hamulec, a tu znow sie cos ubzduralo.

No i ... czy nie bedzie tak, ze przestaniesz pilnowac odstepu, bo auto to robi za ciebie, przestaniesz patrzec w lusterka, bo auto robi to za ciebie.

Ja juz parkuje na ucho i czujniki ... w tym aucie akurat na oko to niewiele widac :-)

J.

Data: 2016-05-25 13:23:14
Autor: Shrek
On 25.05.2016 11:58, J.F. wrote:

[...]

Powstają, bo różne dziwne rzeczy powstają i się sprzedają. Ale sensu nie ma w tym za grosz. To po prostu etap pośredni pomiedzy białkowym kierowcą a autonomicznym pojazdem. Nigdy nie powinien być używany poza jazdami testowymi, bo wprowadza niebezpieczeństwo. Ja wiem, że koncerny napewno dobrze się zabezpieczyły i napisały odpowiednie klauzule, ale ponieważ są to systemy niebezpieczne powinny być po prostu zakazane. Podejrzewam, że kierowca po dwóch piwach by sobie lepiej poradził w klasycznym samochodzie, niż trzeźwy w takim co nagle autopilot mówi "to ja wysiadam radź sobie sam". A to pierwsze jest przestępstwem, dlaczego drugie, mimo że niebezpieczniejsze ma być legalne?

[...]

Pewnie sporo - jeżdziłem kiedyś krórko jakimś wypasionym służbowym mercedesem - piskało to w mieście co chwilę, więc wyłączyłem. Niewykluczone, że dało się konfigurować ale nie miałem do tego cierpliwości, poza tym dostałem go na kilka tygodni, więc nie chciało mi się z tego doktoryzować. Ale na autostradzie już działał prawidłowo - jak piskał, to znaczyło że trzeba popatrzeć o co chodzi. Ale on stary był, więc może teraz to lepiej działa.

Jedziesz sobie, auto przed toba nagle staje, bo mu sie cos ubzduralo.
Wyprzedzasz - kierownica trzesie, wiec hamulec, a tu znow sie cos
ubzduralo.

Mimo wszystko lepiej niż jak stwierdzi "ja tego nie ogarniam, wysiada, radź sobie sam";) Myślę, że po przyzwyczajeniu się, że przy zmianie pasa trzęsie nie byłoby to uciążliwe. W końcu teraz też często trzęsie, bo specjalnie tak linie boczne robią. IMHO automatyczne hamowanie i sygnalizacja zajęcia martwego pola (albo i bardziej zaawansowania - nie wyrobisz się, bo ten styłu zapierdala, albo sprawdzić czy nie motocykl, który jak wiadomo może być wszędzie) byłaby bardzo przydatna. Ale na zasadzie wspomagania kierowcy, a nie próby zastąpienia go, bez gwarancji działania.

No i ... czy nie bedzie tak, ze przestaniesz pilnowac odstepu, bo auto
to robi za ciebie, przestaniesz patrzec w lusterka, bo auto robi to za
ciebie.

Raczej nie - wkurwiające by było jakbyś trzymał gaz w podłodze cały czas, a on by nie przyspieszał, bo nie ma gdzie. Ze zmianą pasa - terz przecież raczej sprawdzisz lusterko wcześniej niż będziesz się pchał na pałę. Wszelkie ABS, ESP też budziły takie obawy, ale się jednak sprawdzaja (choć jest tu eleita, co jednym pedałem potrafi zahamować lepiej kontrolując każde koło oddzielnie z szybkością rzędu megaherców;)

Ja juz parkuje na ucho i czujniki ... w tym aucie akurat na oko to
niewiele widac :-)

Cofaj, cofaj, będzie słychać;)

A tak na poważnie - ja też parkuję na czujniki - i szczerze, lepiej to działa niż jak czujników nie miałem. Zresztą to nie jest ktytyczny system - najwyżej będzie parkingówka, choć z czujnikami w nic nie przypieprzyłem, a wcześniej mi się udało.

Shrek

Data: 2016-05-25 13:29:49
Autor: Liwiusz
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy?
W dniu 2016-05-25 o 13:23, Shrek pisze:
terz przecież raczej

Oto dowód na brak nadziei. Pomimo tego, że komputery już od dziesiątek lat sprawdzają pisownię, człowiek nadal jest oporny ;)

--
Liwiusz

Data: 2016-05-25 13:57:00
Autor: Shrek
On 25.05.2016 13:29, Liwiusz wrote:
W dniu 2016-05-25 o 13:23, Shrek pisze:
terz przecież raczej

Oto dowód na brak nadziei. Pomimo tego, że komputery już od dziesiątek
lat sprawdzają pisownię, człowiek nadal jest oporny ;)

No rzeczywiście - podobnie jak z wypadkami - nawet jak komputery będą prowadzić dalej będą się zdarzać;)

Shrek

Data: 2016-05-25 19:36:32
Autor: Pszemol
"Shrek" <1@wp.pl> wrote in message news:ni41ut$f5p$1node1.news.atman.pl...
ale ponieważ są to systemy niebezpieczne powinny być po prostu zakazane.

:-)))

Samoloty też są niebezpieczne. Powinny być zakazane.
Niedawno spadł jeden lecący do Egiptu. Zakazać! Już!

[...]

Jeździłem niedawno nową Hondą Accord w USA.
Prawie za każdym razem pikała gdy zmieniałem pasy ruchu
lub wyprzedzałem i wracałem na swój pas. Dealer siedział
cicho i w spokoju aż zapytałem, wtedy grzecznie wytłumaczył
że zostawiam bardzo mały odstęp pomiędzy tyłem mojego
auta a samochodem za mną, i system mnie ostrzegał że
nie ma miejsca :-) Taki system jak sam widzisz, wręcz przeciwnie:
pomaga ludziom jeździć bezpieczniej :-)

Data: 2016-05-26 07:57:47
Autor: Shrek
On 26.05.2016 02:36, Pszemol wrote:
[...]

Oddychanie zaniczyszczonym powietrzem też. Zakazać oddychania.

[...]

Jestem przekonany, że na pustej drodze by nie piszczał;)

Shrek

Data: 2016-05-26 07:33:39
Autor: Pszemol
"Shrek" <1@wp.pl> wrote in message news:ni638l$hpb$2node1.news.atman.pl...
[...]

A jakie nurkowanie niebezpieczne? Narciarstwo też...
Rowery - zabójcze. Nie mówiąc już o wędkowaniu, tylu się utopiło.
Zakazać, zakazać, zakazać. Bezpieczeństwo ponad rozum.

[...]

Też uważam że to wina reszty użytkowników drogi, nie moja ;-)

Data: 2016-05-25 12:06:49
Autor: Michał Jankowski
Daleko jeĹşdzisz rano w korkach do pracy ?

http://www.dailymotion.com/video/x18ms6_la-grande-vadrouille_shortfilms

Od 3:00.

   MJ

Data: 2016-05-25 12:16:08
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-05-25 o 12:06, Michał Jankowski pisze:
[...]

Moja reakcja na te "komputerki": 3:24 ;)

--
Liwiusz

Data: 2016-05-25 13:59:48
Autor: kor_nick

a ubezpieczalnia na to: OC x 5, AC x 10 ;) -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2016-05-25 14:33:55
Autor: Myjk
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy?
Wed, 25 May 2016 13:59:48 +0200, kor_nick
a ubezpieczalnia na to: OC x 5, AC x 10 ;)

Jak się będzie AP rozbijał raz w tygodniu, to właściciel bedzie miał tak czy siak zwiększone ubezpieczenie. :P Inna sprawa, że wszystko jest dla ludzi, tylko jeszcze nie wszyscy ludzie dorośli do korzystania ze wszystkiego.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2016-05-25 19:18:55
Autor: Pszemol
"T." <kuki543@interia.pl> wrote in message news:57456957$0$682$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie jest to tylko rozpoznawanie białych linii na drodze...
System jest o wiele, wiele bardziej mądrzejszy niż Ci się wydaje.
Tu masz podobny system opracowywany przez Googla:
http://www.motorauthority.com/news/1102875_google-explains-how-its-autonomous-lexus-ran-into-a-bus-video
Obejrzyj sobie to wideo, dowiesz się sporo jak to działa.

Data: 2016-05-27 13:21:32
Autor: SW3
W dniu 26.05.2016 o 02:18 Pszemol <Pszemol@polbox.com> pisze:

Tu masz podobny system opracowywany przez Googla:

No właśnie o tym jest dyskusja, że nie podobny.
Google robi autonomiczny samochód, który ma sobie całkowicie sam radzić na  drodze od początku do końca. Nie ma on procedury "wyłączam się, dalej  kierujesz sam kierowco".

--
SW3
-- --

Data: 2016-05-25 14:42:58
Autor: Myjk
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy?
Tue, 24 May 2016 18:12:31 -0500, Pszemol
Kup sobie teslę z autopilotem, wyśpisz się przed pracą:

https://youtu.be/e0NDX1W6eYs?t=8m15s
heh :P

--
Pozdor
Myjk

Data: 2016-05-25 15:40:19
Autor: T.
W dniu 2016-05-25 o 14:42, Myjk pisze:
Tue, 24 May 2016 18:12:31 -0500, Pszemol

Kup sobie teslę z autopilotem, wyśpisz się przed pracą:

https://youtu.be/e0NDX1W6eYs?t=8m15s
heh :P

Ale głupek - ja w takiej sytuacji normalnie wsiadam lewymi drzwiami... :-P A on chyba chciał zaszpanować :-)))

Ps. Jakie auta mają "pilota/smartfona z parkowaniem"? Na ciasne miejsca jak znalazł...

T.

Data: 2016-05-26 10:25:27
Autor: Myjk
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy?
Wed, 25 May 2016 15:40:19 +0200, T.
Ale głupek - ja w takiej sytuacji normalnie wsiadam lewymi drzwiami... :-P A on chyba chciał zaszpanować :-)))

W sumie w Tesli jest łatwiej, bo się na drążek ani na ręczny nie nadzieje
przy przemycaniu się na drugi fotel. Ale lusterko wsteczne można nadal
czołem (zwłaszcza jeśli ktoś ma wysokie) skasować. :>

Gorzej jak z dwóch stron ktoś się tak ustawi. :P BTW, ciekawe czemu z
drugiej strony auta nie dostawili, czyżby wtedy się nie dało tak wyjechać?
:>

Ps. Jakie auta mają "pilota/smartfona z parkowaniem"? Na ciasne miejsca jak znalazł...

Niby tym się da, pytanie czy tolerancję odległości do drugiego pojazdy da
się zmniejszyć... ;P Inna sprawa, że strach w takiej sytuacji co zrobi
właściciel (firmowego) diesla żeby się dostać do swojego zastawionego auta.
:P

--
Pozdor
Myjk

Data: 2016-05-26 10:38:29
Autor: Shrek
On 26.05.2016 10:25, Myjk wrote:

[...]

No właśnie - bo podejście - ja dam radę zaparkować i dupie mam, że zastawię innych to jednak czyste buractwo. Więc nie ma co się dziwić, że powszechnej miłości na dzielni budzić nie będzie. Kwestia czasu i sposobu aż ktoś buraka utemperuje.

Shrek

Daleko jeździsz rano w korkach do pracy?