Data: 2016-05-25 10:06:26 | |
Autor: Myjk | |
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy? | |
Tue, 24 May 2016 18:12:31 -0500, Pszemol
Kup sobie teslę z autopilotem, wyśpisz się przed pracą: Wczoraj "test" autopilota oglądałem: https://www.youtube.com/watch?v=tq_OTcncPH0 Samodzielny wyjazd z garażu, łącznie z automatycznym otwieraniem i zamykaniem bramy, też niezła opcja. :D Się właśnie biorę do budowy domu i sobie jednak przygotuję instalację elektryczną w garażu pod jakiegoś elektryka... :D Może kiedyś się doczekamy wiecej SC i może jakichś dopłat jak to właśnie zrobili u niemca... BTW, w zeszłym tygodniu jechałem na Czecha za T P85D. Ale to zap...la. :P -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2016-05-25 10:35:18 | |
Autor: RadoslawF | |
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy? | |
W dniu 2016-05-25 o 10:06, Myjk pisze:
O ile otwarcie bramy z pilota to nic strasznego to otwarcieKup sobie teslę z autopilotem, wyśpisz się przed pracą: garażu który ma połączenie z resztą domku to jak ułatwianie wejścia złodziejowi. Przemyśl czy naprawdę warto. Pozdrawiam |
|
Data: 2016-05-25 10:52:10 | |
Autor: Liwiusz | |
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy? | |
W dniu 2016-05-25 o 10:35, RadoslawF pisze:
W dniu 2016-05-25 o 10:06, Myjk pisze: Garaż może mieć w środku drzwi do domu takie, jak wejściowe. -- Liwiusz |
|
Data: 2016-05-25 21:09:42 | |
Autor: RadoslawF | |
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy? | |
W dniu 2016-05-25 o 10:52, Liwiusz pisze:
W dniu 2016-05-25 o 10:35, RadoslawF pisze:Może mieć a może i nie mieć. A jak ma to mogą nie być zamykane bo to wszak drzwi wewnętrzne. :-) Pozdrawiam |
|
Data: 2016-05-26 13:03:24 | |
Autor: Mateusz Bogusz | |
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy? | |
Może mieć a może i nie mieć. A jak ma to mogą nie być zamykane bo Dokładnie, a dodatkowo drzwi często teraz jest więcej - spiżarnia, pokój techniczny - a w nim często "serce domu". -- Pozdrawiam, Mateusz Bogusz |
|
Data: 2016-05-25 10:58:58 | |
Autor: T. | |
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy? | |
W dniu 2016-05-25 o 10:06, Myjk pisze:
Tue, 24 May 2016 18:12:31 -0500, Pszemol Obejrzałem ten filmik. Kilka wniosków. 1. Normalnie niespotykane, żeby Amerykaniec miał dashkamerkę w aucie :-) 2. Gość nadaje przez prawie 50 minut - dziób się mu nie zamyka. 3. U nas taka jazda by się nie sprawdzała - kamera rozpoznaje linie wzdłuż jezdni - często są u nas wytarte i d... 4. Ciekaw jestem, jak by to ustrojstwo zareagowało na jakiegoś crazy drivera, który zajechałby drogę z sąsiedniego pasa. Ps. Gdzieś widziałem bodaj BMW, które można zaparkować po "wysiąściu" z auta - dobre, jak jest ciasno i po wjechaniu na miejsce parkingowe nie byłoby jak wyjśc z auta. Jakie auta już to mają? T. |
|
Data: 2016-05-25 11:15:33 | |
Autor: Myjk | |
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy? | |
Wed, 25 May 2016 10:58:58 +0200, T.
Obejrzałem ten filmik. Kilka wniosków. Fakt, nie jak u ruskich. :P 2. Gość nadaje przez prawie 50 minut - dziób się mu nie zamyka. Opowiada jednak cały czas o systemie który "testuje" oraz o swoich spostrzeżeniach z użytkowania i zachowania systemu w danej sytuacji. 3. U nas taka jazda by się nie sprawdzała - kamera rozpoznaje linie wzdłuż jezdni - często są u nas wytarte i d... Nie tylko, bo potrafi się trzymać także pojazdu jadącego wcześniej. Tak czy siak u nas większość dróg jednak jest oznakowana liniami. 4. Ciekaw jestem, jak by to ustrojstwo zareagowało na jakiegoś crazy drivera, który zajechałby drogę z sąsiedniego pasa. Nijak. Ten "autopilot" nie zwalnia kierowcy z konieczności zachowania uwagi i rekacji na sytuacje niespodziewane (w tym odpowiedzialności za kolizje). Jedyne z czego zwalania, to z konieczności ciągłego trzymania łap na kierownicy i nogi na pedałach w celu zwolnienia czy przyśpieszenia. Mnie jedyne co w tym AP irytuje, a na co zwracał także uwagę autor, to słaby czas reakcji przy ruszaniu ze świateł czy w korku. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2016-05-25 11:19:38 | |
Autor: Liwiusz | |
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy? | |
W dniu 2016-05-25 o 11:15, Myjk pisze:
3. U nas taka jazda by się nie sprawdzała - kamera rozpoznaje linieNie tylko, bo potrafi się trzymać także pojazdu jadącego wcześniej. Tak czy Skąd założenie, że pojazd poprzedzający jedzie dobrze? Co z tego, że większość jest oznaczona liniami? Chodzi właśnie o tą mniejszą mniejszość, która nie jest. To już wystarczy, aby wywieźć autoauto w pole. -- Liwiusz |
|
Data: 2016-05-25 11:54:22 | |
Autor: Myjk | |
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy? | |
Wed, 25 May 2016 11:19:38 +0200, Liwiusz
Skąd założenie, że pojazd poprzedzający jedzie dobrze? Się w takich miejscach nie włącza autopilota -- czy to zbyt skomplikowane do wykoncypowania? -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2016-05-25 11:59:14 | |
Autor: Liwiusz | |
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy? | |
W dniu 2016-05-25 o 11:54, Myjk pisze:
Wed, 25 May 2016 11:19:38 +0200, Liwiusz W jakich miejscach? W takich, gdzie może nas zastać złe oznakowanie? Czyli wszędzie, co prowadzi do wykoncypowania, że ten cały system automatycznego auta to shit. -- Liwiusz |
|
Data: 2016-05-25 12:32:52 | |
Autor: Myjk | |
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy? | |
Wed, 25 May 2016 11:59:14 +0200, Liwiusz
W jakich miejscach? Co znaczy "zastać"? Czy do Ciebie dociera, że ten system to wspomagacz w ściśle określonych sytuacjach, jak każdy inny system WSPOMAGAJĄCY kierowcę, a nadal kierowaniem pojazdem oraz odpowiedzialnością jest obraczony KIEROWCA siedzący za kierownicą? To nie jest system autonomiczny -- jak to zrozumiesz, to wróć do dyskusji. Czyli wszędzie, co prowadzi do wykoncypowania, że ten cały system automatycznego auta to shit. Największy "shit" to jest jak ludzie nie rozumieją prostych rzeczy. Przywołuje mi to na myśl takich oszołomów co powodują wypadek, bo nawigacja im kazała TERAZ skręcić w prawo, gdy auto było na lewym pasie. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2016-05-25 13:10:51 | |
Autor: J.F. | |
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy? | |
Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ni3t1i$lvu$1@node2.news.atman.pl...
W dniu 2016-05-25 o 11:54, Myjk pisze: Co z tego, że większość jest oznaczona liniami? Chodzi właśnie o tą W jakich miejscach? i to z zaskoczenia - sa ladne paski, a nagle remont. Czyli wszędzie, co prowadzi do wykoncypowania, że ten cały system automatycznego auta to shit. Liwiuszu, ale czy myslisz, ze w USA nic nie robia, tylko paski maluja ? Musi sobie ten system z tym radzic. Tzn Google i byc moze Tesla - za inne o ograniczonej funkcjonalnosci nie recze. J. |
|
Data: 2016-05-25 13:14:35 | |
Autor: Liwiusz | |
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy? | |
W dniu 2016-05-25 o 13:10, J.F. pisze:
Liwiuszu, ale czy myslisz, ze w USA nic nie robia, tylko paski maluja ? Toż chciałbym właśnie zobaczyć jak sobie radzi na drogach stricte źle oznakowanych. -- Liwiusz |
|
Data: 2016-05-25 16:54:30 | |
Autor: J.F. | |
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy? | |
Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ni41er$rn7$1@node2.news.atman.pl...
W dniu 2016-05-25 o 13:10, J.F. pisze: Liwiuszu, ale czy myslisz, ze w USA nic nie robia, tylko paski maluja ? Toż chciałbym właśnie zobaczyć jak sobie radzi na drogach stricte źle oznakowanych. https://youtu.be/TsaES-- OTzM?t=139 https://youtu.be/_qE5VzuYFPU?t=40 To naprawde jest kawal poteznej "sztucznej inteligencji". Ale i ta moze sie pomylic. Ale i ludzie sie myla. J. |
|
Data: 2016-05-25 14:25:44 | |
Autor: Myjk | |
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy? | |
Wed, 25 May 2016 13:10:51 +0200, J.F.
Liwiuszu, ale czy myslisz, ze w USA nic nie robia, t ylko paski maluja ? Autor filmu wspominał, że auto przejeżdżało skrzyżowanie, do tego po łuku (od 22:30 o tym mówi), gdzie nie było "pasków", AP poradził sobie i auto nie wylądowało w polu. Zresztą wystarczy zerknąć jak mizerne są te istniejące pasy, czasem ledwo je widać. Jak dla mnie 37 minut jazdy na AP vs 7 ręcznie to całkiem niezły wynik i chętnie bym coś takiego posiadł aby nie ściskać w kółko kierownika. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2016-05-25 19:23:51 | |
Autor: Pszemol | |
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy? | |
"Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote in message news:ni3t1i$lvu$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2016-05-25 o 11:54, Myjk pisze: Malkontencji byli zawsze i wszędzie... Na kończu XIX i początku XX w, gdy samochody wchodziły w użytek tacy jak Ty nakazywali przed każdym autem iść pieszemu z flagą i ostrzegać pieszych przed diabelską maszyną :-) https://en.wikipedia.org/wiki/Red_flag_traffic_laws |
|
Data: 2016-05-26 10:21:04 | |
Autor: Myjk | |
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy? | |
Wed, 25 May 2016 19:23:51 -0500, Pszemol
Malkontencji byli zawsze i wszędzie... Czyli jednym słowem, ciemnogórd. ;P -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2016-05-26 07:31:32 | |
Autor: Pszemol | |
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy? | |
"Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> wrote in message news:1dgy6ohqm10zk$.dlgmyjk.org...
Wed, 25 May 2016 19:23:51 -0500, Pszemol Ja Ci powiem że o angielskim pomyśle słyszałem, ale to co wyczytałem tam w wiki o amerykańskim pomyśle to już przechodzi ludzkie pojęcie jak silny może być ludzki strach przed nieznanym a głupie mogą być pomysły wymyślone pod wpływem takiego strachu. |
|
Data: 2016-05-25 11:45:29 | |
Autor: Shrek | |
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy? | |
On 25.05.2016 11:15, Myjk wrote:
4. Ciekaw jestem, jak by to ustrojstwo zareagowało na jakiegoś crazy Czyli ma to, jeśli chodzi o bezpieczeństwo skutek przeciwny do zamierzonego. Cokolwiek byś nie napisał w instrukcji, to człowiek jadący na autopilocie, będzie mniej zwracał uwagę na sytuację na drodze i będzie miał daleko gorsze czasy reakcji. Jednym słowem, żeby to miało sens, to musi być to niezawoden i w pełni autonomiczne, a nie "jestem autopilotem i kieruję, ale jak sobie nie daję rady, to przestań żreć kanapke tylko ratuj". Taki system ma raczej sens w drugą stronę - kieruje człowiek, ale w razie jakby się zbliżył do poprzednika za mocno to hamuje automatycznie, jak zjeżdza (albo wydaje się automatowi, że zjeżdza) z pasa to trzęsie kierownicą, jak masz kogoś w martwym polu i wrzucasz kierunek albo skręcasz, to ostrzega itd. W prostych sytuacja, które automat ogarnie lepiej niż człowiek, ze względu na to, że jest zawsze gotowy i szybszy. Shrek |
|
Data: 2016-05-25 11:58:34 | |
Autor: J.F. | |
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy? | |
Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ni3s7k$ktn$1@node2.news.atman.pl...
On 25.05.2016 11:15, Myjk wrote: Nijak. Ten "autopilot" nie zwalnia kierowcy z konieczności zachowania uwagi Czyli ma to, jeśli chodzi o bezpieczeństwo skutek przeciwny do zamierzonego. Cokolwiek byś nie napisał w instrukcji, to człowiek jadący na autopilocie, będzie mniej zwracał uwagę na sytuację na drodze i będzie miał daleko gorsze czasy reakcji. Jednym słowem, żeby to miało sens, to musi być to niezawoden i w pełni autonomiczne, a nie "jestem autopilotem i kieruję, ale jak sobie nie daję rady, to przestań żreć kanapke tylko ratuj". Dobrze piszesz, ale jednak - takie systemy tez powstaja. Kto tu ostatnio pokazywal, jak dziala taka automatyczna jazda w fordzie - trzyma sie pasa ladnie i nagle "ratuj, nie dam rady skrecic". Taki system ma raczej sens w drugą stronę - kieruje człowiek, ale w razie jakby się zbliżył do poprzednika za mocno to hamuje automatycznie, jak zjeżdza (albo wydaje się automatowi, że zjeżdza) z pasa to trzęsie kierownicą, jak masz kogoś w martwym polu i wrzucasz kierunek albo skręcasz, to ostrzega itd. W prostych sytuacja, które automat ogarnie lepiej niż człowiek, ze względu na to, że jest zawsze gotowy i szybszy. To by z jednej strony jak najbardziej mialo sens, z drugiej jednak - a ile bedzie falszywych alarmow ? Jedziesz sobie, auto przed toba nagle staje, bo mu sie cos ubzduralo. Wyprzedzasz - kierownica trzesie, wiec hamulec, a tu znow sie cos ubzduralo. No i ... czy nie bedzie tak, ze przestaniesz pilnowac odstepu, bo auto to robi za ciebie, przestaniesz patrzec w lusterka, bo auto robi to za ciebie. Ja juz parkuje na ucho i czujniki ... w tym aucie akurat na oko to niewiele widac :-) J. |
|
Data: 2016-05-25 13:23:14 | |
Autor: Shrek | |
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy? | |
On 25.05.2016 11:58, J.F. wrote:
Jednym słowem, żeby to miało sens, to musi być to niezawoden i w pełni Powstają, bo różne dziwne rzeczy powstają i się sprzedają. Ale sensu nie ma w tym za grosz. To po prostu etap pośredni pomiedzy białkowym kierowcą a autonomicznym pojazdem. Nigdy nie powinien być używany poza jazdami testowymi, bo wprowadza niebezpieczeństwo. Ja wiem, że koncerny napewno dobrze się zabezpieczyły i napisały odpowiednie klauzule, ale ponieważ są to systemy niebezpieczne powinny być po prostu zakazane. Podejrzewam, że kierowca po dwóch piwach by sobie lepiej poradził w klasycznym samochodzie, niż trzeźwy w takim co nagle autopilot mówi "to ja wysiadam radź sobie sam". A to pierwsze jest przestępstwem, dlaczego drugie, mimo że niebezpieczniejsze ma być legalne? Taki system ma raczej sens w drugą stronę - kieruje człowiek, ale w Pewnie sporo - jeżdziłem kiedyś krórko jakimś wypasionym służbowym mercedesem - piskało to w mieście co chwilę, więc wyłączyłem. Niewykluczone, że dało się konfigurować ale nie miałem do tego cierpliwości, poza tym dostałem go na kilka tygodni, więc nie chciało mi się z tego doktoryzować. Ale na autostradzie już działał prawidłowo - jak piskał, to znaczyło że trzeba popatrzeć o co chodzi. Ale on stary był, więc może teraz to lepiej działa. Jedziesz sobie, auto przed toba nagle staje, bo mu sie cos ubzduralo. Mimo wszystko lepiej niż jak stwierdzi "ja tego nie ogarniam, wysiada, radź sobie sam";) Myślę, że po przyzwyczajeniu się, że przy zmianie pasa trzęsie nie byłoby to uciążliwe. W końcu teraz też często trzęsie, bo specjalnie tak linie boczne robią. IMHO automatyczne hamowanie i sygnalizacja zajęcia martwego pola (albo i bardziej zaawansowania - nie wyrobisz się, bo ten styłu zapierdala, albo sprawdzić czy nie motocykl, który jak wiadomo może być wszędzie) byłaby bardzo przydatna. Ale na zasadzie wspomagania kierowcy, a nie próby zastąpienia go, bez gwarancji działania. No i ... czy nie bedzie tak, ze przestaniesz pilnowac odstepu, bo auto Raczej nie - wkurwiające by było jakbyś trzymał gaz w podłodze cały czas, a on by nie przyspieszał, bo nie ma gdzie. Ze zmianą pasa - terz przecież raczej sprawdzisz lusterko wcześniej niż będziesz się pchał na pałę. Wszelkie ABS, ESP też budziły takie obawy, ale się jednak sprawdzaja (choć jest tu eleita, co jednym pedałem potrafi zahamować lepiej kontrolując każde koło oddzielnie z szybkością rzędu megaherców;) Ja juz parkuje na ucho i czujniki ... w tym aucie akurat na oko to Cofaj, cofaj, będzie słychać;) A tak na poważnie - ja też parkuję na czujniki - i szczerze, lepiej to działa niż jak czujników nie miałem. Zresztą to nie jest ktytyczny system - najwyżej będzie parkingówka, choć z czujnikami w nic nie przypieprzyłem, a wcześniej mi się udało. Shrek |
|
Data: 2016-05-25 13:29:49 | |
Autor: Liwiusz | |
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy? | |
W dniu 2016-05-25 o 13:23, Shrek pisze:
terz przecież raczej Oto dowód na brak nadziei. Pomimo tego, że komputery już od dziesiątek lat sprawdzają pisownię, człowiek nadal jest oporny ;) -- Liwiusz |
|
Data: 2016-05-25 13:57:00 | |
Autor: Shrek | |
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy? | |
On 25.05.2016 13:29, Liwiusz wrote:
W dniu 2016-05-25 o 13:23, Shrek pisze: No rzeczywiście - podobnie jak z wypadkami - nawet jak komputery będą prowadzić dalej będą się zdarzać;) Shrek |
|
Data: 2016-05-25 19:36:32 | |
Autor: Pszemol | |
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy? | |
"Shrek" <1@wp.pl> wrote in message news:ni41ut$f5p$1node1.news.atman.pl...
ale ponieważ są to systemy niebezpieczne powinny być po prostu zakazane. :-))) Samoloty też są niebezpieczne. Powinny być zakazane. Niedawno spadł jeden lecący do Egiptu. Zakazać! Już! Pewnie sporo - jeżdziłem kiedyś krórko jakimś wypasionym służbowym mercedesem - piskało to w mieście co chwilę, więc wyłączyłem. Niewykluczone, że dało się konfigurować ale nie miałem do tego cierpliwości, poza tym dostałem go na kilka tygodni, więc nie chciało mi się z tego doktoryzować. Ale na autostradzie już działał prawidłowo - jak piskał, to znaczyło że trzeba popatrzeć o co chodzi. Ale on stary był, więc może teraz to lepiej działa. Jeździłem niedawno nową Hondą Accord w USA. Prawie za każdym razem pikała gdy zmieniałem pasy ruchu lub wyprzedzałem i wracałem na swój pas. Dealer siedział cicho i w spokoju aż zapytałem, wtedy grzecznie wytłumaczył że zostawiam bardzo mały odstęp pomiędzy tyłem mojego auta a samochodem za mną, i system mnie ostrzegał że nie ma miejsca :-) Taki system jak sam widzisz, wręcz przeciwnie: pomaga ludziom jeździć bezpieczniej :-) |
|
Data: 2016-05-26 07:57:47 | |
Autor: Shrek | |
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy? | |
On 26.05.2016 02:36, Pszemol wrote:
"Shrek" <1@wp.pl> wrote in message news:ni41ut$f5p$1node1.news.atman.pl... Oddychanie zaniczyszczonym powietrzem też. Zakazać oddychania. Pewnie sporo - jeżdziłem kiedyś krórko jakimś wypasionym służbowym Jestem przekonany, że na pustej drodze by nie piszczał;) Shrek |
|
Data: 2016-05-26 07:33:39 | |
Autor: Pszemol | |
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy? | |
"Shrek" <1@wp.pl> wrote in message news:ni638l$hpb$2node1.news.atman.pl...
On 26.05.2016 02:36, Pszemol wrote: A jakie nurkowanie niebezpieczne? Narciarstwo też... Rowery - zabójcze. Nie mówiąc już o wędkowaniu, tylu się utopiło. Zakazać, zakazać, zakazać. Bezpieczeństwo ponad rozum. Pewnie sporo - jeżdziłem kiedyś krórko jakimś wypasionym służbowym Też uważam że to wina reszty użytkowników drogi, nie moja ;-) |
|
Data: 2016-05-25 12:06:49 | |
Autor: MichaĹ Jankowski | |
Daleko jeĹşdzisz rano w korkach do pracy ? | |
W dniu 25.05.2016 11:15, Myjk pisze:
3. U nas taka jazda by się nie sprawdzała - kamera rozpoznaje linie http://www.dailymotion.com/video/x18ms6_la-grande-vadrouille_shortfilms Od 3:00. MJ |
|
Data: 2016-05-25 12:16:08 | |
Autor: Liwiusz | |
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy? | |
W dniu 2016-05-25 o 12:06, Michał Jankowski pisze:
W dniu 25.05.2016 11:15, Myjk pisze: Moja reakcja na te "komputerki": 3:24 ;) -- Liwiusz |
|
Data: 2016-05-25 13:59:48 | |
Autor: kor_nick | |
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy? | |
Nijak. Ten "autopilot" nie zwalnia kierowcy z konieczności zachowania uwagi a ubezpieczalnia na to: OC x 5, AC x 10 ;) -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2016-05-25 14:33:55 | |
Autor: Myjk | |
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy? | |
Wed, 25 May 2016 13:59:48 +0200, kor_nick
a ubezpieczalnia na to: OC x 5, AC x 10 ;) Jak się będzie AP rozbijał raz w tygodniu, to właściciel bedzie miał tak czy siak zwiększone ubezpieczenie. :P Inna sprawa, że wszystko jest dla ludzi, tylko jeszcze nie wszyscy ludzie dorośli do korzystania ze wszystkiego. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2016-05-25 19:18:55 | |
Autor: Pszemol | |
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy? | |
"T." <kuki543@interia.pl> wrote in message news:57456957$0$682$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2016-05-25 o 10:06, Myjk pisze: Nie jest to tylko rozpoznawanie białych linii na drodze... System jest o wiele, wiele bardziej mądrzejszy niż Ci się wydaje. Tu masz podobny system opracowywany przez Googla: http://www.motorauthority.com/news/1102875_google-explains-how-its-autonomous-lexus-ran-into-a-bus-video Obejrzyj sobie to wideo, dowiesz się sporo jak to działa. |
|
Data: 2016-05-27 13:21:32 | |
Autor: SW3 | |
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy? | |
W dniu 26.05.2016 o 02:18 Pszemol <Pszemol@polbox.com> pisze:
Tu masz podobny system opracowywany przez Googla: No właśnie o tym jest dyskusja, że nie podobny. Google robi autonomiczny samochód, który ma sobie całkowicie sam radzić na drodze od początku do końca. Nie ma on procedury "wyłączam się, dalej kierujesz sam kierowco". -- SW3 -- -- Państwo to wielka fikcja, dzięki której każdy usiłuje żyć kosztem innych. /Bastiat |
|