Daleko jeździsz rano w korkach do pracy?

Data: 2016-05-25 14:42:58
Autor: Myjk
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy?
Tue, 24 May 2016 18:12:31 -0500, Pszemol
Kup sobie teslę z autopilotem, wyśpisz się przed pracą:

https://youtu.be/e0NDX1W6eYs?t=8m15s
heh :P

--
Pozdor
Myjk

Data: 2016-05-25 15:40:19
Autor: T.
W dniu 2016-05-25 o 14:42, Myjk pisze:
Tue, 24 May 2016 18:12:31 -0500, Pszemol

Kup sobie teslę z autopilotem, wyśpisz się przed pracą:

https://youtu.be/e0NDX1W6eYs?t=8m15s
heh :P

Ale głupek - ja w takiej sytuacji normalnie wsiadam lewymi drzwiami... :-P A on chyba chciał zaszpanować :-)))

Ps. Jakie auta mają "pilota/smartfona z parkowaniem"? Na ciasne miejsca jak znalazł...

T.

Data: 2016-05-26 10:25:27
Autor: Myjk
Daleko jeździsz rano w korkach do pracy?
Wed, 25 May 2016 15:40:19 +0200, T.
Ale głupek - ja w takiej sytuacji normalnie wsiadam lewymi drzwiami... :-P A on chyba chciał zaszpanować :-)))

W sumie w Tesli jest łatwiej, bo się na drążek ani na ręczny nie nadzieje
przy przemycaniu się na drugi fotel. Ale lusterko wsteczne można nadal
czołem (zwłaszcza jeśli ktoś ma wysokie) skasować. :>

Gorzej jak z dwóch stron ktoś się tak ustawi. :P BTW, ciekawe czemu z
drugiej strony auta nie dostawili, czyżby wtedy się nie dało tak wyjechać?
:>

Ps. Jakie auta mają "pilota/smartfona z parkowaniem"? Na ciasne miejsca jak znalazł...

Niby tym się da, pytanie czy tolerancję odległości do drugiego pojazdy da
się zmniejszyć... ;P Inna sprawa, że strach w takiej sytuacji co zrobi
właściciel (firmowego) diesla żeby się dostać do swojego zastawionego auta.
:P

--
Pozdor
Myjk

Data: 2016-05-26 10:38:29
Autor: Shrek
On 26.05.2016 10:25, Myjk wrote:

[...]

No właśnie - bo podejście - ja dam radę zaparkować i dupie mam, że zastawię innych to jednak czyste buractwo. Więc nie ma co się dziwić, że powszechnej miłości na dzielni budzić nie będzie. Kwestia czasu i sposobu aż ktoś buraka utemperuje.

Shrek

Daleko jeździsz rano w korkach do pracy?