Dałem się nabrać na Car-Spa w Regułach - przestrzegam!

Data: 2013-02-18 17:00:11
Autor: Budzik
Dałem się nabrać na Car-Spa w Regułach - przestrzegam!
Osobnik posiadający mail crackst0r3@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Mimo, że w necie przeważają negatywne opinie na temat tej firmy

I własciwie dlaje nie warto czytać...

Ktoś się naciął na ich usługi, poświecił czas i opisał w necie. Ty przeczytałęś, ale mimo wszystko postanowiłeś zapłacić.

Potem umówiłeś się na cenę, ale jak ci kazali dopłacić to dopłaciłeś.

I jeszcze oglądałes obsrany kibel... ;-)

Mam wrażenie, że zwykły miłościk ekskrementów z ciebie, a jak wiadomo, bawiąz sięgównem zawsze ubrudzisz ręce...

A poważnie - pytanie co zrobisz z tym dalej...

--
Pozdrawia... Budzik
Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

Data: 2013-02-18 13:48:15
Autor: stolicaeu
On Monday, February 18, 2013 5:00:11 PM UTC, Budzik wrote:
> [...]

-- Pozdrawia... Budzik

Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

Drogi Budziku,
Tak faktycznie podjarałem się tym co widać u nich na stronie - firma budzaca zaufanie - poważni klienci - Saleta, czy ten od piosenek w telewizji i kiwneli mnie jak łacha, a ja za to im jeszcze zapłaciłem. A historię opisałem po to by przestrzec innych przed taką pseudo usługą. Taka jest m.i. idea tej grupy. Wymieniamy opinie, ostrzegamy się i pomagamy.

Data: 2013-02-18 13:53:04
Autor: stolicaeu

Data: 2013-02-18 23:00:21
Autor: Budzik
Dałem się nabrać na Car-Spa w Regułach - przestrzegam!
Użytkownik stolicaeu crackst0r3@gmail.com ...

[...]

No to kontynuuj, tak żeby już nikt inny się nie nabrał.
Doliczanie ektra kwoty za rachunek - ewidetnie kantuja na podatkach - napisz do US czy UKS
Żle wykonana usługa - żadaj naprawy, obnizenia ceny itp.

Naucz ich że nie warto fuszerować.

Data: 2013-02-19 02:05:13
Autor: stolicaeu
Dałem się nabrać na Car-Spa w Regułach - przestrzegam!
Właśnie za posrednictwem grupy to miedzy innymi robię. Poza tym powiadomiłem już Urząd Kontroli Skarbowej, a prowadzenie sprawy zleciłem kancelarii adwokackiej. Niestety ja straciłem cierpliwość więc moze prawnicy wynegocjuja ugode a jesli nie to skieruja sprawe do sadu

Data: 2013-02-19 22:00:22
Autor: Budzik
[...]

no to brawo - mam nadzieję, że doprowadząci autko do porządku.

--
Pozdrawia... Budzik
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

Data: 2013-02-18 13:53:54
Autor: crackst0r3