Dałemciała? Pilnie potrzebna pomoc!

Data: 2009-07-11 08:27:01
Autor: mumia.leninaWYTNIJTO
Dałemciała? Pilnie potrzebna pomoc!
Nieświadom ryzyka nabyłem używanego laptopa.
Zainstalowany był świeży xp pro (3SP i nieaktywowany).
Po aktywacji windowsa dowiedziałem się że powinieniem wgrać sterowniki do niemal wszystkiego;)
Sterowniki zostały wgrane.
Całość działała poprawnie - zgodnie z oczekiwaniami.
Ale tylko parę godzin!
Dziś rano odpalam sprzęta - problemy z siecią WiFi.
Zaczynam w tym grzebać pojawia się sieć ale bez dostępu do internetu.
Podczas dalszej walki z siecią pojawia się pierwszy zwis a po nim bluskrin o zrzucaniu pamięci. Reset. Niby się uruchamia ale po kilku operacjach znów to samo.
Sprawdzam - pamięć grafiki ustawiona jest w biosie na auto więc zmieniam na 64 (tak być powinno) - nawet się nie uruchamia. Przy 32 to samo. Po powrocie na auto windows sprawia wrażenie jakby miał zamiar się uruchomić jednak kończy sie to resetem.

Spieprzyłem coś w systemie - instalować go jeszcze raz?
Zdechła pamięć?
Coś innego??

Data: 2009-07-11 08:46:34
Autor: Michal Lukasik
Dnia 11.7.2009, mumia.leninaWYTNIJTO@onet.eu napisał(a):

Sprawdzam - pamięć grafiki ustawiona jest w biosie na auto więc zmieniam na 64 (tak być powinno) - nawet się nie uruchamia. Przy 32 to samo.

To nie jest "zdrowy" objaw.

Spieprzyłem coś w systemie - instalować go jeszcze raz?

Możliwe. Najpierw ściągnij sobie jakiś live-cd z jakimś Linuxem -
sprawdzisz czy na nim wszystko działa prawidłowo, przyda się też na
przyszłość. Na początek polecam Ubuntu - www.ubuntu.com.

Zdechła pamięć?

Na w.w. live-cd znajdziesz memtest+. Jeśli chcesz użyć tylko jego bez
Linuxa to jest na www.memtest.org.

Coś innego??

Za mało danych. Sprawdź najpierw w.w.
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/

Data: 2009-07-11 14:21:30
Autor: G Nowak
[...]

Mialem przypadek, ze memtest wywalal blad - wyciagnalem modul zostawiajac drugi i bylo dobrze przez nastepne pol godziny dzialania memtesta. Oczywiscie efekt ten sam po zamianie modulow...

--
pozdr

Data: 2009-07-12 19:09:11
Autor: MC
Dałemciała? Pilnie potrzebna pomoc!
Użytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> napisał w wiadomości news:h3a3kp$oho$1inews.gazeta.pl...
To nie jest "zdrowy" objaw.
[...]

To nie jest takie dziwne jeśli dwa moduły pracują na kanale podwójnej szerokości.

Data: 2009-07-12 00:50:24
Autor: Feromon

Użytkownik <mumia.leninaWYTNIJTO@onet.eu> napisał w wiadomości news:796e.00000e27.4a5830b5newsgate.onet.pl...
Nieświadom ryzyka nabyłem używanego laptopa.

Gwarancja?

Feromon __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4235 (20090711) __________

Data: 2009-07-12 10:25:44
Autor: Radosław Sokół
W dniu 11.07.2009 08:27, mumia.leninaWYTNIJTO@onet.eu pisze:
[...]

Zacznij od MemTesta. Tak "na objawy" trudno cokolwiek stwier-
dzić.

Data: 2009-07-12 12:46:04
Autor: Michal AKA Miki
[...]

No skoro masz blue screena, to przeciez masz punkt zaczepienia... Zmus sie i przeczytaj te biale literki :)
A potem google lub grupa.

Pozdrawiam
Michal

Dałemciała? Pilnie potrzebna pomoc!