Dałemciała? Pilnie potrzebna pomoc!

Data: 2009-07-12 12:46:04
Autor: Michal AKA Miki
Dałemciała? Pilnie potrzebna pomoc!
Użytkownik <mumia.leninaWYTNIJTO@onet.eu> napisał w wiadomości news:796e.00000e27.4a5830b5newsgate.onet.pl...
Nieświadom ryzyka nabyłem używanego laptopa.
Zainstalowany był świeży xp pro (3SP i nieaktywowany).
Po aktywacji windowsa dowiedziałem się że powinieniem wgrać sterowniki do niemal
wszystkiego;)
Sterowniki zostały wgrane.
Całość działała poprawnie - zgodnie z oczekiwaniami.
Ale tylko parę godzin!
Dziś rano odpalam sprzęta - problemy z siecią WiFi.
Zaczynam w tym grzebać pojawia się sieć ale bez dostępu do internetu.
Podczas dalszej walki z siecią pojawia się pierwszy zwis a po nim bluskrin o
zrzucaniu pamięci. Reset. Niby się uruchamia ale po kilku operacjach znów to
samo.

No skoro masz blue screena, to przeciez masz punkt zaczepienia... Zmus sie i przeczytaj te biale literki :)
A potem google lub grupa.

Pozdrawiam
Michal

Dałemciała? Pilnie potrzebna pomoc!