Dałeś grosz biednemu? Spisze cię policja

Data: 2009-12-08 03:11:08
Autor: muto2100
Dałeś grosz biednemu? Spisze cię policja
Data: 2009-12-08 13:53:07
Autor: sofu
Dales grosz biednemu? Spisze cie policja

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci
http://www.sfora.pl/Dales-grosz-biednemu-Spisze-cie-policja-a14682

Ciekawe czy i kiedy beda spisywac tych co daja na tace. Czy to nie jest
zebractwo?

sofu

Data: 2009-12-08 14:15:21
Autor: Piotr
Dnia Tue, 8 Dec 2009 13:53:07 +0100, sofu napisał(a):

Ciekawe czy i kiedy beda spisywac tych co daja na tace. Czy to nie jest
zebractwo?

A to już nie było, że spisywali? Piotr

Data: 2009-12-08 14:35:12
Autor: sofu

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
Dnia Tue, 8 Dec 2009 13:53:07 +0100, sofu napisał(a):

> Ciekawe czy i kiedy beda spisywac tych co daja na tace. Czy to nie jest
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Kiedys spisywali ale chyba nie za dawanie na tace?
A dzis spisuja tych co nie temu co potrzeba jałmużne dają.
Byc moze komendy policji sa rozliczane z usuwania żebraczje konkurencji KRK?
Skoro mozna stawiac stopnie z wiary liczone do sredniej ocen, to cos takiego
by w cale nie dziwiło.
Wystarczy jeden telefon biskupa albo nawet ksiedza dobrodzieja do komendanta
i zebracy znikaja z ulic.

sofu

Data: 2009-12-08 14:45:52
Autor: konserwator

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hflkev$v8h$1node2.news.atman.pl...

> [...]

by w cale nie dziwiło.
Wystarczy jeden telefon biskupa albo nawet ksiedza dobrodzieja do komendanta

nie mow?
wysatarczy telefon by was wymiesc z ulic?

Data: 2009-12-08 17:55:10
Autor: sofu

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości

> [...]
> i zebracy znikaja z ulic.

nie mow?
wysatarczy telefon by was wymiesc z ulic?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Co znaczy nas? Ja nie jestem żebrzącym Rumunem. Dotąd to panstwo na mnie
zarabiało i to dużo, ale odkad sie przeflancowało na wyzaniowe poczyniłem
kroki aby zobaczylo fige z makiem. Od stycznia przenosze pewne rzeczy do
innego kraju i tam będe płacił podatki.
Tak wiec nie bede karmił troli w czarnych sukienkach i nie tylko. Skończyło
się konserwator, mojej forsy nie zopaczysz juz w swojej  rencie czy
emeryturze!

sofu

Data: 2009-12-08 18:13:31
Autor: Piotr
Dnia Tue, 8 Dec 2009 17:55:10 +0100, sofu napisał(a):

[...]

Do czerwonego wałkuństwa to adresuj.
Oni będą płakać za twoją forsą.
Piotr

Data: 2009-12-09 09:58:38
Autor: Neko
[...]

Zarejestrowales firme w Anglii? To sluszne posuniecie. Sam sie zastanawiam...

I ZUS zlodziejski kaprawy i zdeprawowany mozna odsunac !!!!!!!!!

Data: 2009-12-09 19:22:17
Autor: sofu

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

zastanawiam...

I ZUS zlodziejski kaprawy i zdeprawowany mozna odsunac !!!!!!!!!
-- -- -- -- -

Gdybym byl sam to by mi nie zalezało, ale mam dzieciaka i musze mu zapenic
jakas przyszłość.
Polska staje sie mafinym krajem i takim juz pozostanie.
Tu juz nie ma nawet pozorów państwa prawa.

sofu

Data: 2009-12-08 15:51:44
Autor: Piotr
Dnia Tue, 8 Dec 2009 14:35:12 +0100, sofu napisał(a):

Kiedys spisywali ale chyba nie za dawanie na tace?

Ależ jak najbardziej za dawanie na tacę, za chodzenie do koscioła, itp.
A najlepiej to by było gdyby każdy ksiądz był pracownikiem komuszej
bezpieki... Zresztą w tę strone szli, tylko czasu zabrakło.
Piotr

Data: 2009-12-08 17:46:20
Autor: sofu

> [...]

A najlepiej to by było gdyby każdy ksiądz był pracownikiem komuszej
bezpieki... Zresztą w tę strone szli, tylko czasu zabrakło.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Fakt, wielu tzw. "kapłanów" było TW na żołdzie SB a dziś sie niepotrzebnie
tego wstydzą.
Niejeden tam z nich na order zasługi czerwonego sztandaru zasłużył.
Mówisz, ze nie wszyscy? W duzym stadzie zawsze sie jakies czarne owce
znajdą.

sofu

Data: 2009-12-08 16:38:30
Autor: Neko
Dales grosz biednemu? Spisze cie policja
Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał

Ciekawe czy i kiedy beda spisywac tych co daja na tace. Czy to nie jest
zebractwo?

Teraz to juz spisuja tych ktorzy nie daja nic na tace. To jest dopiero straszne!

Data: 2009-12-08 16:35:58
Autor: Neko
Dałeś grosz biednemu? Spisze cię policja
Użytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisał

http://www.sfora.pl/Dales-grosz-biednemu-Spisze-cie-policja-a14682

Czy to sa juz te Cuda Tuska ?!