Dales grosz biednemu? Spisze cie policja

Data: 2009-12-08 13:53:07
Autor: sofu
Dales grosz biednemu? Spisze cie policja

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci
http://www.sfora.pl/Dales-grosz-biednemu-Spisze-cie-policja-a14682

Ciekawe czy i kiedy beda spisywac tych co daja na tace. Czy to nie jest
zebractwo?

sofu

Data: 2009-12-08 14:15:21
Autor: Piotr
Dnia Tue, 8 Dec 2009 13:53:07 +0100, sofu napisał(a):

Ciekawe czy i kiedy beda spisywac tych co daja na tace. Czy to nie jest
zebractwo?

A to już nie było, że spisywali? Piotr

Data: 2009-12-08 14:35:12
Autor: sofu

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
Dnia Tue, 8 Dec 2009 13:53:07 +0100, sofu napisał(a):

> Ciekawe czy i kiedy beda spisywac tych co daja na tace. Czy to nie jest
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Kiedys spisywali ale chyba nie za dawanie na tace?
A dzis spisuja tych co nie temu co potrzeba jałmużne dają.
Byc moze komendy policji sa rozliczane z usuwania żebraczje konkurencji KRK?
Skoro mozna stawiac stopnie z wiary liczone do sredniej ocen, to cos takiego
by w cale nie dziwiło.
Wystarczy jeden telefon biskupa albo nawet ksiedza dobrodzieja do komendanta
i zebracy znikaja z ulic.

sofu

Data: 2009-12-08 14:45:52
Autor: konserwator

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hflkev$v8h$1node2.news.atman.pl...

> [...]

by w cale nie dziwiło.
Wystarczy jeden telefon biskupa albo nawet ksiedza dobrodzieja do komendanta

nie mow?
wysatarczy telefon by was wymiesc z ulic?

Data: 2009-12-08 17:55:10
Autor: sofu

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości

> [...]
> i zebracy znikaja z ulic.

nie mow?
wysatarczy telefon by was wymiesc z ulic?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Co znaczy nas? Ja nie jestem żebrzącym Rumunem. Dotąd to panstwo na mnie
zarabiało i to dużo, ale odkad sie przeflancowało na wyzaniowe poczyniłem
kroki aby zobaczylo fige z makiem. Od stycznia przenosze pewne rzeczy do
innego kraju i tam będe płacił podatki.
Tak wiec nie bede karmił troli w czarnych sukienkach i nie tylko. Skończyło
się konserwator, mojej forsy nie zopaczysz juz w swojej  rencie czy
emeryturze!

sofu

Data: 2009-12-08 18:13:31
Autor: Piotr
Dnia Tue, 8 Dec 2009 17:55:10 +0100, sofu napisał(a):

[...]

Do czerwonego wałkuństwa to adresuj.
Oni będą płakać za twoją forsą.
Piotr

Data: 2009-12-09 09:58:38
Autor: Neko
[...]

Zarejestrowales firme w Anglii? To sluszne posuniecie. Sam sie zastanawiam...

I ZUS zlodziejski kaprawy i zdeprawowany mozna odsunac !!!!!!!!!

Data: 2009-12-09 19:22:17
Autor: sofu

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

zastanawiam...

I ZUS zlodziejski kaprawy i zdeprawowany mozna odsunac !!!!!!!!!
-- -- -- -- -

Gdybym byl sam to by mi nie zalezało, ale mam dzieciaka i musze mu zapenic
jakas przyszłość.
Polska staje sie mafinym krajem i takim juz pozostanie.
Tu juz nie ma nawet pozorów państwa prawa.

sofu

Data: 2009-12-08 15:51:44
Autor: Piotr
Dnia Tue, 8 Dec 2009 14:35:12 +0100, sofu napisał(a):

Kiedys spisywali ale chyba nie za dawanie na tace?

Ależ jak najbardziej za dawanie na tacę, za chodzenie do koscioła, itp.
A najlepiej to by było gdyby każdy ksiądz był pracownikiem komuszej
bezpieki... Zresztą w tę strone szli, tylko czasu zabrakło.
Piotr

Data: 2009-12-08 17:46:20
Autor: sofu

> [...]

A najlepiej to by było gdyby każdy ksiądz był pracownikiem komuszej
bezpieki... Zresztą w tę strone szli, tylko czasu zabrakło.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Fakt, wielu tzw. "kapłanów" było TW na żołdzie SB a dziś sie niepotrzebnie
tego wstydzą.
Niejeden tam z nich na order zasługi czerwonego sztandaru zasłużył.
Mówisz, ze nie wszyscy? W duzym stadzie zawsze sie jakies czarne owce
znajdą.

sofu

Data: 2009-12-08 16:38:30
Autor: Neko
Dales grosz biednemu? Spisze cie policja
Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał

Ciekawe czy i kiedy beda spisywac tych co daja na tace. Czy to nie jest
zebractwo?

Teraz to juz spisuja tych ktorzy nie daja nic na tace. To jest dopiero straszne!

Dales grosz biednemu? Spisze cie policja