Dalsze okolice Warszawy - pociag rower pociag

Data: 2009-04-29 15:01:34
Autor: Tomek Banach
Dalsze okolice Warszawy - pociag rower pociag
Witam,

Szukam pomyslu na wypady na zasadzie jedziemy pociagiem za miasto na miejscu na szlak lasy pola ew puste asfalty i 50-80 km dalej wsiadamy do pociagu powrotnego. W ktorą strone mapy patrzec i ktorym okolicom szczegolnie warto sie przyjrzec.

Tomek

Data: 2009-04-29 06:23:04
Autor: Cynio
Dalsze okolice Warszawy - pociag rower pociag
On 29 Kwi, 15:01, "Tomek Banach" <bez_tegotba...@poczta.onet.pl>
wrote:

[...]

Generalnie sam dość często tak jeżdżę ale odwrotnie:-))czyli pociągiem
gdzieś i rowerem z powrotem, to co mogę polecić to:
- kierunek Radom (przejechanie przez puszczę stromecką, kozienicką),
polecam wysiąść stację przed Radomiem czyli Lesiów, ewentualnie trochę
wcześniej w Dobieszynie - wtedy zostaje tylko puszcza stromecka
(studzianki itp)

- kierunek Łowicz i z samego Łowicza przez puszczę bolimowską i
rezerwat Zaborów do W-wy

Obydwie wycieczki opisałem na stronie cyniczny.piaseczno.com.pl z tym,
że obydwie kończyły się w Piasecznie

--
Pozdr.
Cynio

Data: 2009-04-29 13:43:21
Autor: Menel
Tomek Banach <bez_tegotbanan@poczta.onet.pl> napisał(a):
W ktorą strone mapy patrzec i ktorym okolicom szczegolnie warto sie przyjrzec.

Szczególnie warto się przyjrzeć okolicom baru Atlantyda w Sochaczewie, Pod Semaforem w Dęblinie oraz restauracji Magnolia w Pomiechówku.

Data: 2009-04-29 15:46:22
Autor: Sosin
Dalsze okolice Warszawy - pociag rower pociag
Ja bym patrzył na wschód.....
tzn. wzdłuż linii pociągu elektrycznego Warszawa-Wileńska - Małkinia. Znajdziesz
tam Nadburzański Park Krajobrazowy i malownicze nadrzeczne widoki. Z tym, że
rejon ten znam raczej z samochodu, a nie roweru, więc tras opracowanych nie mam.
Mimo to polecam przyjrzeć się tej okolicy. Pozdrawiam, Sosin

[...]

-- Pozdrawiam
Tomek

Data: 2009-04-29 15:51:00
Autor: Tomasz Tarchała
Sosin wrote:
[...]

Polecam Dęblin, Nałęczów, Kozłówkę i okolice. Przy okazji przejażdżki na rowerze i święta 1 maja można zwiedzić Muzeum Socrealizmu, w dodatku zdaje się, że w Kozłówce w sobotę poseł Palikot planuje jakiś event nawiązujący klimatem do tego miejsca :-)

//NoOffenc

Data: 2009-04-29 17:23:22
Autor: Wojtek B

Użytkownik "Tomasz Tarchała" <tomasz@tarchala.com> napisał w wiadomości news:gt9m04$gkf$1news.onet.pl...

w Kozłówce w sobotę poseł Palikot planuje jakiś event nawiązujący klimatem do tego miejsca :-)

Powinien działać w Baranowie.

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4043 (20090429) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-05-05 15:13:43
Autor: Roberto
[...]

Moze moja relacja z rowerowania po tej okolicy bedzie pomocna.

http://www.bezdroza.com/relacje,Podlasie_czyli_Szlakiem_Bocianich_Gniazd,743,743,10.html

Data: 2009-04-29 15:59:30
Autor: Krees
[...]

Polecam Puszczę Bolimowską. Dogodny dojazd z Warszawy do Żyrardowa,
Skierniewic lub Łowicza i można śmigać przez cały dzień w fajnym lesie.

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-04-29 18:42:14
Autor: jarek kordalewskiWYTNIJTO
[...]

Polecam taką trasę:
Pociąg
Warszawa - Terespol Rower
Terespol-Janów Podlaski- Fronołów (może być z noclegiem np w Bubel-łukowiska - są tam fajne kwatery)
Bardzo ciekawa i bezpieczna trasa. Cały czas wśród nadbużańskich krajobrazów.

Pociąg
Fronołów - Warszawa

Pozdrawiam
Jarek

Data: 2009-04-29 20:25:39
Autor: Andrzej

Użytkownik "Tomek Banach" <bez_tegotbanan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gt9j3l$8ct$1news.onet.pl...
[...]

Dziś np. zrobiłem sobie wycieczkę Zakroczym-Modlin-Nowy Dwór Maz.- dalej wałem nad Narwią do Dębe (stopień) i z powrotem przez Pomiechówek do Zakroczymia. W sumie fajna trasa do Dębego, z powrotem po asfalcie, bo po tej stronie Narwi nie ma wału. Ale można nie przekraczać Narwi, tylko odbić w stronę Jabłonnej/Legionowa i do Wawy. Można poszwendać się po Modlinie i okolicznych fortach - sporo wariantów.
Kampinos jest fajny - można pojechać na drugi koniec (np. do Sochaczewa) i wrócić do miasta lasem, albo zrobić sobie pętlę Bemowo-Truskaw-Palmiry-Leszno-Babice. O ile dobrze pamiętam kiedyś wyszło mi z 70km

p.s. to mój debiut na tej grupie, wie pięknie wszystkich witam

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2009-05-01 21:44:00
Autor: Tomek Banach
Dalsze okolice Warszawy - pociag rower pociag
dziekuje wszystkim za namiary. Przepatrze mapy pociagi i w drogie.
Tomek

Dalsze okolice Warszawy - pociag rower pociag