Dalsze okolice Warszawy - pociag rower pociag

Data: 2009-04-29 20:25:39
Autor: Andrzej
Dalsze okolice Warszawy - pociag rower pociag

Użytkownik "Tomek Banach" <bez_tegotbanan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gt9j3l$8ct$1news.onet.pl...
Witam,

Szukam pomyslu na wypady na zasadzie jedziemy pociagiem za miasto na miejscu na szlak lasy pola ew puste asfalty i 50-80 km dalej wsiadamy do pociagu powrotnego. W ktorą strone mapy patrzec i ktorym okolicom szczegolnie warto sie przyjrzec.

Dziś np. zrobiłem sobie wycieczkę Zakroczym-Modlin-Nowy Dwór Maz.- dalej wałem nad Narwią do Dębe (stopień) i z powrotem przez Pomiechówek do Zakroczymia. W sumie fajna trasa do Dębego, z powrotem po asfalcie, bo po tej stronie Narwi nie ma wału. Ale można nie przekraczać Narwi, tylko odbić w stronę Jabłonnej/Legionowa i do Wawy. Można poszwendać się po Modlinie i okolicznych fortach - sporo wariantów.
Kampinos jest fajny - można pojechać na drugi koniec (np. do Sochaczewa) i wrócić do miasta lasem, albo zrobić sobie pętlę Bemowo-Truskaw-Palmiry-Leszno-Babice. O ile dobrze pamiętam kiedyś wyszło mi z 70km

p.s. to mój debiut na tej grupie, wie pięknie wszystkich witam

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2009-05-01 21:44:00
Autor: Tomek Banach
Dalsze okolice Warszawy - pociag rower pociag
dziekuje wszystkim za namiary. Przepatrze mapy pociagi i w drogie.
Tomek

Dalsze okolice Warszawy - pociag rower pociag