Dalsze rozgrywki LM bez Manchesterow?

Data: 2011-11-24 00:21:21
Autor: Hades
Dalsze rozgrywki LM bez Manchesterow?
O ile dalszy udzial Manchesteru City w rozgrywkach LM
jest juz malo prawdopodobny to moze sie zdazyc ze w
dalszej fazie zabraknie rowniez Manchesteru United. To
byla by tylko niespodzianka czy tez jednak sensacja?
AM

Data: 2011-11-24 11:55:24
Autor: Marklar
Hades <waruga@vp.pl> napisał(a):
O ile dalszy udzial Manchesteru City w rozgrywkach LM
jest juz malo prawdopodobny to moze sie zdazyc ze w
dalszej fazie zabraknie rowniez Manchesteru United. To
byla by tylko niespodzianka czy tez jednak sensacja?

Fakt, United gra piach ostatnio ale jako kibic tego zespolu nie dramatyzuje jeszcze. Potrzebuja remis z FC Basel. Bardziej martwi mnie ich postawa w Premier League niz w europie.

Data: 2011-11-24 19:13:09
Autor: CC
Dalsze rozgrywki LM bez Manchesterow?

Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl>

[...]

Sensacja, oczywiście. Zwłaszcza że mają naprawdę dość słabą grupę.

Najlepsze jaja by były, gdyby jedyną drużyną angielską w 1/8 LM byłby Arsenal :).

CC

Data: 2011-11-24 21:03:45
Autor: 2late
On 24/11/2011 6:13 PM, CC wrote:
[...]

Co w tym dziwnego? Skoro "liga hiszpanska, niemiecka czy wloska jest lepsza od angielskiej".
;)

2late Outspace Communication Inc. 1999*2011 (R)
www.wikileaks.org     www.occupywallst.org

Data: 2011-12-08 00:45:41
Autor: ligwan
On 24 Lis, 22:03, 2late <deadlog_FIL...@wp.pl> wrote:
On 24/11/2011 6:13 PM, CC wrote:

> [...]

> Arsenal :).

Co w tym dziwnego? Skoro "liga hiszpanska, niemiecka czy wloska jest lepsza

To taki mit ligi angielskiej, wiadomo że może i jest to najbardziej
widowiskowa liga swiata, elegancka, szlachecka, z tradycją, przepychem
itd. Ale w LM i LE w zderzeniu z innymi drużynami blednie, zwłaszcza w
tym roku gdy poległy 2 najlepsze kluby. ManU odpada ze słabiutkiej
grupy z jakimiś "kartoflami" z Basel, a MC z trochę lepszym Napoli. Ba
nawet polskie drużyny potrafią pokonać MC czy Fulham.
Oj coś ten mit pryska..

Data: 2011-12-08 10:25:05
Autor: 2late
On 24/11/2011 6:13 PM, CC wrote:

Użytkownik "Hades"<war...@vp.pl>

[...]

Ja tylko zacytowalem ironicznie portugalskiego trenera ktory niedawno powiedzial cos podobnego.
Liga angielska jest the best. :) Wszyscy maja slabsze sezony.