Dalsze szcegóły manipulacji Pospieszlskiego

Data: 2010-04-28 01:59:17
Autor: zbig
Dalsze szcegóły manipulacji Pospieszlskiego
Oprócz dowodów ewidentnego suflowania wypowiadającym sie "szarym
Polakom' w propagandówce Pospieszalskiego okazało sie , że łkający
mężczyzna klikakrotnie wypowiadający się do kamery jest ... aktorem..
Nie widzieliście gdzieś tam Cugier-Kotki?
Aktor odmówił odpowiedzi na pytanie czy otrzymał za "występ"
honorarium.

Data: 2010-04-28 02:17:03
Autor: J-23
On 28 Kwi, 10:59, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
[...]

nie ogladam wystapien tego pana, nigdy

J-23 itede...

Data: 2010-04-28 11:16:22
Autor: mkarwan

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d6bf8a3c-08b1-44db-98ec-9fe6b2c3adbfu34g2000yqu.googlegroups.com...
[...]

Według ciebie aktor nie mógł wypowiadać się, kto w takim razie mógł?
Kto konkretnie suflował?

Data: 2010-04-28 03:25:57
Autor: zbig
On 28 Kwi, 11:16, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:d6bf8a3c-08b1-44db-98ec-9fe6b2c3adbfu34g2000yqu.googlegroups.com...

> [...]
>honorarium.

Według ciebie aktor nie mógł wypowiadać się, kto w takim razie mógł?

Pewnie, ze mógł. Dobrze byłoby jednak, żeby widzowie wiedzieli o tym,
ze ten pan jest aktorem ie co więcej , ze nie jest na liście płac
producentow tego filmiku.
Co  do suflowania, to wczoraj zamieściłem tu link do artykułu i
fragmentu nagrania. Poszukaj sobie.

Data: 2010-04-28 12:59:02
Autor: mkarwan

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:48920332-164e-4cef-b8a0-659dc9ef5566b23g2000yqn.googlegroups.com...
Według ciebie aktor nie mógł wypowiadać się, kto w takim razie mógł?
Kto konkretnie suflował?

Co  do suflowania, to wczoraj zamieściłem tu link do artykułu i
fragmentu nagrania. Poszukaj sobie.

Przesłuchałem i nie usłyszałem aby ktoś z realizatorów komuś podpowiadał.

Data: 2010-04-28 04:00:29
Autor: zbig
On 28 Kwi, 12:59, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:48920332-164e-4cef-b8a0-659dc9ef5566b23g2000yqn.googlegroups.com...

> [...]
>fragmentu nagrania. Poszukaj sobie.

Przesłuchałem i nie usłyszałem aby ktoś z realizatorów komuś podpowiadał.

To idź pan do lekarza od uszu.

Data: 2010-04-28 18:17:41
Autor: mkarwan

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ef539313-2fc6-4302-a70a-405eeb8a697612g2000yqi.googlegroups.com...
Przesłuchałem i nie usłyszałem aby ktoś z realizatorów komuś podpowiadał.
To idź pan do lekarza od uszu.

Nic tam szczególnego nie słyszę co by mogło świadczyć o jakichkolwiek manipulacjach.

Data: 2010-04-28 14:22:58
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 28 Apr 2010 12:59:02 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Znowu robisz z siebie durnia mkarwan:

http://www.youtube.com/watch?v=sDnuoSHdNg8

03:52

Data: 2010-04-28 18:20:58
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:n87yxs5qqynd.1axs1fwg07gni$.dlg40tude.net...
[...]

Nie ja ale ty
Poproś psychiatrę aby zmienił ci leki skor słyszysz tam dowody śwaidczące o manipulacji Pośpiewzalskiego

Data: 2010-04-30 17:28:05
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 28 Apr 2010 18:20:58 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Ale to nie ja tylko ty z uporem twierdzisz że tam nic nie słyszałeś,
podczas gdy inni wyraźnie słyszeli głos "suflera" podpowiadającego
"przypadkowym przechodniom" ich kwestie.

Data: 2010-04-28 12:01:07
Autor: :heŽsk:
Dalsze szcegóły manipulacji Pospieszlskiego

 10 srebrnikow...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-28 12:55:19
Autor: cyc
[...]

Nawet jesliby nie byl aktorem a jego postawa byla prawdziwa to przeciez w 40milionowym narodzie zawsze znajdziesz kogo zechcesz ,  rowniez takich , ktorzy sa , czy byli zakochani w prezydencie i PiSie ! ale tylko duren bedzie to uogolniac i wyciagac z tego "pospieszalskie" wnioski .

cyc

Data: 2010-04-28 03:57:01
Autor: zbig
Dalsze szcegóły manipulacji Pospieszlskiego
On 28 Kwi, 12:55, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
U ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:d6bf8a3c-08b1-44db-98ec-9fe6b2c3adbfu34g2000yqu.googlegroups.com...
Opr cz dowod w ewidentnego suflowania wypowiadaj cym sie "szarym
Polakom' w propagand wce Pospieszalskiego okaza o sie , e kaj cy
m czyzna klikakrotnie wypowiadaj cy si do kamery jest ... aktorem.
Nie widzieli cie gdzie tam Cugier-Kotki?
Aktor odm wi odpowiedzi na pytanie czy otrzyma za "wyst p"
[...]

Durniów u nas niestety nie brakuje.

Dalsze szcegóły manipulacji Pospieszlskiego