|
Data: 2016-03-08 16:37:59 |
Autor: Hardy+Jelon |
Dalsze wyjazdy |
Hardy+Jelon napisal
Witam ;D
Mam zamiar zacząć przygodę, a raczej rozwijać dalej skrzydła w kierunku
miłości do jednośladów.
Póki co nie łączy mnie ze "ścigaczami" tak wiele, ale motoryzacja
jednośladowa towarzyszy mi od młodych lat simsony>wski>cz125>javy350 i to
tyle z mojego doświadczenia, dlatego zwracam się z tematem do bardziej
doświadczonych.
Chciałbym nabyć pierwszy motor typu takiego jak honda cbr 286 cm3 i 30KM
Trapi mnie tylko pytanie: Jak wygląda podróż takim motorem z Polski (ok.
Gorzów Wlkp.) do Danii (ok. Kopenhaga) wliczając w to prom (ok 600Km)?
Dokładniej interesuje mnie stopień zmęczenia podczas takiej podróży,
kondycji człowieka i maszyny oraz komfort/wygoda jazdy, interesuję mnie
też o ile bardziej motor jest podczas dalekiej podóży podatny na awarie i
zużycie materiału. Do Danii chciałbym jeździć ok. 1 raz na 1 lub 2
miesiące.
Może to nie jest tak daleka trasa jak mi się wydaje ?
Dodatkowe pytanie dotyczy tego jak wygląda rozwiązywanie problemów
technicznych pojazdu w trasie będąc już za granicą
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
|
|
|
Data: 2016-03-09 11:50:45 |
Autor: Lisciasty |
Dalsze wyjazdy |
W dniu wtorek, 8 marca 2016 17:38:00 UTC+1 użytkownik Hardy+Jelon napisał:
> Dokładniej interesuje mnie stopień zmęczenia podczas takiej podróży,
> kondycji człowieka i maszyny oraz komfort/wygoda jazdy, interesuję mnie
> też o ile bardziej motor jest podczas dalekiej podóży podatny na awarie i
> zużycie materiału. Do Danii chciałbym jeździć ok. 1 raz na 1 lub 2
> miesiące.
Dać się da, ludzie nie takimi sprzętami robią dalekie wycieczki.
Ale komfortowe toto nie będzie, mało pakowne i mały zapas mocy,
przydałoby się raczej coś pod pół litra.
L.
|
|
|
Data: 2016-03-17 15:12:12 |
Autor: Tmek |
Dalsze wyjazdy |
W dniu 2016-03-09 o 20:50, Lisciasty pisze:
W dniu wtorek, 8 marca 2016 17:38:00 UTC+1 użytkownik Hardy+Jelon napisał:
Dokładniej interesuje mnie stopień zmęczenia podczas takiej podróży,
kondycji człowieka i maszyny oraz komfort/wygoda jazdy, interesuję mnie
też o ile bardziej motor jest podczas dalekiej podóży podatny na awarie i
zużycie materiału. Do Danii chciałbym jeździć ok. 1 raz na 1 lub 2
miesiące.
Dać się da, ludzie nie takimi sprzętami robią dalekie wycieczki.
Ale komfortowe toto nie będzie, mało pakowne i mały zapas mocy,
przydałoby się raczej coś pod pół litra.
Komfort zalezy w duzym stopniu od pogody, drogi jaka pojedziesz osobistych przdyspozycji plus to co powyzej.
Np autostrada na cos takeigo jest slabym pomyslem, bedziesz zawalidroga i usniesz z nudow (serio, autostrada jak dla mnie jest jedna z najbardziej niewdziecznych opcji podrozy na moto. Jednostajnie wizualnie, jednostajny szum i halas i srednio po godzinie musze robic przerwe zeby dojsc do siebie)
Tmek
|
|
|
Data: 2016-03-18 15:21:09 |
Autor: E |
Dalsze wyjazdy |
Jednostajnie > wizualnie, jednostajny szum i halas i srednio po godzinie
musze robic
przerwe zeby dojsc do siebie)
ale tylko wtedy gdy jestes bardzo miekki
|
|