Dalszy ciag padu branzy

Data: 2009-06-02 18:56:48
Autor: Przemek
Dalszy ciag padu branzy
Pare dni temu wniosek o upadlosc zglosil pronox
(ciekawe czy wyplacili milion zwyciezcy ich loterii hihi )
Mam nadzieje ze serwis jeszcze troche pociagnie?
Swoja droga w branzy zaczyna sie robic bardzo nieciekawie.

Data: 2009-06-03 11:37:48
Autor: Heraklit
Dalszy ciag padu branzy
Był 2 czerwiec (wtorek), gdy o godzinie 18:56 *Przemek* w pocie czoła
naskrobał(a):

Pare dni temu wniosek o upadlosc zglosil pronox
(ciekawe czy wyplacili milion zwyciezcy ich loterii hihi )
Mam nadzieje ze serwis jeszcze troche pociagnie?
Swoja droga w branzy zaczyna sie robic bardzo nieciekawie.
odpukać to tylko jedna firma... - za wcześnie na "czarnowidztwo"...

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-06-03 11:36:41

Data: 2009-06-03 12:43:45
Autor: Michal AKA Miki
Dalszy ciag padu branzy

Użytkownik "Przemek" <pixi@dixi.pl> napisał w wiadomości news:h03m81$c5$1mx1.internetia.pl...
Pare dni temu wniosek o upadlosc zglosil pronox
(ciekawe czy wyplacili milion zwyciezcy ich loterii hihi )
Mam nadzieje ze serwis jeszcze troche pociagnie?
Swoja droga w branzy zaczyna sie robic bardzo nieciekawie.

Ja bym sie pokusil o stwierdzenie, ze Pronox sam sie o to prosil - juz pare lat temu, przyjmujac do spolki p. Modzelewskiego (jesli ktos zna historie firmy "Komputery sp. z o.o." czy innych jego firmach nabijajacych klientow w butelke i sprzedajacych nieuczciwie z kosmicznymi marzami, to wie o czym mowie). Do tego ich machlojki na gieldzie z ukrywaniem rzeczywistego stanu majatkowego firmy..

osobiscie jestem zadowolony, ze znikaja z rynku, bo od paru lat postrzegam ich jako nieuczciwych i nierzetelnych partnerow... Obawiam sie jednak, ze pojawi sie jakas inna, kolejna firma z praktykami a'la Modzelewski...

Pozdrawiam
Michal

Dalszy ciag padu branzy