Dalszy upadek TVP

Data: 2017-04-05 09:38:05
Autor: prezydent San Escobar
Dalszy upadek TVP
Jacek Kurski w te doniesienia zapewne nie uwierzy. Można się spodziewać
kolejnego komentarza, że badania oglądalności są przeprowadzane niewłaściwie. A
wynika z nich to, że sztandarowe programy informacyjne Telewizji Polskiej
utraciły setki tysięcy widzów.

Największą stratę odnotował "Teleexpress", od którego w ciągu ostatniego roku
odwróciło się ponad 600 tys. widzów - wynika z raportu za marzec 2017, jaki
publikuje portal wirtualnemedia.pl. Rok temu "Teleexpress" był na pierwszym
miejscu w rankingu oglądalności programów informacyjnych, dziś jest na trzecim.
Bo przez ten rok wiele się tam zmieniło - jego szefem został wychowanek
Telewizji Trwam Klaudiusz Pobudzin, a z anteny TVP zniknął Maciej Orłoś.

Ponad 300 tys. widzów straciły przez rok "Wiadomości". Ich oglądalność wyniosła
2 mln i blisko 900 tys. To o 200 tys. mniej niż oglądalność "Faktów" w TVN,
które w tym raporcie awansowały na 1. miejsce.

I najlepsze :DDD
*** 10 kwietnia 2016 r. nastąpiła sytuacja niespotykana - wynik Telewizji
Polskiej był gorszy niż wynik niewielkiej Telewizji Puls. ***

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-04-05 19:53:50
Autor: Ciemny Lud
Dalszy upadek TVP
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:vk79ecp3nu5vd1rmued2kmdtjo9o6hqkho4ax.com...
[...]

Tak to jest kiedy obywatele San Escobar dorwą się do koryta. Po tych swoich
kursach nadają sie jedynie do zarządzania 1-miejscowym polem namiotowym za swoją stodołą

CL

Data: 2017-04-05 20:42:33
Autor: Lord Donald
Dalszy upadek TVP
W dniu 05.04.2017 o 09:38, prezydent San Escobar pisze:
[...]

Dowiedziałeś się z TVNazizm czy z DojczSAT? Te gebelsowsie media ci mózg zlasują.

Data: 2017-04-05 20:58:08
Autor: Ciemny Lud
Dalszy upadek TVP
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:oc3dqn$1cdt$2gioia.aioe.org...
[...]

Powiedz mi komuszy smieciu skoro to TVNazizm to co tam robią politycy PiS, dlaczego tak się tam pchają by "powiedzieć co wiedzą"? ;-)))

CL

Data: 2017-04-05 21:08:26
Autor: Lord Donald
Dalszy upadek TVP
W dniu 05.04.2017 o 20:58, Ciemny Lud pisze:
[...]

Ale się tam nie dopchają aby powiedzieć prawdę. Tam nie ma miejsca dla Polaków i polskiej racji, dobrze to wiesz nazistowska świnio.

Data: 2017-04-05 21:03:26
Autor: prezydent San Escobar
Dalszy upadek TVP
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

Dowiedziałeś się z TVNazizm czy z DojczSAT? Te gebelsowsie media ci mózg zlasują.

Google znasz? Goebbles kojarzy mi się tylko z Wiadomościami -- zmusiłem się
wczoraj do oglądania tego produktu Mein Kampf. Oni ciągle o kamienicach
warszawskich, doczekam się czegoś o pisowskich SKOK-ach? :DDD

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-04-05 21:48:48
Autor: prezydent San Escobar
Dalszy upadek TVP
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

Teraz już wiesz dlaczego POsrane świnie tak kwiczą, bo w korycie się zmieniło, ktoś te świnie, które kradły od dziesiątek lat wziął wreszcie za ryje.

Ktoś pisowców wziął za ryje? Nie, to dopiero nastąpi :DDD
Ilu POsranych świń siedzi, smiało wymieniaj :DDD

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-04-06 12:17:28
Autor: prezydent San Escobar
Dalszy upadek TVP
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

> Ktoś pisowców wziął za ryje? Nie, to dopiero nastąpi :DDD
> Ilu POsranych świń siedzi, smiało wymieniaj :DDD

Oczywiście że PiSuraów należało by wsiąść za ryje jak nakradną i nie zrealizują obietnic. Poczekamy do wyborów, ocenimy jak wyjdzie że zrobili nas w H...,

To ilu z PO siedzi, bo nie doczytałem? :DDD

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-04-06 16:55:23
Autor: Lord Donald
Dalszy upadek TVP
W dniu 06.04.2017 o 12:17, prezydent San Escobar pisze:
[...]

Ja także i o tym pisałem. Mam nadzieje, że to się zmieni. PiSuary nie okażą się warci swoich poprzedników. Ale z tym poczekam na koniec ich kadencji aby to ocenić.

Data: 2017-04-07 09:33:48
Autor: prezydent San Escobar
Dalszy upadek TVP
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

Jak już pisałem, jak na razie na rozliczenie PiSuarów przyjdzie czas.

Normalny człowiek, gdy go ktoś okrada, to przerywa taki proceder. A ty chcesz
czekać do końca, aby podliczyć straty. Geniusz :DDD

Ale co do twoich frycowatych POsrańców, to po tylu latach władzy jako AWS, UW, PO, to wiemy na co ich stać, bez znaczenia jakby PiSuary źle rządziły to ich nie przebiją, byle żul z pod budki z piwem byłby lepszy niż POsrańcy

W nepotyźmie PiS faktyczni bije światowe rekordy, dzień bez kolesiostwa to
dzień stracony :DDD

Rafał Mucha odpowiadał za sprzątanie miasta, a teraz został szefem elektrowni.

Kariera Rafała Muchy zastanowiła Sławomira Nitrasa, posła PO ze Szczecina. W
czwartek wysłał w tej sprawie zapytanie do premier Beaty Szydło. ,,Nie ma
najmniejszych wątpliwości, że awans Pana Rafała Muchy jest ściśle powiązany z
karierą polityczną brata" - pisze poseł Nitras, dodając cytat Jarosława
Kaczyńskiego, który w grudniu 2013 o podobnych przypadkach mówił, że to
,,korupcja, nepotyzm, kolesiostwo, które rozlało się dzisiaj po kraju w
rozmiarach przedtem nieznanych".

Nitras w piśmie do premier pyta m.in. czy ,,osoba, która jeszcze czternaście
miesięcy temu dbała o czystość gryfińskich ulic ma rzeczywiście odpowiednie
kompetencje do zarządzania Zespołem Elektrowni Dolna Odra S.A.?"

PS. AWS to PC, a PC to PiS :DDD

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-04-07 14:48:20
Autor: Lord Donald
Dalszy upadek TVP
W dniu 07.04.2017 o 09:33, prezydent San Escobar pisze:
[...]

Liczysz, że nadal będą obsadzać stołki POsrańcami? Dziwnie by wyglądało jakby mieli pod sobą jakiś swoich przeciwników z N, PO i KOD, raczej ci zrobili by wszystko aby sabotować ich polecenia. Ja mam gdzieś jaki ryj siedzi na stołku, liczą się dla mnie wyniki. POsrańcy podobnie obsadzili swoimi. Nawet nie wiem kto za POsrańców na jakim stołu siedział i mam to gdzieś i nie neguję tego, bo to nie ma znaczenia, oni mają tak rządzić aby w kraju było dobrze. Ale wkurwia mnie, że ta POsrana banda rozkradła kraj i sprzedała frycom. I mam gdzieś czy oni się pomylili w ekonomii, czy dali za mało swoich kolesi czy za dużo na stołkach. Ale jedyne to co mnie interesuje jaki był wynik, a wynik za POsrańców był Chujowy, a co gorsza celowo zniszczyli kraj pod szwabskie dyktando. Co do PiSuaraów czekam na wyniki, jak na razie wynik marny, jedyne dobre jest tylko to, że za POsrańców w pieszych miesiącach było widać, że kradną i niszczą kraj, afery wybuchły przed wyborami i zaraz po, Sawicka, Hazardowa, itp... Co do PiSuarów nie ma na razie im nic do zarzucenia aby kradli. A kto u nich rządzi to mam gdzieś, ja i tak nie aplikuje do koryta, więc zasady kolejki mnie nie obchodzą. Jednak rozumiem twój żal, skoro jesteś z opozycji to raczej w tej kadencji do koryta się nie dopchasz, ale szczerze mnie to nie obchodzi. Obchodzi mnie jedynie wynik bo od jego zależy los nas Polaków. Co do rozdania koryt, to nie ma co płakać, tak było za każdej zmiany rządów, to norma, zmień frakcję na koalicyjną, przeczekaj, albo na wyspy na zmywak.

Data: 2017-04-07 19:00:19
Autor: Pajdak
Dalszy upadek TVP
przeczekaj, albo na wyspy na zmywak.

A ty robaczku do piachu... ;-))))

Moja propozycja: albo przestaniesz szczekać i opluwać innych albo zrobie ci
w twojej główeńce jesień średniowiecza! ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-04-07 19:00:21
Autor: Pajdak
!Re: Dalszy upadek TVP
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości
W dniu 07.04.2017 o 08:38, Pajdak pisze:
Psycholu, czyżby przebłyski świadomości? Co do oceny to ty masz tyle do
gadania co Zyd za okupacji! ;-)))
Co ty pierdolisz szwabski lachociągu?

Wkurzyłes się komuszy dziadu! Taki był zamiar smieciu! Co, wciąż ci
powracają wspomnienia jak w ramach wymiany obciagałeś fiuty NRD-owskim
towarzyszom? ;-)))

--
Lepudruk

Dalszy upadek TVP