Dam dobre pieniądze

Data: 2012-06-09 13:26:36
Autor: Yogy
Dam dobre pieniądze
Temu co mi pomoże namierzyć tego skurwysyna co to podszywa się pod moje
konto! Znacie się na tym, napiszcie do mnie, dyskrecja zapewniona. Nie
daruje temu gnojowi.

Data: 2012-06-09 13:55:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Dam dobre pieniądze

Użytkownik "Yogy" <yogy002@wp.pl> napisał w wiadomości news:aray1r6780tb$.1cn2hh43xewo$.dlg40tude.net...
Temu co mi pomoże namierzyć tego skurwysyna co to podszywa się pod moje
konto! Znacie się na tym, napiszcie do mnie, dyskrecja zapewniona. Nie
daruje temu gnojowi.

Nie ośmieszaj się. Jeśli to, co robi "podszywaniec", podpada pod jakiś paragraf kodeksu karnego, to złóż doniesienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa i finito. W sieci nie ma anonimowości. Każdego można zidentyfikować.
A tak  to wychodzisz na pieniacza i nic więcej. A "podszywaniec" drwi z ciebie i obserwuje twoją bezsilną wściekłość, radując się w duchu, pewny swojej bezkarności.

Data: 2012-06-09 16:25:50
Autor: HeÂŽSk
Dam dobre pieniądze
On Sat, 9 Jun 2012 13:55:23 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

> [...]

A tak  to wychodzisz na pieniacza i nic więcej. A "podszywaniec" drwi z ciebie i obserwuje twoją bezsilną wściekłość, radując się w duchu, pewny swojej bezkarności.

 masz racje. jedyna metoda to olewac tych durni sikiem prostym.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-06-09 16:25:50
Autor: HeÂŽSk
Dam dobre pieniądze
On Sat, 9 Jun 2012 13:26:36 +0200, Yogy <yogy002@wp.pl> wrote:

Temu co mi pomoże namierzyć tego skurwysyna co to podszywa się pod moje
konto! Znacie się na tym, napiszcie do mnie, dyskrecja zapewniona. Nie
daruje temu gnojowi.

 ktory ci to tak podpadl?  typowalbym na raffa, razora, hammera, u2 albo hansa klossa.
 awe chyba wypadl z obiegu. --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Dam dobre pieniądze