[OG] Damper FOX Float RP23

Data: 2009-11-19 12:04:45
Autor: Wooyek
[OG] Damper FOX Float RP23
Jak ktoś potrzebuje porządnego dampera w rozmiarze 200 x 50 mm, to zapraszam:
www.allegro.wooyek.pl

Do preclowiczów wysyłka gratis ;)

Data: 2009-11-19 14:49:26
Autor: CeZ__134
[OG] Damper FOX Float RP23

Jak ktoś potrzebuje porządnego dampera w rozmiarze 200 x 50 mm, to
zapraszam:
www.allegro.wooyek.pl

Z cena to pojechales :)

CeZ__134

Data: 2009-11-19 20:21:01
Autor: Adrian S.
[OG] Damper FOX Float RP23
CeZ__134 wrote:

Jak ktoś potrzebuje porządnego dampera w rozmiarze 200 x 50 mm, to
zapraszam:
www.allegro.wooyek.pl

Z cena to pojechales :)

CeZ__134

wogóle to cena jest zbliżona do ceny nowego dampera X-Fusion O2 PVA o bardzo
podobnych regulacjach :)

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-11-19 22:10:45
Autor: Solar
[OG] Damper FOX Float RP23
Adrian S. pisze:

wogóle to cena jest zbliżona do ceny nowego dampera X-Fusion O2 PVA o bardzo
podobnych regulacjach :)

Jeśli jeszcze tylko działa tak, jak Fox, to w ogóle nie ma o czym mówić. ;)

"...człowiek jest bezwolnym elementem w trybach organizacji. Ma szerzyć słowo Boże w jedynie słusznej interpretacji zalecanej przez autorytet instytucji."
                                   św. Escriva de Balaguer y Albas

Data: 2009-11-20 11:43:48
Autor: Wooyek
[OG] Damper FOX Float RP23
wogóle to cena jest zbliżona do ceny nowego dampera X-Fusion O2 PVA o bardzo
podobnych regulacjach :)

Zapewne dałoby się znaleźć jakiś model Suntoura, który byłby nawet tańszy! Ale co z tego?

Data: 2009-11-20 18:16:06
Autor: kml
[OG] Damper FOX Float RP23

Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:he5rt5$b91$1inews.gazeta.pl...
wogóle to cena jest zbliżona do ceny nowego dampera X-Fusion O2 PVA o bardzo
podobnych regulacjach :)

Zapewne dałoby się znaleźć jakiś model Suntoura, który byłby nawet tańszy! Ale co z tego?

Zapewne to, że cena wydaje się mało ciekawa ;)

kml
Last update 15/11/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy.

Data: 2009-11-25 12:04:17
Autor: Wooyek
[OG] Damper FOX Float RP23

> Zapewne dałoby się znaleźć jakiś model Suntoura, który byłby nawet
> tańszy! Ale co z tego?

Zapewne to, że cena wydaje się mało ciekawa ;)

To napiszcie, jaka Waszym zdaniem byłaby ciekawa, bez jakichś bezsensownych porównań do nowych X-Fusion :/

Data: 2009-11-25 14:59:41
Autor: kml
[OG] Damper FOX Float RP23

Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:hej2vl$qhu$1inews.gazeta.pl...

> [...]

To napiszcie, jaka Waszym zdaniem byłaby ciekawa, bez jakichś bezsensownych porównań do nowych X-Fusion :/

Wiesz dobrze jak to jest, towar jest wart tyle ile zapłaci za niego klient. Nie denerwuj się tak, to przecież nic osobistego :)

Data: 2009-11-20 21:52:25
Autor: Adrian S.
[OG] Damper FOX Float RP23
nospam wrote:

[...]

Ja akurat pisałem o damperze jakością i funkcjonalnością zbliżonym do Foxa. --
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-11-25 12:03:23
Autor: Wooyek
[OG] Damper FOX Float RP23

> Zapewne dałoby się znaleźć jakiś model Suntoura, który byłby nawet
> tańszy! Ale co z tego?

Ja akurat pisałem o damperze jakością i funkcjonalnością zbliżonym do
Foxa.

Tak się składa, że mam teraz właśnie X-Fusion O2 i po bezpośrednim porównaniu z Foxem muszę uczciwie przyznać, że to jeszcze nie jest ten poziom.

Data: 2009-11-25 15:01:42
Autor: kml
[OG] Damper FOX Float RP23

Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:hej2tu$qds$1inews.gazeta.pl...
Tak się składa, że mam teraz właśnie X-Fusion O2 i po bezpośrednim porównaniu z Foxem muszę uczciwie przyznać, że to jeszcze nie jest ten poziom.

To uczciwie powiedz jak Ci się na nim jeździ i pod jakim względem Fox jest lepsiejszy - z chęcią przeczytam :)

X-fusion jest nie do pobici w kategorii nowe/dobra cena, ale absolutnie to nie znaczy że to mistrzostwo świata :)

Data: 2009-11-25 15:16:08
Autor: Wooyek
[OG] Damper FOX Float RP23
> [...]

To uczciwie powiedz jak Ci się na nim jeździ i pod jakim względem Fox
jest lepsiejszy - z chęcią przeczytam :)

Jeździ się super, w 95% spełnia moje wymagania - jest bardzo, bardzo czuły na małe nierówności (jak Fox) i radzi sobie w większości sytuacji. Naprawdę dobry damper.

Tyle że RP23 jest nie tylko "naprawdę dobry", ale według większości źródeł "najlepszy". Ma przewagę przede wszystkim w środkowym zakresie skoku - X-Fusion wprawdzie nie nurkuje tak, jak niektóre Manitou, ale Fox jest jednak lepiej kontrolowany, przez co lepiej imituje tradycyjną sprężynę. No i tłumienie Foxa jednak trochę lepiej sobie radzi na szybkich, zmiennych nierównościach (mocno kamieniste i korzeniste górskie odcinki).

Data: 2009-11-25 15:27:50
Autor: kml
[OG] Damper FOX Float RP23

Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:heje7c$be8$1inews.gazeta.pl...

[...]

To w porównaniu do potęgi jaką jest Fox to chyba nie najgorzej :)

Data: 2009-11-25 17:28:05
Autor: Wooyek
[OG] Damper FOX Float RP23
> [...]
> kamieniste i korzeniste górskie odcinki).

To w porównaniu do potęgi jaką jest Fox to chyba nie najgorzej :)

Zgadza się. Ale porównania cenowe nadal pozostają nie na miejscu...

Data: 2009-11-25 17:43:18
Autor: kml
[OG] Damper FOX Float RP23

Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:hejluo$c7c$1inews.gazeta.pl...

To w porównaniu do potęgi jaką jest Fox to chyba nie najgorzej :)

Zgadza się. Ale porównania cenowe nadal pozostają nie na miejscu...

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia: dla Ciebie draśnięta używka bardzo dobrej firmy jest warta tyle co nówka nieco gorszego producenta a dla kogoś innego wręcz odwrotnie dlatego pisałem, że nie należy brać do siebie komentarzy dotyczących cen etc.

Data: 2009-11-25 18:41:24
Autor: Adrian S.
[OG] Damper FOX Float RP23
nospam wrote:

Tak się składa, że mam teraz właśnie X-Fusion O2 i po bezpośrednim
porównaniu z Foxem muszę uczciwie przyznać, że to jeszcze nie jest ten
poziom.

 Po tym jak koledze się zablokował Fox któryś RPx to jego ocenę przesunąłem
o dwie pozycje do dołu :)

--
Adrian S. the Lajt Rider

[OG] Damper FOX Float RP23