Damper Speca z Brainem - tech

Data: 2010-02-02 20:48:34
Autor: kosik
Damper Speca z Brainem - tech

Użytkownik "Rafał VFR" <rafalvfr@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hk9rjr$n4j$1achot.icm.edu.pl...
Oddałem damper do przeglądu - uznałem, że się należy i wogóle.
Nie znam jego konstrukcji wogóle dampery to nie moja działka.
Ale - przed oddaniem pompowalem zalecane 10 pis - do mojej wagi i było OK
Po odbiorze aby uzyskać rządany sag musze mieć coś ok 7 psi.
Oczywiscie problem zglosilem w piatek ma byc jakis telefon ale gdyby byl ktos na grupie kto coś wie a może miał podobną zagwozdkę .... chętnie wysłucham.

Nie znam konstrukcji tego dampera ale ogółem to zbyt duża gęstość oleju w tłumiku może utwardzić damper. Plus ewentualnie dochodzi fakt zbyt dużej ilosci oleju w którejś komorze, ew wcześniej miałeś zapowietrzony tłumik. W 5th elemencie albo Manitou SPV wystarczyło zmienić objętość komory tłumika albo ją zapowietrzyć i już była szopka.

Pozdrawiam
kosik

Damper Speca z Brainem - tech