Damper Speca z Brainem - tech

Data: 2010-02-02 23:47:45
Autor: Marcin J.
Damper Speca z Brainem - tech
Użytkownik "Rafał VFR" <rafalvfr@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hk9rjr$n4j$1achot.icm.edu.pl...
Witam
Jak nie urok to sraczka.
Oddałem damper do przeglądu - uznałem, że się należy i wogóle.
Nie znam jego konstrukcji wogóle dampery to nie moja działka.
Ale - przed oddaniem pompowalem zalecane 10 pis - do mojej wagi i było OK
Po odbiorze aby uzyskać rządany sag musze mieć coś ok 7 psi.

Jakiś czas temu Fox zmienił zalecenia co do ciśnienia w komorze IFP (zbiorniczku wyr.) - zwiększył je z 300 do 400 psi. Inne możliwości: serwisant umieścił IFP w nieco innym położeniu lub/i nalał za dużo oleju smarującego. Nie ma się czym przejmować, sprzęt powinien być teraz bardziej progresywny pod koniec skoku. Sprawdź czy możesz wykorzystać 100% skoku - jeśli nie to wtedy reklamuj (chyba, że tak lubisz).
Co do tabelek - olać. Ew. można je traktować jako punkt wyjściowy (nie mylić z punktem odniesienia :).
Jak zwykle po serwisie Foxa zwróć uwagę, czy SAG nie powiększa się automagicznie.

--
Pozdrowionka
marcin

Damper Speca z Brainem - tech